Viral έχει γίνει το βίντεο της Μπρίτζετ Μάλκολμ, όπου ασκεί κριτική στη διάσημη εταιρεία Victoria's Secret για την σκληρή συμπεριφορά απέναντι στα μοντέλα της.
Όπως αναφέρει το πρώην αγγελάκι του διάσημου οίκου στο βίντεο, που ανάρτησε στο TikTok, η εν λόγω εταιρεία της είχε φερθεί με πολύ άσχημο τρόπο, με αποτέλεσμα να την κάνουν να νιώθει πολύ πιεσμένη και λυπημένη κάθε φορά, που έπρεπε να περπατήσει σε μία πασαρέλα.
Δείχνοντας στους φαν της ένα σουτιέν, το οποίο φορούσε σε μία από τις επιδείξεις μόδας το 2016, εξήγησε πως είχε φτάσει σε πολύ επικίνδυνο σημείο όσον αφορά το βάρος της. Η 29χρονη -πλέον- καλλονή ανέφερε πως την περίοδο εκείνη φορούσε 30Α, ενώ πλέον έχει φτάσει να φοράει 34Β. Μάλιστα ανέφερε χαρακτηριστικά: «Βρήκα αυτό. Είναι 30Α και τώρα είμαι στο 34Β. Τώρα μπορώ να πω ότι είμαι επιτέλους υγιής».
Το μοντέλο αποκάλυψε επίσης πως οι υπεύθυνοι των κάστινγκ στον οίκο μόδας όχι μόνο δεν «έβλεπαν» το γεγονός ότι αντιμετώπιζεδιατροφικές διαταραχές, καθώς ήταν κάτι παραπάνω από «αδύνατη», φτάνοντας στα όρια της νευρικής ανορεξίας, αλλά επιπλέον την απέρριψαν το 2018, όταν πήρε μόλις 2 κιλά. «Ο Εντ Ραζέκ με απέρριψε. Μου είπε ότι το σώμα μου δεν έδειχνε αρκετά καλό για τα στάνταρς τους», είπε η Μπρίτζετ Μάλκολμ.
Κλείσιμο
Όπως είναι φυσικό, το βίντεο της έγινε αμέσως viral, καθώς είναι πολλοί εκείνοι που διαφωνούν με την «πολιτική» της Victoria's Secret. Το διάσημο brand έχει αρνηθεί καθέτως να ασχοληθεί με μοντέλα plus size, καθώς τα έχει χαρακτηρίσει ως «μη υγιή πρότυπα». Τώρα, λοιπόν, ήρθε η «δικαίωση» για τους αντιπάλους του οίκου μόδας, καθώς επιβεβαιώνονται οι φήμες που θέλουν την εταιρεία να «καταστρέφει» τα μοντέλα της με εξαντλητικές δίαιτες και αυστηρές κριτικές.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.