Το Seajet 2 προσέκρουσε στον προβλήτα της Σίφνου

Το Seajet 2 προσέκρουσε στον προβλήτα της Σίφνου

Υπάρχουν δύο ελαφρά τραυματίες - Οι επιβάτες έχουν αποβιβαστεί - Η Σίφνος ήταν μόλις το δεύτερο νησί του δρομολογίου, το πλοίο θα έδενε σε άλλα εφτά λιμάνια

Περιπέτεια για 196 επιβάτες του SeaJet 2 στο λιμάνι της Σίφνου, καθώς προσέκρουσε στον προβλήτα της Σίφνου, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν δύο ελαφρά τραυματίες, ο ένας με εκδορές στο μέτωπο και ο άλλος με πόνο στον αυχένα. Όλοι οι επιβάτες έχουν αποβιβαστεί από το πλοίο, στο οποίο έχει απαγορευθεί ο απόπλους.

Η ταλαιπωρία αναμένεται να είναι μεγάλη για τους επιβάτες, καθώς το πλοίο είχε φτάσει μόλις στο δεύτερο προορισμό του, στη Σίφνο. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο ξεκινά στις 7 το πρωί από Πειραιά και η διαδρομή του είναι Πειραιάς-Σέριφος-Σίφνος-Μήλος-Φολέγανδρος-Σαντορίνη-Κατάπολα-Κουφονήσια-Νάξος-Μύκονος και μετά κάνει την αντίστροφη διαδρομή και επιστρέφει στο λιμάνι του Πειραιά, δηλαδή Νάξο-Σαντορίνη-Φολέγανδρο-Μήλο-Σίφνο-Σέριφο-Πειραιά. 

Οι επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της εταιρείας.

Το πλοίο έχει υλικές ζημιές, στο πρωραίο τμήμα στην πλώρη δεξιά.

ΣΧΟΛΙΑ (20)

Κολλημενος

:: ο προβλήτας ή η προβλήτα ; αρσενικό ή θηλυκό ; Στην αρχαία Ελληνική, απ όπου ξεκίνησε, η λέξη προβλής, προβλτος σήμαινε προεξέχων, προβάλλων και χρησιμοποιήθηκε ως επίθετο με δύο γένη, αρσενικό ( προβλής) και θηλυκό ( προβλής): ως θηλυκό σε χρήσεις όπως προβλτες κταί, προβλτες στλαι, προβλής παλξις και ώς αρσενικό σε χρήσεις όπως προβλτες δόντες, προβλτες πύργοι, προβλτες λίθοι. Παλαιότερη και συχνότερη φαίνεται ότι ήταν η χρήση τού θηλυκού γένους (απαντά ήδη στον Όμηρο). Κυρίως από τη συνεκφορά με τη λέξη ακτή (προβλής κτή) επικράτησε τελικά το θηλυκό γένος τής λέξης στη νεότερη χρήση της ως ουσιαστικού. Έτσι, σήμερα λέμε η προβλήτα. Απο το λεξικό του Μπαμπινιώτη...

ανωνυμη

εχω ταξιδέψει με seajet και θεωρώ ότι είναι η μεγαλύτερη απάτη στην ελληνική ναυτιλία. Το προσωπικό δεν φταίει απλά εκτελεί εντολές. Είναι πλοία παλία που πάνε με ταχύτητες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν . Στο ταξίδι μου για Σαντορίνη έφυγε όλο το μπαρ. Μια κοπέλα έκοψε το πόδι της με τα γυαλιά που έσπασαν , εμείς αποκτήσαμε μώλωπες απ τους κραδασμούς. χαμός

χαχαχα, χαχαχα, χαχαχα

xaxaxa, ο ιδιοκτήτης της Σιτζετ, ο Ηλ..λος είναι ένας ακόμη συριζαίος διαπλεκόμενος. Τι προάλλες τον είδαμε σε φωτορεπορτάζ με τα μούσια μεσα στο υπουργείο του βαθυαπσόκου Κατσιφάρα-Κουρουπλή να τσακώνεται με άλλους ακτοπλόους για να κανονίσουν τις ώρες αναχώρησης του κάθε πλοίου στο ΑΙγαίο....χαχαχα

ΜΑΞΙΜΟΣ

Ταξιδέψαμε με Seajet από Πάρο για Πειραιά. Πληρώσαμε 65 το άτομο (4 άτομα) γιατί ήταν γεμάτο. Δώσαμε 260 το πλοίο ήταν παλαιό πολεμικό, οι πρίζες δεν δούλευαν, το προσωπικό ανύπαρκτο, σχισμένες καρέκλες, χωρίς wifi, χωρίς χώρους καπνίσματος, 5 ευρώ ο καφές, το προσωπικό στο γκαράζ μιλούσε λες και ήμασταν κολλητάρια. Πραγματικά απαράδεκτοι.

Μακρια απο Ελληνα γιατρο και καπετανιο

Σκοτωνουν με τον ερασιτεχνισμό τους

Σοφά λόγια

'Οπως τα λες! Το ότι τα Ελληνικά πληρώματα είναι από τα πιο περιζήτητα και καλοπληρωμένα στην παγκόσμια ναυτιλία είναι λόγω της ασχετοσύνης τους. Στην ασχετοσύνη οφείλεται και το γεγονός ότι οι 'Ελληνες Ιατροί φεύγουν απο την Ελλάδα και πάνε σε άλλες χώρες όπου καταξιώνονται επαγγελματικά άμεσα.

gior

EΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ''ΕΤΟΙΜΟΥΣ'' ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ !! ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ''ΜΑΚΡΥΑ'' ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΕ .....

πρεπει να έχουν

ειδικές σαμπρέλες και οι προβλητες και τα πλοια γύρω γύρω γιατί με τους κυματισμούς τους ανέμους και τα ρεύματα ,είτε στιγμιαία βλάβη στα χειριστήρια μπορεί να συμβούν μικροσυγκρουσεις,το Αιγαίο έχει μελτέμια και οι ναυτικοί κάνουν τους κασκαντέρ για να κάνουν μανούβρες στα στενά και ακατάλληλα λιμάνια για μπουν μεσα και να δέσουν,τα περισσοτερα λιμάνια δεν είναι μια κατάλληλα γι αυτά τα πλοία ,μην τα ρίχνουμε ολαμστους ναυτικούς ,όταν ο ναυτικος παει συνεχως οριακά εναι ευτυχημα που δεν έχουμε πολλά τέτοια ατυχηματα και θύματα ακόμη χρειάζονται πολλά εργα λιμενικά εμβαθυνσης διαύλων κλπ ,για να μπαίνουν και να δενουν τακ πλοία με ασφαλεια

SEAJETS και κουραφέξαλα

Μια από τις χειρότερες εταιρείες με άθλιο προσωπικό και ακόμα αθλιότερη διοίκηση.Το προσωπικό κλέβει πράγματα και βαλίτσες επιβατών και μετά γαργάρα όλα,κάποιος θα ήταν από τους επιβάτες,που να ξέρουμε εμείς και τέτοια.Σε πληροφορώ φίλε μου κανένας δεν πρόκειται να πάρει αποζημίωση για τραυματισμό εκτός αν τρεχει στα δικαστήρια!!!Ποτέ ξανά ταξίδι με αυτή την εταιρεία,μακάρι δε να τους βουλιάξουν όλα τα καράβια(χωρίς κόσμο μέσα εννοειται ή μάλλον μαζί με τους αλήτες τους υπαλλήλους)!!!!

Σχολή Καπεταναίων LIDL

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Σπεσιαλιτέ μας: ''πως κόβουμε ένα βουνό στα δυο με το καράβι μας και δημιουργούμε διώρυγα''.

ΦΑΛΤΣΕΤΑΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΝΑΠΟΥΜΕ! ΚΑΝΤΕ ΤΡΑΜΠΑ ΤΟΝ ΝΑΥΑΡΧΟΥΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟΥ BLUE STAR PATMOS ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!

γιάννης

κλασική περίπτωση βλάβης σε τέτοιες περιπτώσεις ο πόνος στον αυχένα για να τσιμπίσεις καμιά αποζημιούλα!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης