Νέοι βανδαλισμοί ακυρωτικών μηχανημάτων - Σειρά είχε ο σταθμός «Ειρήνη»

Νέοι βανδαλισμοί ακυρωτικών μηχανημάτων - Σειρά είχε ο σταθμός «Ειρήνη»

Οι άγνωστοι προκάλεσαν σημαντικές φθορές και αμέσως εξαφανίστηκαν 

Σε καθημερινή πλέον βάση σημειώνονται επιθέσεις σε λεωφορεία, τρόλεϊ και σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού. Η καταστροφή ακυρωτικών μηχανημάτων στα Μέσα Μεταφοράς έχει γίνει μάστιγα με ομάδες αγνώστων να προκαλούν σημαντικές ζημιές οι οποίες κοστίζουν. Και χθες, Κυριακή, στις οκτώ το βράδυ άγνωστα άτομα προκάλεσαν φθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα στον σταθμό του ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.

Τρεις ώρες αργότερα, δύο άγνωστοι δράστες εισέβαλαν σε πρακτορείο ΟΠΑΠ, που βρίσκεται στην οδό Ραγκαβή, στην Κυψέλη και αφού ακινητοποίησαν τον ιδιοκτήτη, με την απειλή όπλων, πήραν χρηματικό ποσό από το ταμείο και εξαφανίστηκαν. Η Αστυνομία αναζητά τους δράστες.

ΣΧΟΛΙΑ (23)

Ilias

Γιατί δεν πιάνουν τον Τόσκα να τον κλείσουν μέσα;;;;;;

Ηρακλης Πουμαρό

Πάντως η εταιρία που τα συντηρεί πρέπει να τρίβει τα χέρια της ...

Κρόνος

Αν δεν μπορείτε να πιάσετε αυτούς τότε τι μπορείτε να κάνετε ?

bobos

Καλα κανουν διοτι τα ηλεκτροκινητα μεσα εχουν ελαχιστα εξοδα που θα μπορουσαν να καλυφθουν απο τους φορους χωρις ναυλο. Απο παντου θελουν να μας τα παιρνουν.

ποια

ηλεκτροκινητα μεσα εχουν ελαχιστα εξοδα?το τραμ .ο ησαπ η το μετρο?Επειδη δεν εχουν βενζινη νομιζεις οτι ειναι φθηνα?μπορει να μην ρυπαινουν οσο τα βενζινοκινητα αλλα τα εξοδα τους ειναι πολλα. σε καμια χωρα του κοσμου τα μεσα σταθερης τροχιας δεν ειναι τσαμπα.ξερεις ποσα ηλακρονικα συστηματα ασφαλειας χρειαζονται τα ηλεκρτοκινητα μεσα για να λειτουργησουν με ασφαλεια και ποση συντηρηση οι συρμοι του τραμ του μετρο και του ησαπ?

Q

Επιμενετε να τους αποκαλειτε αγνωστους! Αφου λοιπον ειναι αγνωστοι δεν θα λειψουν σε κανεναν, οποτε δεν εγινε και τιποτα αν αδειασεις το δικαννο επανω τους, σωστα? Εκτος και αν μετα σας γινουν πολυ γνωστοι ολοι αυτοι...

χαχααχα

Δικά τους παιδιά είναι, 'αχρηστοι μπαχαλάκηδες των Εξαρχείων προς πρόσληψη, τα σπάνε όλα και συμφέρουν με δυο τρεις μπυρες. Μην ξεχνάς πόσους τέτοιους βρήκαν το 2008 με τον Γρηγορόπουλο. Και ναι, εννοείται οτι δεν τους αγγίζει κανείς. Δεν τους ακουμπάει ούτε Αστυνομικός, ούτε Εισαγγελέας ούτε Δικαστής.

Νώντας

Για να ξέρουμε αν μας αφορά το θέμα, δεδομένου ότι ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ, ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ μάλιστα, ας αναστοχαστούμε λιγάκι... Κατά τη δεκαετία τού 1980 οι δημόσιες συγκοινωνίες στην Αθήνα εισέπρατταν το αντίτιμο του εισιτήριου με ένα άκρως πρωτότυπο μηχανισμό! Δίπλα στον οδηγό ήταν τοποθετημένο ένα διαφανές κουτάκι, με μία μικρή εσωτερική ζυγαριά (!!). Ο κάθε επιβιβαζόμενος έριχνε τον οβολό του κατά δύναμη και κατά συνείδηση. Πολλοί, προφανώς οι μετέπειτα γονείς των σημερινών "τζαμπατζήδων με άποψη" , έριχναν με πάταγο ελλιπές κόμιστρο, συμπληρωμένο με βίδες, κουμπιά και οτιδήποτε άλλο ευτελές μέταλλο. Οι οδηγοί αρνούνταν να επιβλέψουν, τα σωματεία τους κάλυπταν ωρυόμενα, ότι τάχα άλλο είναι το έργο τους. Ενώ, όταν άρχισαν να εισπράττουν σχετικό επίδομα, επέβλεπαν κατά συνείδηση ή και πάλι αδιαφορούσαν. Αποτέλεσμα; Ζημίες επί ζημιών οι συγκοινωνίες, και με τους μισθούς των εκεί εργαζομένων στα ύψη (σε επίπεδα.... αντιναυάρχου εν ενεργεία, όπως σοφά το σατίριζε το πράμα ο Βέγγος, αλλά τον θέλαμε μόνο για να γελάμε και όχι για να σκεφτόμαστε!), τα ελλείμματα διογκώνονταν και καλύπτονταν διαρκώς από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή με ΔΑΝΕΙΚΑ, ίσως μερικά από αυτά που καλούμαστε να τα πληρώσουμε τώρα! ( Σημ.: Ποιός δεν θυμάται τις γραφικές εκείνες εποχές! Τότε που είχε αναχθεί σε εκατέρωθεν χρυσοφόρο ρουσφέτι ο διορισμός στις συγκοινωνίες κατευθείαν από το χωριό! Στα απόνερα αυτού του αλισβερισιού ίσως να εντασσόταν και η πανθομολογούμενη δυσανασχέτηση, και οι διαμαρτυρίες των επιβατών, για μη κόσμια συμπεριφορά της πλειονοψηφίας πολλών εξ αυτών).

Νώντας

Για να ξέρουμε αν μας αφορά το θέμα, δεδομένου ότι ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ, ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ μάλιστα, ας αναστοχαστούμε λιγάκι... Κατά τη δεκαετία τού 1980 οι δημόσιες συγκοινωνίες στην Αθήνα εισέπρατταν το αντίτιμο του εισιτήριου με ένα άκρως πρωτότυπο μηχανισμό! Δίπλα στον οδηγό ήταν τοποθετημένο ένα διαφανές κουτάκι, με μία μικρή εσωτερική ζυγαριά (!!). Ο κάθε επιβιβαζόμενος έριχνε τον οβολό του κατά δύναμη και κατά συνείδηση. Οι γονείς των σημερινών "τζαμπατζήδων με άποψη" έριχναν με πάταγο ελλιπές κόμιστρο, συμπληρωμένο με βίδες, κουμπιά και οτιδήποτε άλλο ευτελές μέταλλο. Οι οδηγοί αρνούνταν να επιβλέψουν, τα σωματεία τους κάλυπταν ωρυόμενα, ότι τάχα άλλο είναι το έργο τους. Οταν άρχισαν να εισπράττουν σχετικό επίδομα, επέβλεπαν κατά συνείδηση ή και πάλι αδιαφορούσαν. Αποτέλεσμα; Ζημίες επί ζημιών οι συγκοινωνίες, και με τους μισθούς των εκεί εργαζομένων στα ύψη (σε επίπεδα.... αντιναυάρχου εν ενεργεία, όπως σοφά το σατίριζε το πράμα ο Βέγγος, αλλά τον θέλαμε μόνο για να γελάμε και όχι για να σκεφτόμαστε!), τα ελλείμματα διογκώνονταν και καλύπτονταν διαρκώς από τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή με ΔΑΝΕΙΚΑ! ( Σημ.: Ποιός δεν θυμάται τις γραφικές εκείνες εποχές! Τότε που είχε αναχθεί σε εκατέρωθεν χρυσοφόρο ρουσφέτι ο διορισμός στις συγκοινωνίες κατευθείαν από το χωριό! Στα απόνερα αυτού του αλισβερισιού ίσως να εντασσόταν και η πανθομολογούμενη δυσανασχέτηση, και οι διαμαρτυρίες των επιβατών, για μη κόσμια συμπεριφορά της πλειονοψηφίας πολλών εξ αυτών).

Ουάου

Ένα ακόμη "μεμονωμένο περιστατικό" για υπουργούς τύπου Τόσκα που κάνουν φορμάτ στον εγκέφαλό τους κάθε 24 ώρες.

γδσξ

Παιδιά , σκεφτείτε και εμάς που όταν ερχόμαστε Αθήνα, μένουμε σε ένα ξενοδοχείο δίπλα από την πλατεία συντάγματος έχει όνομα χώρας της Ε.Ε.(, όχι για πολύ ακόμα) σπάστε και κάτι στον σταθμό συντάγματος, να μην δίνουμε εισιτήριο!

...

Μεμονωμένο περιστατικό. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Όλα πάνε καλά, η εγκληματικότητα έχει μειωθεί.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης