«Προχωρημένα» μαθήματα στα γυμνάσια για γκέι, τρανσέξουαλ και εξαρτήσεις

«Προχωρημένα» μαθήματα στα γυμνάσια για γκέι, τρανσέξουαλ και εξαρτήσεις

Στα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, τις τρανσέξουαλ και γενικώς σε όλες τις πτυχές αυτού που ονομάζεται «έμφυλες σχέσεις» θα πρέπει να εστιάζει η δημόσια εκπαίδευση των Ελληνοπαίδων

Το υπουργείο Παιδείας εισάγει στα σχολεία την ενημέρωση για θέματα που αφορούν σε γκέι και έμφυλες καταστάσεις, στο πλαίσιο ειδικά αφιερωμένης «θεματικής εβδομάδας».

Και ενώ η κοινή γνώμη αιφνιδιάστηκε, εκφράζοντας επιφυλάξεις, εκείνη που πανηγυρίζει είναι η κοινότητα νέων LGBTQ, δηλαδή οι ομοφυλόφυλοι (γκέι και λεσβίες), οι αμφιφυλόφιλοι (τρανσέξουαλ), οι διεμφυλικοί, μεσοφυλικοί κ.λπ.

Με βάση εγκύκλιο που απέστειλε σε όλα τα γυμνάσια το υπουργείο Παιδείας, ορίζεται ότι οι μαθητές θα πρέπει να εξοικειώνονται, μέσω της παιδαγωγικής διαδικασίας σε μια σειρά από θέματα της προσωπικής και κοινωνικής ζωής.

Σε αυτά περιλαμβάνονται ενότητες που αφορούν π.χ. στη σωστή διατροφή και τη φροντίδα του σώματος, προχωρούν περαιτέρω στους εθισμούς από τα ναρκωτικά, το κάπνισμα και το διαδίκτυο, ενώ δεν αποφεύγουν ζητήματα ευαίσθητα, όπως η αντίληψη των ρόλων και οι σχέσεις μεταξύ των φύλων. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας επιχειρείται αποδόμηση στερότυπων σε ό,τι αφορά στους στερεότυπους, παραδοσιακούς ρόλους του άνδρα και της γυναίκας.

Το γενικότερο ιδεολογικό πλαίσιο τίθεται από τις αυτονόητες αρχές των ανθρώπινων δικαιωμάτων και την έννοια της ισότητας, σύμφωνα με την οποίαν όλοι είναι ίσοι, όλοι μπορούν πχ να ασκήσουν όλα τα επαγγέλματα, ενώ κανείς δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλλεται σε κάποιον άλλον ασκώντας σωματική βία. 

Σε ό,τι αφορά στις έμφυλες σχέσεις, όπως επισήμαναν αρμόδιοι του υπουργείου Παιδείας μιλώντας στο Πρώτο ΘΕΜΑ «περισσότερη ενημέρωση χρειάζονται οι γονείς και οι παππούδες. Οι μαθητές στην πλειονότητά τους δεν αποκλείουν άτομα με κριτήριο το φύλο. Χρειάζονται πιο συγκεκριμένα επιχειρήματα προκειμένου να απαντήσουν συνειδητά στο πώς και γιατί συναναστρέφονται συγκεκριμένους συνομιλήκους τους και όχι άλλους». 

Το υπουργείο Παιδείας ξεκαθαρίζει πως η υλοποίηση του συγκεκριμένου, προοδευτικού προγράμματος θα υλοποιηθεί πάση θυσία, παρά το σάλο από τις αντιδράσεις που έχουν ήδη προκληθεί. Ταυτόχρονα, το υπουργείο αναμένει απαντήσεις από όλα τα σχολεία έως τις 20 Φεβρουαρίου, προκειμένου να γίνει η σχετική ζύμωση και επεξεργασία μέσω συζητήσεων σε όλα τα γυμνάσια έως τον ερχόμενο Μάιο.

Ο διάλογος για τις νέες κατευθύνσεις θα επιτελεστεί με τρόπους που θα επιλέξουν οι ίδιοι οι διδάσκοντες. Ομως, εκτός από συζητήσεις, προβλέπονται ακόμη και παιδαγωγικές επιτόπιες επισκέψεις σε φορείς όπως στο ΚΕΘΕΑ (Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων), στον ΟΚΑΝΑ (Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών), σε Κέντρα Ισότητας και Μονάδες Οικογενειακής Θεραπείας, σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας κ.ο.κ.

Πανηγυρίζει η «πολύχρωμη» νεολαία 
Η «Colour Youth», δηλαδή η Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας έσπευσε να χαιρετίσει την έκδοση της επίμαχης εγκυκλίου, ιδιαίτερα για τις «έμφυλες ταυτότητες» και συγχαίρει το υπουργείο Παιδείας γι' αυτή του την πρωτοβουλία. Παράλληλα η Colour Youth ανακοινώνει ότι «με την υποστήριξη της GLSEN, του Πολύχρωμου Σχολείου και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) σκοπεύει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 να διεξάγει έρευνα για το σχολικό κλίμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ώστε να αναδείξει ακόμα περισσότερο και με επιστημονικό τρόπο το ζήτημα συμπεριληπτικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και του σχολικού εκφοβισμού». Μάλιστα, η Colour Youth-Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας επιχειρεί να εμψυχώσει μαχητικά το υπουργείο, απευθύνοντας προτροπή «να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση και να μην αποσύρει την εγκύκλιο».

Στην αντίπερα ιδεολογική όχθη της ελληνικής κοινωνίας, έκκληση προς τους γονείς και κηδεμόνες να υποβάλουν δήλωση απαλλαγής των παιδιών τους από τη θεματική εβδομάδα για τις «Εμφυλες Ταυτότητες» απευθύνει με επιστολή του ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: «Τις δηλώσεις οι γονείς μπορούν να τις προμηθευθούν από τις ενορίες» αναφέρει η επιστολή του Μητροπολίτη, η οποία θα διαβαστεί την Κυριακή σε όλους του ναούς του Πειραιά.

Πρόγραμμα έτοιμο για υλοποίηση
Βρίσκεται ήδη στα σχολεία η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας η οποία προβλέπει μαθησιακές δραστηριότητες με «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση». Το ίδιο έγγραφο αναφέρεται στη διεξαγωγή συζητήσεων στις σχολικές αίθουσες για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία. Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».

Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται, εκτός των άλλων και σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.α. Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων από σχετικό Κατάλογο που έχει συγκροτήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τον σκοπό αυτό. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι ακόλουθες δυνατότητες:

1. Για την εφαρμογή των παραπάνω ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί να μεταβάλει στον βαθμό που χρειάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας, διατηρώντας όμως για κάθε εκπαιδευτικό τον συνολικό αριθμό διδακτικών ωρών που έχει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Κάποιες δράσεις μπορεί να είναι κοινές για περισσότερα από ένα τμήματα ή και τάξεις του σχολείου, κάποιες άλλες να αναπτύσσονται παράλληλα σε τμήματα ή τάξεις ή και να αφορούν αποκλειστικά ένα τμήμα του σχολείου. Η επιλογή των δραστηριοτήτων δεν είναι υποχρεωτικό να συνδεθεί με συγκεκριμένες ενότητες από τα μαθήματα που διδάσκονται σε κάθε τάξη.

2. Εναλλακτικά, η διδασκαλία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος μπορεί να διατηρηθεί με την προϋπόθεση να δημιουργηθούν οι κατάλληλες διασυνδέσεις και προεκτάσεις με το περιεχόμενο της Θεματικής Εβδομάδας, αξιοποιώντας οδηγίες και υλικό από τον Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού, (όπως σχέδια μαθήματος, δραστηριότητες, σύντομα σχέδια εργασίας και βιωματικές δράσεις) που είτε θα αντικαταστήσουν τη διδασκαλία μιας ενότητας του μαθήματος είτε θα αποτελούν προέκταση αυτής. Σε κάθε περίπτωση, ο Σύλλογος Διδασκόντων συζητά και αποφασίζει με ποιον τρόπο θα υλοποιηθεί η θεματική εβδομάδα λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους διαθέσιμους πόρους της σχολικής μονάδας. Παράλληλα, δύνανται να διοργανωθούν εντός του σχολείου και απογευματινές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των γονέων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Στις δράσεις αυτές συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί σε εθελοντική βάση. Επισημαίνεται ότι αφενός οι μαθητές/τριες υποχρεούνται να παρακολουθούν κανονικά τις δράσεις της εβδομάδας, αφετέρου ότι κατά την υλοποίηση δράσεων για τους μαθητές/τριες από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων η παρουσία του/της διδάσκοντα/διδάσκουσας κάθε τμήματος είναι υποχρεωτική.

ΣΧΟΛΙΑ (262)

UseYourBrain

Τα παιδιά στην ηλικία του Γυμνασίου έχουν ήδη διαμορφωμένη σεξουαλική ταυτότητα. Τα σεμινάρια αυτά αποσκοπούν απλά να μάθουν στα "φυσιολογικά" παιδιά να σέβονται τα υπόλοιπα. Θέλετε όποιο παιδί έχει γεννηθεί διαφορετικό να υφίσταται λεκτική και σωματική βία; Να γυρνάει στο σπίτι του και να κλαίει; Να μη θέλει να ξαναπάει στο σχολείο για να μην περάσει τα ίδια; Όλοι ξέρετε τουλάχιστον ένα τέτοιο παιδί, προσπαθήστε για λίγο να μπείτε στη θέση του. Αν νομίζετε ότι αυτό του αξίζει τότε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

βα

Αναρωτιέμαι αν είναι καν νόμιμο αυτό που κάνουν οι διεστραμμένοι αριστεροί ανθέλληνες που μας κυβερνούν. Μήπως να αντιδράσουν οι γονείς για αυτό το θέμα;

Διδασκουν για ανθρωπους Φρανκεσταιν

Που κοβουν, προσθετουν, ραβουν ανθρωπινα μελη για να αλλαξουν φυλο και να καταληξουν πρεζονια πορνες. Η Αριστερα θελει να γινουμε Ταιλανδη με ladyboys στα σχολεια. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Απόστολος

Ψήστε το ψαρι και απο την άλλη πλευρά...

candia

Σε λίγο θα μας πουν ότι και οι παιδόφιλοι έχουν δικαιώματα και δεν πρέπει να κάνουμε διακρίσεις εναντίον τους!!! Η παραφροσύνη φτάνει διαρκώς σε νέα επίπεδα.

sz

Δυστυχώς φιλε μου και αυτό εχει γίνει ( ευτυχώς σε άλλα κράτη )

ftemp

Πουθενά στην Δύση δεν έχει γίνει αυτό. Παντού απαγορεύεται από τον νόμο. Αυτά για κόμματα παιδεραστών ή κτηνοβατών, στην Βόρεια Ευρώπη είναι ψέμματα και μύθοι, που καλλιεργούν αμόρφωτοί άνθρωποι, όπως ο Καρατζαφέρης πχ, στις τηλεοπτικές του εκπομπές, σε ανόητα χάπατα όπως εσάς...

goldie

Η απορία μου με τους προοδευτικούς είναι η εξής: Από την μια μεριά μιλάνε για τα δικαιώματα των γυναικών, καθώς επίσης και για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων. Όμως οι προοδευτικοί υποστηρίζουν και τους μουσουλμάνους, οι οποίοι αγνοούν ΕΝΤΕΛΩΣ τα δικαιώματα των γυναικών και των ομοφυλόφιλων!! Αυτή είναι μεγάλη αντίφαση! Πώς το εξηγούν αυτό;;;

Επίσης...

Επίσης είναι μυστήριο ότι οι αριστεροί (αυτά αποδεικνύουν ότι είναι οπισθοδρομικοί, όχι προοδευτικοί) υποστηρίζουν τους Παλαιστινίους έναντι των Ισραηλινων. Οι Παλαιστίνιοι απαγορεύουν στις γυναίκες τους να οδηγούν αυτοκίνητο και στα κορίτσια τους να κάνουν ποδήλατο. Υπάρχει και σχετική παλαιστινιακή ταινία, κριτικάροντας αυτήν την κοινωνική οπισθοδρομικοτητα, που κοριτσάκι δέχεται μπουλιγκ επειδή θέλει να πάρει ποδήλατο. Στο Ισραήλ είναι φυσικά πλήρως θεσμοθετημένη η ισότητα των φύλων, η δημοκρατία, η διάκριση των εξουσιών, κλπ.

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ

Φτου, φτου...μακρυά μην τυχών και κολλήσουμε τίποτα!!!!!!!

ΝΙΚΟΣ

Κανένα μάθημα κατά των καταλήψεων, των μολότοφ και των καταστροφών της ξένης περιουσίας, θα τους κάνετε, η αυτά είναι παράδειγμα αριστερής ιδεολογίας ;

E ναι..............

......Μιαs και το εκπαιδευτικο μαs συστημα εχει γεμισει τα παιδια με γνωσειs , υπηρχε εντονα αυτο το ............κενο στην μαθηση τουs Τωρα ειμαστε κομπλε !!!!!!!!!!!!!!!! Σαν.......... διαδραστικα παιχνιδια μπορουν να βαλουν τιs.....αλλαξοκωλιεs, την μακρυα γαιδουρα , τα ομαδικα οργια και το περνα-περνα η μελισσα

παραξενος

Τιποτε δεν είναι τελικά τυχαίο! Πρώτα καταργησαν τα πρότυοπα σχολεία για την ισοπεδωση όλων προς τα κάτω. Μετά εκοψαν τις ώρες στα αγγλικά και την πληροφορική, στερώντας τα παιδιά απο κρισιμες ώρες εκπαίδευσης για να πάρουν μια δεωρεάν πιστοποιηση απο το δημόσιο σχολείο. Μετά καταργησαν τα πρόγραμματα στα ολοημερα μετατρεποντας τα σχολεία σε απογευματινό parking παιδιών. Και τωρα βρηκαν το υποκατάστατο! Δουλειά που θα βρουν τα παιδιά μας????

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

foto-keimeno12

Ήταν της ΕΛΑΣ υποστηρίζει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Δεν διαψεύδεται η εικόνα ότι χρειάστηκαν τα μηχανήματα για να διασφαλιστεί η ασφάλεια για την ομιλία του πρωθυπουργού στην Καλαμάτα