«Ήμουν η πρώτη Ελληνίδα που απέκτησα παιδί με εξωσωματική» - 4 μοναδικές ιστορίες για τη μητρότητα
«Για τη μητρότητα αξίζει να είστε γενναίες και τολμηρές», λέει η πρώτη Ελληνίδα που έκανε παιδί με εξωσωματική - Διαβάστε την ιστορία της, αλλά και τρεις ακόμη ιστορίες ανθρώπων που πάλεψαν και παλεύουν για τη γονιμότητα
Παναγιώτα Καρλατήρα
Η μειωμένη γονιμότητα, που αναδεικνύεται σε ολοένα μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα, μαρτυρά πλήθος ιατρικών ή άλλων προβλημάτων που πρέπει ή/και μπορούν να αντιμετωπιστούν. Επηρεάζει, παράλληλα, τη συνοχή της κοινωνίας και τη δημογραφική βιωσιμότητα. Τέσσερις άνθρωποι μοιράστηκαν με το ygeiamou την προσωπική τους διαδρομή, τις προκλήσεις που συνάντησαν και τους τρόπους με τους οποίους τις ξεπέρασαν. Μία ογκολογική ασθενής που απέκτησε παιδί αποδεικνύει ότι η ελπίδα και η ιατρική καινοτομία μπορούν να δημιουργήσουν ζωή ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Ένας γυναικολόγος εξηγεί ότι τόσο η σύλληψη με φυσικό τρόπο όσο και εκείνη μετά από θεραπείες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας. Η πρώτη Ελληνίδα που υποβλήθηκε σε εξωσωματική γονιμοποίηση θυμάται τη συγκίνηση όταν κράτησε το παιδί της. Και μία νέα γυναίκα που επέλεξε την κατάψυξη ωαρίων μιλά για την ελευθερία που της έδωσε η επιλογή να γίνει μητέρα όταν εκείνη το αποφασίσει.
«Θα νικήσω τον καρκίνο, έλεγα, γιατί αλλιώς πώς θα αποκτήσω παιδί»
Το 2008, όταν ήμουν 22 χρόνων, διαγνώστηκα με λέμφωμα Hodginks. Χάρη στη στήριξη των γιατρών του Λαϊκού και της οικογένειάς μου, έδωσα μια γενναία μάχη. Ήταν η πρώτη, αλλά δεν το γνώριζα. Το 2012 ο καρκίνος εμφανίστηκε πάλι, και μάλιστα πιο επιθετικός. Τότε, και εν όψει των νέων θεραπειών, μπήκε στη ζωή μου ο γυναικολόγος Κωνσταντίνος Πάντος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.