myKEPlive: Ακόμη 41 Δήμοι και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών εντάσσονται
Ρυθμίσεις για την ασφαλή λειτουργία των ΚΕΠ σε όλη την Ελλάδα
Στην περαιτέρω διεύρυνση του myKEPlive προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάσσοντας στην πλατφόρμα επιπλέον 41 Δήμους και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τις προσθήκες αυτές το σύνολο των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για την συγκεκριμένη υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.
Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου 2020 η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 3.949 διαδικασίες, όπως αναλυτικά και ανά κατηγορία προκύπτει από τον ακόλουθο πίνακα:
Τέλος, για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι ώρες που τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας παραμένουν ανοιχτά στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού με το κατά τόπους κατάστημα.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.