Ένα «χρυσό» για την βρεφική σειρά

Ένα «χρυσό» για την βρεφική σειρά

Ο Τζάκο Καράσσο με βαθιές ρίζες στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης – 4η γενιά μιας οικογένειας κλωστοϋφαντουργών- ξεκίνησε να πουλάει βρεφικές πάνες μέσα από το διαδίκτυο και πέτυχε! Σήμερα, η εταιρεία του διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά βρεφικής φροντίδας και παίρνει το ένα μετά το άλλο τα διεθνή βραβεία

stelios-tzakos
Με αφορμή την βράβευση των προϊόντων βρεφικής φροντίδας της φίρμας Agnotis από την Θεσσαλονίκη σε ένα διεθνή διαγωνισμό στη Γερμανία θυμήθηκα όλη την καταπληκτική ιστορία του νεαρού Τζάκο Καράσσο που έφτιαξε εκ του μηδενός μια νέα αγορά που απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε ευαίσθητες μαμάδες ανά τον κόσμο!

Ας θυμηθούμε μαζί την ιστορία του μέσα από ένα απόσπασμα ενός παλαιότερου θέματος που φιλοξενήθηκε στο newmoney.

Ανασύρω από το αρχείο και διαβάζω: «Ο ίδιος -4η γενιά επιχειρηματιών που ασχολήθηκαν με την κλωστοϋφαντουργία- είναι ένας πολίτης του κόσμου, τα βήματα του οποίου μπορεί να τον φέρουν από τη μία άκρη στην άλλη.
stelios-tzakos-1

Ας πιάσουμε, όμως, το νήμα απ’ την αρχή. Ο Τζάκο κατάφερε κάτι που φαντάζει στις μέρες μας σχεδόν παράδοξο και εξωπραγματικό. Με απλά λόγια, δημιούργησε εκ του μηδενός μια αγορά που δεν υπήρχε στην Ελλάδα και κατάφερε όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά και να αναπτυχθεί γρήγορα και σωστά.

Κλείσιμο
Η εταιρεία του σήμερα στέκεται στα πόδια της, συνεχίζει να παρουσιάζει καλούς ρυθμούς ανάπτυξης και σε όλη αυτή τη διαδρομή της δεν χρειάστηκε να προσφύγει σε δανεισμό, ούτε να ζητήσει να σηκώσει λεφτά από την αγορά (χρηματοδότες και επενδυτές).

Ναι, αλλά τι κάνει ο Τζάκο Καράσσο; Πουλάει πάνες μέσα από το ηλεκτρονικό του κατάστημα σε όλη την Ελλάδα με ανταγωνιστικό κόστος (30% κάτω από την τιμή που βρίσκει κανείς στο ράφι). Αν και η πάνα είναι η αιχμή του δόρατος, ο Θεσσαλονικιός επιχειρηματίας συν τω χρόνω διεύρυνε την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και από την πάνα έφτασε να καλύπτει μεγάλο μέρος των αναγκών ενός παιδιού καθώς και της μητέρας του.

Τον ρώτησα αν εμπνεύστηκε την ιδέα πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσει ο ίδιος τις πάνες του παιδιού του. «Μα δεν έχω παιδιά, δεν είμαι καν παντρεμένος», μου απάντησε. «Τότε πώς;» αναρωτήθηκα και μου έδωσε την εξήγηση για την αρχική ιδέα.
stelios-tzakos-2

Ο φίλος και πρώην συνέταιρός του, Ηλίας Παντελάκης, δούλευε κάποτε για μια πολυεθνική και μιλώντας μαζί του κατάλαβε ότι αξίζει τον κόπο να επιχειρήσει κανείς για να απευθυνθεί στη μεγάλη αγορά των μαμάδων που θέλουν το καλύτερο για το παιδί τους. Και τι άλλο από μια ποιοτικών προδιαγραφών και σε ανταγωνιστική τιμή πάνα. Με λίγα λόγια, ο Ηλίας ήταν ο νονός, αλλά ο Τζάκο έγινε ο αδιαμφισβήτητος δημιουργός καθώς λειτούργησε και λειτουργεί ως μια ολοκληρωμένη επιτελική ομάδα που έχει την πλήρη και αποκλειστική επίβλεψη όλου του παραγωγικού και επιχειρηματικού κύκλου».

Ο Τζάκο, λοιπόν, άρχισε να πουλάει πάνες μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας του. Και αφού οι πάνες σημείωσαν επιτυχία και έκαναν νούμερα στις πωλήσεις σκέφτηκε και υλοποίησε και το επόμενο βήμα που ήταν μια ολοκληρωμένη σειρά βρεφικής περιποίησης (μεταξύ αυτών, σαμπουάν αφρόλουτρο, γαλάκτωμα σώματος, φυσικό σφουγγάρι, σπαθόλαδο).

Για αυτή τη σειρά, λοιπόν, η Agnotis κέρδισε το Golden βραβείο των German Design Awards 2019 στην κατηγορία Excellent Communications Design Packaging.

Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά και αναγνωρισμένα βραβεία design στον Ευρωπαικό χώρο στο οποίο διαγωνίζονται διεθνή brands όπως η BMW, η Zalando και η Samsung. Επίσης, τα συγκεκριμένα βραβεία επιλέγουν μόνοι τους αυτούς οι οποίοι μπορούν να συμμετάσχουν.

Η ολοκληρωμένη φυσική σειρά βρεφικής περιποίησης Agnotis σχεδιάστηκε στην Ελλάδα και παράγεται στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα 100% ελληνικό προϊόν.

Το design της ακολουθεί minimal γραμμές & αγνά χρώματα τα οποία συνάδουν με την φυσική της σύσταση (καθώς τα όλα τα προϊόντα της έχουν φυσική σύσταση άνω του 94%).

Η Agnotis – όπως επισημαίνουν στελέχη της εταιρείας- «έχει στο core business της την υψηλή αισθητική, κάτι το οποίο φαίνεται και αναγνωρίζεται από τα βραβεία που έχει κερδίσει πάνω σε αυτόν τον τομέα (European Design Award, Pentawards, The Dieline Award - από τα μεγαλύτερα στον κόσμο).

Μεταξύ άλλων οι κριτές του διαγωνισμού της Γερμανίας ανέφεραν: Το μινιμαλιστικό design, με τις μεγάλες λευκές επιφάνειες, προφανώς αναφέρεται στην καθαρότητα των προϊόντων. Τα πώματα, από πραγματικό ξύλο, είναι μια ακόμα όμορφη λεπτομέρεια που δίνει έμφαση στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων».

Προφανώς θα υπάρξει και συνέχεια – όχι μόνο στα βραβεία αλλά και στις σειρές των προϊόντων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης