Μια γύρη με αστέρια

bee-naturalles

Ο Γιώργος Αθανασιάδης και η Χαρά Μαγγανά έστησαν στη Νέα Αρτάκη της Χαλκίδας μια παραγωγική μονάδα που φτιάχνουν εκτός από βρώσιμα προϊόντα μελιού και φυσικά καλλυντικά

Η Νέα Αρτάκη το παλιό παραθαλάσσιο προσφυγοχώρι με το καλό και φρέσκο ψάρι και θαλασσινά είναι πλέον ένα προάστιο της Χαλκίδας. Εκεί, ο Γιώργος Αθανασιάδης και η Χαρά Μαγγανά, ένα ζευγάρι νέων ανθρώπων – ζευγάρι στη ζωή αλλά και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες- έστησε το εργαστήριο της και ξανοίχτηκε στις «ανοικτές θάλασσες» του εμπορίου. Του έδωσε το όνομα, Bee Naturalles. Βασικό όχημα, το μέλι και τα προϊόντα του (από βρώσιμα και θεραπευτικά μέχρι καλλυντικά).

Ένα από τα προϊόντα τους, η Νωπή Πολυανθική Βιολογική Γύρη «ταξίδεψε» μέχρι το Λονδίνο, συμμετείχε στο διεθνή διαγωνισμό Great Taste Awards και επέστρεψε με διάκριση – 2 αστέρια.
bee-naturalles-1

Αντί άλλων συστάσεων ο Γιώργος Αθανασιάδης και η Χαρά Μαγγανά δημοσιεύουν στο site της εταιρείας τους ένα πολύ κατατοπιστικό σημείωμα: «Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μας στις θετικές επιστήμες, την περιβαλλοντολογία και την τέχνη αποφασίσαμε να αφήσουμε την πόλη και να εγκατασταθούμε στην Εύβοια, με την πλούσια φύση και βιοποικιλότητά της. Για να είμαστε σε άμεση επαφή μαζί της και να ανακαλύψουμε βιωματικά τα μυστικά της.

Εκεί στήσαμε το εργαστήριο μας και συνδυάζοντας την παράδοση με την επιστήμη καταφέραμε με τον ηπιότερο τρόπο να κάνουμε πράξη το μήνυμα ‘enclosing nature’, το οποίο συνοδεύει τη Bee Naturalles από την ίδρυσή της, το 2013.

Να δημιουργήσουμε μία σειρά προϊόντων με 100% φυσική σύνθεση που εσωκλείει την ευεργετική και θεραπευτική δύναμη της φύσης.Τα προϊόντα μας αποτελούν μείγματα ανεπεξέργαστων φυσικών πρώτων υλών, όπως βιολογικά προϊόντα μέλισσας, εκχυλίσματα βοτάνων και αιθέρια έλαια, μόνο με φυσικά συντηρητικά. Την παραγωγή μας την «υπαγορεύει» η φύση, σύμφωνα με τους δικούς της ρυθμούς και εποχικές εναλλαγές.Σκοπός μας είναι να μυήσουμε με τα προϊόντα της Bee Naturalles όλο και περισσότερους ανθρώπους σε ένα φυσικό τρόπο ζωής και στην καλλιέργεια μίας σχέσης σεβασμού και αρμονικής συνύπαρξης με τη φύση».

Ψάχνοντας στο e-shop της εταιρείας σταμάτησα μπροστά σε ένα σαπούνι – ένα φυσικό σαπούνι από κουρκουμά & Ylang Ylang. Διαβάζω σχετικά με το σαπούνι: «Φυσικό ενυδατικό σαπούνι με κουρκουμά και άρωμα αιθέριων ελαίων εξωτικού ylang ylang και πορτοκαλιού. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ιδιότητες για φυσική υγεία και λάμψη στην επιδερμίδα». Πάλι από το site διαβάζω: «Ο κουρκουμάς θεωρείται ένα από τα πιο ευεργετικά φυτά ενώ οι ιδιότητές του μελετώνται συστηματικά από την επιστημονική κοινότητα. Τα αξιοθαύμαστα γνωρίσματά του οφείλονται στην πλούσια χημική σύνθεσή του, η οποία βοηθάει στην ανάπλαση της επιδερμίδας και στη γρήγορη επούλωση τραυμάτων. Επιπλέον, ο κουρκουμάς περιορίζει τις φλεγμονές και την ανάπτυξη ελεύθερων ριζών, επηρεάζει τα ένζυμα που ρυθμίζουν τη φυσική αναγέννηση της επιδερμίδας και προστατεύει από τις βλάβες που προκαλεί η ηλιακή ακτινοβολία.

Το αιθέριο έλαιο ylang ylang έχει μία χαρακτηριστική, ιδιαίτερα αναζωογονητική και αφροδισιακή μυρωδιά. Για αυτό άλλωστε αποτελεί εδώ και χρόνια αναπόσπαστο κομμάτι της παράδοσης των Ινδονησιακών γάμων, οι οποίοι είθισται να καλύπτουν το κρεβάτι των νιόπαντρων με άνθη ylang ylang. Επιπλέον, το αιθέριο έλαιο ylang ylang είναι ιδιαίτερα εξισορροπητικό καθώς ρυθμίζει φυσικά την υγρασία του δέρματος, βοηθώντας εξίσου τόσο τις λιπαρές όσο και τις ξηρές επιδερμίδες».

seferis-meres-h