Όταν τα Τ-shirts συνάντησαν το «Armiriki»!

armiriki

Η Χριστίνα Κατωπόδη και ο Κωνσταντίνος Κουβαράς, δύο νέοι δημιουργοί με τόπο δραστηριότητάς τους το Ναύπλιο, δημιούργησαν ένα νέο ελληνικό brand, το «Armiriki», το οποίο είναι επικεντρωμένο στη δημιουργία εικονογραφημένων t-shirts με χειροποίητη μεταξοτυπία

Ρισκάρεις; Μια λέξη -ερώτηση και πρόκληση, που συνεχώς γυροφέρνει στο μυαλό πολλών νέων στην Ελλάδα.

Η Χριστίνα Κατωπόδη και ο Κωνσταντίνος Κουβαράς είναι δύο νέοι άνθρωποι που αποφάσισαν -πριν 3 χρόνια- εν μέσω οικονομικής κρίσης, να μην συμβιβαστούν στο υπάρχον πλαίσιο αλλά να ρισκάρουν δημιουργώντας την επιχείρησή τους εκ του μηδενός.
armiriki-1


Με σπουδές οικονομικών και πολιτικού μηχανικού αμφότεροι, επέλεξαν να μείνουν στη Ελλάδα, να δημιουργήσουν οικογένεια και να εντρυφήσουν στον τομέα της παραγωγής με την προσωπική τους εργασία.

Με τόπο δημιουργίας τους το Ναύπλιο, δημιούργησαν ένα νέο ελληνικό brand με την ονομασία «armiriki».

Ειδικότερα, αντικείμενο της δραστηριότητάς τους είναι η δημιουργία εικονογραφημένων t-shirts με χειροποίητη μεταξοτυπία, τα οποία ράβονται στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο τμήμα της παραγωγικής διαδικασίας -κοπή, ραφή, πρόπλυση, κέντημα, καρτελάκι, κουτί- συντελείται και ολοκληρώνεται στο εργαστήριό τους στο Ναύπλιο.
armiriki-2


Πιο συγκεκριμένα, όταν τους ζήτησα να αναφέρουν δύο στοιχεία σχετικά με την καινοτομία του όλου εγχειρήματος έλαβα την απάντηση:

«Το «armiriki» αποτελεί μια ανοικτή πλατφόρμα -τον καμβά- για να εκφράσουν οι Έλληνες δημιουργοί τις βιωματικές τους ιστορίες, γεμάτες από συναισθήματα και αναμνήσεις.

Στην ουσία κάθε σχεδιαστής διηγείται μια μικρή ιστορία, μέσω 4 σχεδίων, αποκαλύπτοντας μια διαφορετική οπτική από το μωσαϊκό της σύγχρονης Ελλάδας.

Η ιδιαιτερότητα του κάθε σχεδίου να γίνεται μοναδικό έγκειται στον περιορισμένο αριθμό -300 ανά σχέδιο- t-shirts με κεντημένο τον κωδικό στο πλαϊνό μέρος της μπλούζας».
armiriki-3


Η δραστηριότητα αναπτύσσεται συνεχώς μέσα από ένα δίκτυο λιανικής πώλησης και σε εταιρικό επίπεδο με exclusive edition συλλογές, εμπνευσμένη από την ιστορία της εκάστοτε εταιρίας. Διαδικτυακά η παρουσία της είναι ενεργή μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα της armiriki.com.

Προσανατολισμός της πρωτοβουλίας, είναι «το «armiriki» να καταστεί ένα δυναμικό brandname το οποία να παράγεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, κατά κύριο λόγο με ιδιόκτητο εξοπλισμό και παραγωγή εντός της Αργολίδας ώστε με αυτόν τον τρόπο να αναπτυχθεί σταδιακά και στο εξωτερικό».

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

synthesi01

Το Κράτος ως Λερναία Ύδρα, όπως «λέει» και ο τίτλος του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιώργου Δερτιλή – ένα δοκίμιο που περιγράφει επτά μορφές με τις οποίες μπορούμε σήμερα πλέον να σκεφτούμε το κράτος.

1
tombazis01

Ένα ιστορικός ελαιώνας στην παραθαλάσσια περιοχή Γαλατά Τροιζηνίας στην Βορειοανατολική Πελοπόνησσο απέναντι απο το όμορφο νησί του Πόρου φτιαγμένος από τον ναύαρχο της Επανάστασης  Εμμανουήλ Τομπάζη μας δίνει σήμερα ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

lev01

Η κα Βάσω Βούζα-Κυρατζή συνάντησε στη πόλη των Γρεβενών τον σχεδιαστή Στέλιο Παπαλαμπρόπουλο και καρπός αυτής της συνάντησης η δημιουργική δουλειά που συνοδεύει μια παραγωγική προσπάθεια με επίκεντρο μια φάρμα λεβάντας.

1
barber0

Ποιόν εν τέλει εμπιστεύεται ένας κουρέας για να αφεθεί να δεχθεί τις υπηρεσίες ενός συναδέλφου του; Ένα ενδιαφέρον θέμα…με καλοκαιρινή διάθεση.

1
60147391_2214446438624038_8701900897598308352_n

Το εστιατόριο των αδελφών Κομπογιαννίτη στη περιοχή του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Καλαμάτας είναι ένας συνδυασμός γεύσεων που έρχεται από την τοπική παράδοση με την απαραίτητη τσαχπινιά της σύγχρονης δημιουργίας.

tsas

Ο Άγγελος Φωκιανός είναι ένας νέος Αθηναίος, επιχειρηματίας της γενιάς των 20plus αλλά και ένας επιχειρηματίας της «μιας ιδέας» -αρκεί εκείνη να βρει ανταπόκριση και να «δέσει» το ακροατήριο και πάνω σε αυτό να «χτίσει» την επιτυχία της.

jghmvew

Το Park your Cinema επιστρέφει στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, με αφιέρωμα σε κλασικές κωμωδίες και αγαπημένες παιδικές ταινίες