Μία startup για τον ύπνο!

Μία startup για τον ύπνο!

TAILORBED, η εταιρεία που προσπαθεί να δημιουργήσει την ιδανική αναλογία ποιότητας-τιμής στον χώρο των ελληνικών στρωμάτων

Γνώρισα τον Δημήτρη-Μάριο Ράπτη μέσω ενός συναδέλφου, ο οποίος μου τον σύστησε ως ιδρυτικό μέλος ελληνικής startup εταιρείας που ασχολείται με τον χώρο των… στρωμάτων. Μου είπε, μάλιστα, ότι η προσπάθεια τόσο του ίδιου, όσο και της ομάδας του, είναι τόσο αξιόλογη που θα άξιζε να γράψω κάτι σχετικά. Πράγματι, αφού μίλησα με τον Δημήτρη, διαπίστωσα πόσο δίκιο είχε.

«Η TAILORBED
είναι μια ομάδα. Ομάδα που παράγει και εμπορεύεται χειροποίητα ορθοσκελετικά ελληνικά στρώματα ανώτερης ποιότητας», ήταν το πρώτο πράγμα που μου ανέφερε, τονίζοντας τη λέξη ομάδα. «Απευθυνόμαστε τόσο στην αγορά της λιανικής όσο και στη χονδρική. Στην αγορά της λιανικής, στους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τον ύπνο τους. Στους ανθρώπους που ψάχνονται, ρωτάνε και συγκρίνουν ποιότητες και τιμές».

Στόχος τους είναι ο καθένας που θα τους επισκεφθεί, να γνωρίσει τα υλικά τους, να τα δει, να τα πιάσει, να τα μυρίσει. Όλες οι αισθήσεις, όπως μου λέει χαρακτηριστικά, είναι σημαντικές για την τελική επιλογή. «Επίσης, θα του αποκαλύψουμε διάφορα μυστικά της στρωματοποιίας. Ως παραγωγοί, μάθαμε πράγματα που αγνοούσαμε ως πωλητές. Για εμάς το στρώμα δεν είναι απλά ένα ακόμη προϊόν, γιατί πάνω σε αυτό περνάμε το 1/3 της ζωής μας. Όσο για τη χονδρική, στοχεύουμε βασικά στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και σε πλοία κρουαζιέρας, κλινικές, μονάδες φιλοξενίας ηλικιωμένων, βρεφονηπιακούς σταθμούς, καταστήματα βρεφικών ειδών κά.».

Η απόφασή τους να ασχοληθούν με τον χώρο ήρθε πριν δυόμισι περίπου χρόνια, κατά τη διάρκεια της κρίσης. Σύμφωνα με τον Δημήτρη, έβλεπαν ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τον ύπνο τους, και κυρίως για τα φυσικά υλικά, να μην έχουν τη δυνατότητα να τα αποκτήσουν λόγω της εξαιρετικά υψηλής τιμής. Σκέφτηκαν, λοιπόν, να παράξουν μία σειρά με προϊόντα ύπνου (στρώμα, κρεβατόστρωμα, κεφαλάρι κά.) από φυσικά υλικά και να τα διαθέτουν σε μια δίκαιη τιμή.

«Ορίσαμε εκ νέου την ισορροπία μεταξύ ποιότητας-τιμής. Αυτό το καταφέραμε πρώτα συμπιέζοντας το κόστος των πρώτων υλών, αφού κάνουμε μόνοι μας τις εισαγωγές, κατευθείαν από τους παραγωγούς, χωρίς κανέναν μεσάζοντα». Ύστερα, μέσω της καλής οργάνωσης της γραμμής παραγωγής, ώστε να ελαχιστοποιούν την απαιτούμενη ενέργεια και το εργατικό κόστος. Και τέλος, βάζοντας την προσωπική τους εργασία σε πολλούς τομείς. Στην πορεία της έρευνας και της εξέλιξης των στρωμάτων τους, διαπίστωσαν ότι μπορούν να καλύψουν και τις απαιτήσεις ενός άλλου κοινού. «Του κοινού που ψάχνει για την ανώτατη ποιότητα στρώματος. Πλέον, πιστεύουμε ότι κατασκευάζουμε το καλύτερο και το πιο φυσικό στρώμα στην Ελλάδα».

Όταν ρωτάω για τις ιδιαιτερότητες του χώρου που απευθύνονται, η απάντηση έρχεται σχεδόν αυτόματα. «Ο κλάδος μας έχει κατακλυστεί από εισαγόμενα προϊόντα. Στρώματα από Τουρκία, Βουλγαρία, Τσεχία και άλλες ανατολικές χώρες, που βαφτίζονται ελληνικά ή αμερικάνικα, και άλλα αγνώστου προέλευσης. Επίσης κυκλοφορούν πολλά στρώματα εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας και τιμής, ώστε να μας κάνει να αναρωτιόμαστε τι είδους υλικά έχει μέσα ένα τέτοιο προϊόν. Δεν θέλουμε να αδικήσουμε όμως τις σωστές ελληνικές εταιρείες οι οποίες έχουν παράδοση στο χώρο και πολυετή παρουσία με ποιοτικά προϊόντα.

»Σαν Έλληνες, κουβαλάμε μια ιδιαιτερότητα στα γονίδιά μας: τη νοοτροπία της “νυφικής” κρεβατοκάμαρας. Βγαίνοντας στη αγορά, σκεφτόμαστε ένα πολύ ακριβό κρεβάτι με ειδικές τεχνοτροπίες και ευφάνταστα σχέδια, που περιμένουμε να μας κάνουν δώρο το στρώμα ή να μας το δώσουν σε μια ευτελή τιμή. Λάθος! Το ακριβότερο κρεβάτι του κόσμου να αγοράσει κάποιος, εάν πάνω του βάλει ένα φθηνό στρώμα, ο ύπνος που θα κάνει θα είναι κακός. Αντίθετα, εάν επιλέξει ένα καλό στρώμα και το τοποθετήσει, έστω και πάνω σε παλέτες, θα μπορέσει να έχει έναν καλό ύπνο. Είναι πολύ κρίμα να περνάμε σχεδόν το 1/3 της ζωής μας πάνω σε λάθος στρώματα!».

Πιστεύει, μάλιστα, ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη στην αγορά σε επιλογές tailorbed, ειδικά στα ξενοδοχεία, αλλά και σε σκάφη αναψυχής. Εκεί έρχονται και θέλουν να καλύψουν κάθε πιθανή διάσταση, σχήμα ή σύνθεση. «Παρόλο που η αγορά στον χώρο του στρώματος θεωρείται κορεσμένη, πιστεύουμε ότι υπάρχει χώρος για μία ομάδα που κάνει τη δουλειά της καλά, χρησιμοποιώντας πάντα τις καλύτερες πρώτες ύλες».

Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;
Η διαφορετική ματιά! Ως νέοι στην παραγωγή, ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό από λευκό χαρτί, χωρίς να κουβαλάμε αγκυλώσεις και νοοτροπίες του παρελθόντος. Να καταλάβετε, συναντούσαμε ανθρώπους του χώρου που μας έλεγαν: «Έτσι το κάνουν όλοι! Γιατί εσείς να το αλλάξετε;», «Αυτό που πάτε να χρησιμοποιήσετε δεν το έχει κάποιος άλλος. Μην πάτε κόντρα στο ρεύμα. Θα το πληρώσετε», «Γιατί να ρισκάρετε κάνοντας κάτι καινούργιο και να αλλάξετε μια νοοτροπία που ισχύει χρόνια;». Σαφώς και έχουμε επιρροές από την εταιρεία που εκπροσωπήσαμε για χρόνια. Είναι λογικό, κάποιος μαθητής να επηρεάζεται από το «σχολείο» του. Πιστεύουμε όμως ότι έχουμε προχωρήσει παραπάνω, βάζοντας νέα υλικά στην παραγωγή και καινοτόμες ιδέες.

Το μεράκι και η προσωπική ενασχόλησή με όλα τα στάδια της προμήθειας και της παραγωγής μας κάνει να είμαστε σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα. Έχοντας μόρφωση και γνώσεις πάνω σε πολλά αντικείμενα, θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε με άλλους τομείς της οικονομίας. Εμείς όμως αγαπήσαμε το στρώμα και ερωτευθήκαμε την παραγωγή του, γιατί είναι ό,τι πιο δημιουργικό έχουμε κάνει ποτέ. Τα προϊόντα TAILORBED είναι τα παιδιά μας. Έτσι τα νιώθουμε!

Επίσης η συνέπεια! Βλέπουμε γύρω μας ανθρώπους ασυνεπείς και αναρωτιόμαστε: «Πώς θα πάμε μπροστά έτσι; Πρέπει όλοι μας να ανεβάσουμε τα επίπεδα του επαγγελματισμού μας, σε ότι και να κάνουμε». Συγκεκριμένα, μέχρι και σήμερα, είμαστε πάντα μέσα στο αρχικό χρονοδιάγραμμα και δεν έχουμε καθυστερήσει ούτε μια ημέρα την παράδοση των προϊόντων μας. Οι παραδόσεις στους ιδιώτες γίνονται αυστηρά σε οκτώ εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας.  

Η διαφάνεια. Χρησιμοποιούμε φερμουάρ και αυτόδετη ταινία σε κάθε μας κατασκευή. Έτσι είναι πολύ εύκολο για οποιονδήποτε να ελέγξει οπτικά την ακρίβεια των λόγων μας!

Τα υλικά μας. Επιλέξαμε υλικά με βασικό κριτήριο την αντοχή τους στο χρόνο. Αυτό ωφελεί τον αγοραστή, καθώς αποσβένει τα χρήματα του σε βάθος χρόνου. Για παράδειγμα η ξύλινη βάση μας, τριπλού δεσίματος, είναι από μασίφ ξύλο πεύκου. Είναι μία βάση που θα διαρκέσει για πάντα. Επίσης το φυσικό καουτσούκ που χρησιμοποιούμε είναι σε υψηλό βαθμό πυκνότητας και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το αντίστοιχο μικρότερης πυκνότητας.

Η εμμονή μας στα κορυφαία υλικά μάς δίνει ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα. Τον ανεμπόδιστο και φυσικό αερισμό των στρωμάτων μας. Κρίσιμο ρόλο παίζει το απόλυτα βαμβακερό μας κάλυμμα. Δεν καπιτονάρουμε το ύφασμά μας γιατί θα ακυρώναμε ένα στρώμα φυσικών υλικών. Είναι ευρέως γνωστό ότι όλες οι βάτες που χρησιμοποιούνται στο καπιτονάρισμα έχουν ίνες πολυεστέρα 60% με 70% στην καλύτερη περίπτωση. Ο πολυεστέρας είναι ένα υλικό που δεν είναι πολύ ευχάριστο όταν έρχεται σε επαφή με το σώμα μας. Ο καθένας μπορεί να το καταλάβει από τα πουκάμισα ή τα μπλουζάκια του. Όσο πιο συνθετικό το ύφασμα του ρούχου που φοράμε, τόσο πιο έντονο το αίσθημα της ζέστης και τόσο πιο έντονη η εφίδρωση γιατί τα ρούχα αυτά δεν αναπνέουν φυσικά. Αυτοί οι δύο παράγοντες είναι πολύ σημαντικοί για το σωστό ύπνο. Η ζέστη και ο ιδρώτας διαταράσσουν τον ύπνο μας.

Τέλος, η λειτουργία μας σαν μία ομάδα. Καθόμαστε όλοι γύρω από ένα τραπέζι και δίνουμε λύσεις σε όλα τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Το λεγόμενο brainstorming στην TAILORBED λειτουργεί άψογα. Δεν πιστεύουμε ότι είναι απλά μια μόδα. Έχει συμβάλει καθοριστικά στο να φτάσουμε την TAILORBED στο σημερινό υψηλό της επίπεδο. Όλα τα μέλη της ομάδας κάνουν τις προτάσεις τους και όλα συζητούνται.

Λόγω του χαρακτήρα μας και της ιδιοσυγκρασίας μας, δίνουμε μεγάλη σημασία στην ειλικρίνεια. Το ψέμα είναι πάντα πρόσκαιρο. Σήμερα, οι άνθρωποι έχουν τη γνώση και την κριτική σκέψη να κρίνουν ποιος πάει να τους ξεγελάσει. Εξάλλου, το ίντερνετ δίνει πια στον καθένα τη δυνατότητα να ανοίξει πόρτα στην πληροφορία σε παγκόσμιο επίπεδο και να αναζητήσει την αλήθεια.

Οι άνθρωποι της TAILORBED

Δημήτρης-Μάριος Ράπτης
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Σπούδασε Ηλεκτρονικός Μηχανικός στην Αγγλία και έχει μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί σε τεχνική/κατασκευαστική/εμπορική εταιρεία, και ήταν αποκλειστικός αντιπρόσωπος γνωστής στρωματοποιίας, για τα νότια προάστια της Αθήνας, με έδρα τον Δήμο Βούλας.

Σταύρος Αθανασόπουλος
Γεννήθηκε το 1979 στην Αθήνα. Σπούδασε Λογιστική στο ΤΕΙ Χαλκίδας. Έχει εργασθεί στις εταιρείες Tax Solution ΕΠΕ, Nanovive ΑΕ και Euro Genet Labs ΑΕ.

Αγγελική Σταματελάκη
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Σπούδασε Οικονομικά και Διοίκηση επιχειρήσεων στον Καναδά. Έχει εργασθεί σε ιδιωτική τράπεζα για 18 χρόνια και σε μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

synthesi01

Το Κράτος ως Λερναία Ύδρα, όπως «λέει» και ο τίτλος του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιώργου Δερτιλή – ένα δοκίμιο που περιγράφει επτά μορφές με τις οποίες μπορούμε σήμερα πλέον να σκεφτούμε το κράτος.

1
tombazis01

Ένα ιστορικός ελαιώνας στην παραθαλάσσια περιοχή Γαλατά Τροιζηνίας στην Βορειοανατολική Πελοπόνησσο απέναντι απο το όμορφο νησί του Πόρου φτιαγμένος από τον ναύαρχο της Επανάστασης  Εμμανουήλ Τομπάζη μας δίνει σήμερα ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

lev01

Η κα Βάσω Βούζα-Κυρατζή συνάντησε στη πόλη των Γρεβενών τον σχεδιαστή Στέλιο Παπαλαμπρόπουλο και καρπός αυτής της συνάντησης η δημιουργική δουλειά που συνοδεύει μια παραγωγική προσπάθεια με επίκεντρο μια φάρμα λεβάντας.

1
barber0

Ποιόν εν τέλει εμπιστεύεται ένας κουρέας για να αφεθεί να δεχθεί τις υπηρεσίες ενός συναδέλφου του; Ένα ενδιαφέρον θέμα…με καλοκαιρινή διάθεση.

1
60147391_2214446438624038_8701900897598308352_n

Το εστιατόριο των αδελφών Κομπογιαννίτη στη περιοχή του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Καλαμάτας είναι ένας συνδυασμός γεύσεων που έρχεται από την τοπική παράδοση με την απαραίτητη τσαχπινιά της σύγχρονης δημιουργίας.

tsas

Ο Άγγελος Φωκιανός είναι ένας νέος Αθηναίος, επιχειρηματίας της γενιάς των 20plus αλλά και ένας επιχειρηματίας της «μιας ιδέας» -αρκεί εκείνη να βρει ανταπόκριση και να «δέσει» το ακροατήριο και πάνω σε αυτό να «χτίσει» την επιτυχία της.

jghmvew

Το Park your Cinema επιστρέφει στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, με αφιέρωμα σε κλασικές κωμωδίες και αγαπημένες παιδικές ταινίες