Ο κλασικός μινιμαλισμός του Jimmy Sparos
Ο κλασικός μινιμαλισμός του Jimmy Sparos
Η διακόσμηση μπορεί να είναι και ψυχανάλυση
Το γραφείο Jimmy Sparos Decorations στο Γκάζι έχει μια από τις ωραιότερες θέες της πόλης: Τεχνόπολη, Κεραμεικός και Λυκαβηττός γεμίζουν τα «κάδρα» των μεγάλων παραθύρων. Ο φωτεινός χώρος της οδού Περσεφόνης 15 δίνει ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα των ιδεών του εμπνευστή του - γνωστού διακοσμητή ιδιωτικών κατοικιών, συνεργάτη μεγάλων εταιρειών, γκαλερί, μουσείων, εκδηλώσεων και αεροδρομίων. Ο κλασικισμός αλλά και η λιτότητα του σήμερα είναι εδώ τα κυρίαρχα στοιχεία.
Ο Jimmy Sparos δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο χώρο τα τελευταία 25 χρόνια, έχοντας ξεκινήσει ως υπεύθυνος διακόσμησης για την Estee Lauder Hellas. Σήμερα στα 46 του θεωρείται ένας από τους εμπνευσμένους και αξιόπιστους διακοσμητές της γενιάς του, με τη δουλειά του να έχει παρουσιαστεί σε πολλά διεθνή έντυπα. Ο βασικός κορμός του πελατολογίου του μοιράζεται σε διάφορες χώρες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας; «Εναι ένας δύσκολος χώρος», αρχίζει να μου εξηγεί. «Δεν μπορείς να επαναπαυθείς σε μια επιτυχία. Ο ανταγωνισμός, ειδικά από το εξωτερικό, είναι μεγάλος, οπότε πρέπει συνεχώς να ενημερώνεσαι και να ανανεώνεσαι, χωρίς όμως να ξεχνάς την προσωπική σου 'σφραγίδα'».
Πιστεύει ότι η διακόσμηση στην Ελλάδα «είναι ακόμη μια αρκετά μπερδεμένη υπόθεση στο μυαλό των περισσοτέρων. Όμως η διακόσμηση είναι διακόσμηση, είτε αφορά εσωτερικό είτε εξωτερικό χώρο. Βλέπεις, στη χώρα μας δεν υπάρχει βασικά αγορά γι' αυτή τη δουλειά. Μπορώ να πω ότι σε μεγάλο βαθμό δημιουργείς ο ίδιος την αγορά σου, το δίκτυο των πελατών».
Ο Jimmy Sparos δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο χώρο τα τελευταία 25 χρόνια, έχοντας ξεκινήσει ως υπεύθυνος διακόσμησης για την Estee Lauder Hellas. Σήμερα στα 46 του θεωρείται ένας από τους εμπνευσμένους και αξιόπιστους διακοσμητές της γενιάς του, με τη δουλειά του να έχει παρουσιαστεί σε πολλά διεθνή έντυπα. Ο βασικός κορμός του πελατολογίου του μοιράζεται σε διάφορες χώρες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας; «Εναι ένας δύσκολος χώρος», αρχίζει να μου εξηγεί. «Δεν μπορείς να επαναπαυθείς σε μια επιτυχία. Ο ανταγωνισμός, ειδικά από το εξωτερικό, είναι μεγάλος, οπότε πρέπει συνεχώς να ενημερώνεσαι και να ανανεώνεσαι, χωρίς όμως να ξεχνάς την προσωπική σου 'σφραγίδα'».
Πιστεύει ότι η διακόσμηση στην Ελλάδα «είναι ακόμη μια αρκετά μπερδεμένη υπόθεση στο μυαλό των περισσοτέρων. Όμως η διακόσμηση είναι διακόσμηση, είτε αφορά εσωτερικό είτε εξωτερικό χώρο. Βλέπεις, στη χώρα μας δεν υπάρχει βασικά αγορά γι' αυτή τη δουλειά. Μπορώ να πω ότι σε μεγάλο βαθμό δημιουργείς ο ίδιος την αγορά σου, το δίκτυο των πελατών».
Τις μεγαλύτερες δυσκολίες συνήθως αντιμετωπίζει στις ιδιωτικές κατοικίες, επειδή πριν σχεδιάσει οτιδήποτε είναι ζωτικής σημασίας προσπαθεί να κατανοήσει πρώτα τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής των ενοίκων. «Αυτό σημαίνει να περάσεις χρόνο μαζί τους, να συζητήσεις, να ρωτήσεις, να τους ψυχολογήσεις όσο γίνεται καλύτερα ώστε να μάθεις πριν προτείνεις», λέει και προσθέτει ότι στη διακόσμηση από την κρίση έχει επηρεαστεί μόνο αυτός ο τομέας, των ιδιωτών. Στις μεγάλες εταιρείες λίγα έχουν αλλάξει.
Η ωραιότερη στιγμή είναι πάντα όταν βλέπει ότι έχει πετύχει το αποτέλεσμα που θέλει. «Ευτυχώς οι πελάτες μου με εμπιστεύονται απόλυτα και δεν επεμβαίνουν στη δουλειά μου. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό», τονίζει. Από φύση του αισιόδοξος και με λαμπερό μυαλό, θεωρεί ότι τελικά για όλους μας «όλα θα πάνε καλύτερα, αρκεί να πιστεύουμε στον εαυτό μας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα