Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford S-Max
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford S-Max
Παρόλο που συναντάς σε μεγαλύτερη συχνότητα το S-MAX, μαζί με το Galaxy συνθέτουν την επταθέσια big-team της Ford στην κατηγορία των MPV…
Παρόλο που συναντάς σε μεγαλύτερη συχνότητα το S-MAX, μαζί με το Galaxy συνθέτουν την επταθέσια big-team της Ford στην κατηγορία των MPV. Eπόμενο είναι λοιπόν, ο βίος τους να είναι παράλληλος οπότε η ταυτόχρονη ανανέωσή τους έρχεται ως φυσιολογικό επακόλουθο. Ξεκινώντας από τις σημαντικότερες αλλαγές, δεν θα τις βρείτε παρατηρώντας τις φωτογραφίες, καθώς εντοπίζονται κάτω από το καπό.
Στην περίπτωση του S-MAX ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 lt δίνει τη θέση του στον ολοκαίνουριο αλουμινένιο τετρακύλινδρο, που αποτελεί το πρώτο δείγμα της νέας σειράς Ecoboost. Πρόκειται για μία νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (με άμεσο ψεκασμό και μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων), που διακρίνονται για την απόδοσή τους, συνδυάζοντας επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση.
Ετσι, ο δίλιτρος SCTi αποδίδει 203 ολοζώντανους ίππους, κινώντας με μεγαλύτερη ευχέρεια το S-MAX (0-100 km/h σε 8,5 sec), αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι πως στην πρώτη μας επαφή επί ισπανικού εδάφους μάς έδειξε πως καταναλώνει σημαντικά λιγότερη ποσότητα αμόλυβδης σε σύγκριση με τον απερχόμενο λαίμαργο πεντακύλινδρο. Παράλληλα τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, και συγκεκριμένα το set-up της ανάρτησης συνεχίζει να βρίσκει τη χρυσή τομή ανάμεσα σε κράτημα και άνεση.
Το ίδιο μοτέρ τοποθετείται και στο Galaxy (καταργώντας τα ατμοσφαιρικά των 2,0 και 2,3 lt) και συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift που διαθέτει έξι σχέσεις και διακρίνεται για την ταχύτητα και τον ομαλό τρόπο σύμπλεξης. Για τους… προύχοντες της επαρχίας τα νέα είναι επίσης ευχάριστα, καθώς έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις νέες δίλιτρες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις TDCi με 115, 140 και 163 ίππους. Περνώντας στον αισθητικό τομέα, τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στα σημεία αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και των δύο γερμανικών MPV.
Στο S-MAX συναντάμε νέας σχεδίασης προφυλακτήρες με προαιρετικά LED, η μάσκα είναι επανασχεδιασμένη ενώ το καπό έχει διαφορετικές νευρώσεις. Η ύπαρξη χρωμίου στα περιγράμματα των θυρών καθώς και στο πίσω μέρος δίνει ένα premium τόνο στο αμάξωμα, ενώ ο εξοπλισμός έχει εμπλουτιστεί με νέα συστήματα, όπως το BLIS (στις τυφλές γωνίες των εξωτερικών καθρεπτών προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν παράπλευρα οχήματα), το αναβαθμισμένο σε απόδοση ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία, η βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και οι νέες αποχρώσεις του σαλονιού. Στο ίδιο μήκος κύματος συντρέχουν και οι αλλαγές στο νέο Galaxy.
Στην περίπτωση του S-MAX ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 lt δίνει τη θέση του στον ολοκαίνουριο αλουμινένιο τετρακύλινδρο, που αποτελεί το πρώτο δείγμα της νέας σειράς Ecoboost. Πρόκειται για μία νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (με άμεσο ψεκασμό και μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων), που διακρίνονται για την απόδοσή τους, συνδυάζοντας επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση.
Ετσι, ο δίλιτρος SCTi αποδίδει 203 ολοζώντανους ίππους, κινώντας με μεγαλύτερη ευχέρεια το S-MAX (0-100 km/h σε 8,5 sec), αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι πως στην πρώτη μας επαφή επί ισπανικού εδάφους μάς έδειξε πως καταναλώνει σημαντικά λιγότερη ποσότητα αμόλυβδης σε σύγκριση με τον απερχόμενο λαίμαργο πεντακύλινδρο. Παράλληλα τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, και συγκεκριμένα το set-up της ανάρτησης συνεχίζει να βρίσκει τη χρυσή τομή ανάμεσα σε κράτημα και άνεση.
Το ίδιο μοτέρ τοποθετείται και στο Galaxy (καταργώντας τα ατμοσφαιρικά των 2,0 και 2,3 lt) και συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift που διαθέτει έξι σχέσεις και διακρίνεται για την ταχύτητα και τον ομαλό τρόπο σύμπλεξης. Για τους… προύχοντες της επαρχίας τα νέα είναι επίσης ευχάριστα, καθώς έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις νέες δίλιτρες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις TDCi με 115, 140 και 163 ίππους. Περνώντας στον αισθητικό τομέα, τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στα σημεία αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και των δύο γερμανικών MPV.
Στο S-MAX συναντάμε νέας σχεδίασης προφυλακτήρες με προαιρετικά LED, η μάσκα είναι επανασχεδιασμένη ενώ το καπό έχει διαφορετικές νευρώσεις. Η ύπαρξη χρωμίου στα περιγράμματα των θυρών καθώς και στο πίσω μέρος δίνει ένα premium τόνο στο αμάξωμα, ενώ ο εξοπλισμός έχει εμπλουτιστεί με νέα συστήματα, όπως το BLIS (στις τυφλές γωνίες των εξωτερικών καθρεπτών προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν παράπλευρα οχήματα), το αναβαθμισμένο σε απόδοση ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία, η βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και οι νέες αποχρώσεις του σαλονιού. Στο ίδιο μήκος κύματος συντρέχουν και οι αλλαγές στο νέο Galaxy.
Τα ανανεωμένα S-MAX και Galaxy με τον δίλιτρο Ecoboost θα τα δούμε να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους τον ερχόμενο Απρίλιο. Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται η αντίστοιχη turbo έκδοση του Mondeo, ενώ τον μικρότερο Ecoboost του 1,6 lt (με 160 PS) θα τον δούμε το φθινόπωρο στο νέο C-MAX και από του χρόνου στο νέο Focus.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.772/1.884/1.660 mm
Χώρος αποσκευών: 854 lt
Βάρος: 1075kg
Κινητήρας: 1.999 cc
Ισχύς (PS/rpm): 203/6.000
Ροπή: (kgm/rpm): 30,1/6.00
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 217 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 10,6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 8,8lt
Εκπομπές CO2: 189 gr/km
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα