Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το Nissan City Hub κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του
Το Nissan City Hub είναι μια “σύγκλιση” μεταξύ ηλεκτρονικού εμπορίου και ενός πρωτότυπου καταστήματος, που κάνει το μεγάλο του ντεμπούτο στο Παρίσι
Η Nissan παρουσίασε το πρώτο της City Hub, μια επαναστατική “σύγκλιση” μεταξύ ηλεκτρονικού εμπορίου και ενός πρωτότυπου καταστήματος, που κάνει το μεγάλο του ντεμπούτο σε απόσταση αναπνοής από το Παρίσι, στο πολυσύχναστο εμπορικό κέντρο Vélizy 2. Το Nissan City Hub θα είναι απολύτως αφοσιωμένο στην προσφορά μια συναρπαστικής εμπειρίας για τους επισκέπτες του, όντας στο επίκεντρο του οράματος της Nissan για την κινητικότητα του αύριο.
"Το Nissan City Hub θα θέσει τους ανθρώπους στο επίκεντρο του οράματός μας για το λιανικό εμπόριο του αύριο, την ώρα που όλοι πάνε για τις συνήθεις αγορές τους", δήλωσε ο Leon Dorssers, αντιπρόεδρος Παγκόσμιων Πωλήσεων και Λιανικού Εμπορίου της Nissan Motor Co. Ltd. "Η σημερινή αποκάλυψη σηματοδοτεί ένα νέο βήμα προς τα εμπρός, στην παγκόσμια εμπορική μας στρατηγική, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις νέες τεχνολογίες κινητικότητας για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών, τόσο online όσο και offline".
Το Nissan City Hub είναι μια επαναστατική νέα προσέγγιση, που ενσωματώνει ένα ψηφιακό οικοσύστημα με ένα εντυπωσιακό concept store, στο εμπορικό κέντρο Vélizy 2. Προσφέροντας μια εντελώς νέα εμπειρία στον πελάτη, η οποία είναι μοναδική στην αυτοκινητοβιομηχανία, το Nissan City Hub θα αποτελέσει ένα πολυσύχναστο προορισμό με τολμηρές φιλοδοξίες. Οι νέες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρονται στους καταναλωτές στο Nissan City Hub, έχουν αναπτυχθεί για να εξασφαλίσουν ευκολία στη χρήση και πολλαπλές ευκαιρίες για την προσωποποίηση της διαδικασίας αγοράς αυτοκινήτων, απευθείας στο διαδίκτυο, με μια προσέγγιση "χωρίς πίεση". Με μερικά μόνο κλικ, ποτέ δεν θα ήταν ευκολότερο να αγοράσει κάποιος ένα Nissan LEAF ή QASHQAI.
Αυτός ο νέος πυλώνας στη μελλοντική στρατηγική του λιανικού εμπορίου της Nissan, θέτει το δρόμο για την επέκταση ενός νέου, μοναδικού εμπορικού οράματος, το οποίο θα βρει πρόσφορο έδαφος για ανάπτυξη και σε άλλα παρόμοια μητροπολιτικά σημεία, όπως στο Βερολίνο, στο Τόκιο ή την Σαγκάη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr