Μερικές ημέρες από την αποκάλυψη της νέας Σειράς 1 οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τα σχέδια των Γερμανών που περιλαμβάνουν συνολικά έξι διαφορετικές παραλλαγές χτισμένες πάνω στο νέο τους μοντέλο. Σε πρώτη φάση θα δούμε την πεντάθυρη και τρίθυρη εκδοχή που βασίζεται στην...
Μερικές ημέρες από την αποκάλυψη της νέας Σειράς 1 οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τα σχέδια των Γερμανών που περιλαμβάνουν συνολικά έξι διαφορετικές παραλλαγές χτισμένες πάνω στο νέο τους μοντέλο.
Σε πρώτη φάση θα δούμε την πεντάθυρη και τρίθυρη εκδοχή που βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα ενώ αργότερα (από τα τέλη του 2012 και μετά) θα κάνουν την εμφάνισή τους οι κουπέ και κάμπριο εκδόσεις που χρησιμοποιούν το ίδιο lay-out.
Ωστόσο, οι κουπέ και κάμπριο ίσως να εγκαινιάσουν τη νέα σειρά 2, όπως ισχυρίζεται το βρετανικό περιοδικό «Autocar». Στην ίδια σειρά ίσως και να βασιστεί μία σεντάν έκδοση υψηλών επιδόσεων που θα εξοπλίζεται με νέο τρίλιτρο τούρμπο κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη (φανταστείτε κάτι σαν μικρή M3).
Η είδηση αφορά στις δύο τελευταίες εκδόσεις που θα δούμε το 2014 και θα χρησιμοποιούν προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Οι εκδόσεις αυτές θα είναι μία GT και μία wagon και θα σηματοδοτήσει την είσοδο της BMW στις μικρές κατηγορίες με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Μένει να δούμε τι από τα παραπάνω θα ισχύσει αλλά όπως φαίνεται η BMW μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις.
Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πια μια μακρινή και αφηρημένη έννοια. Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που αγγίζει την καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού – από το κόστος της ενέργειας, μέχρι την ασφάλεια της κατοικίας και της υγείας των μελών της οικογένειας.