Κι άλλα GT από τη Ferrari

Ferrari_road_boi_4

Με περισσότερα μοντέλα Gran Tourismo που θα αρχίσει να παρουσιάζει η Ferrari υπολογίζει να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδα.

Ο Πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, μιλώντας σε ένα κοινό αφοσιωμένο στα ιστορικά αυτοκίνητα και τα θρυλικά μοντέλα της Ιταλικής εταιρείας, ανέφερε πως θα δούμε στο άμεσο μέλλον αρκετά ενδιαφέροντα νέα. Ο Elkann διευκρίνισε πως δεν είναι στα σχέδια της Ferrari να ανταγωνιστεί την Porsche αλλά πρόκειται να παρουσιάσει κάποια επιπλέον touring μοντέλα που θα τονώσουν το εμπορικό ενδιαφέρον γύρω από την εταιρεία.

Η αρχή θα γίνει από τον ερχόμενο Νοέμβριο που αναμένεται η αποκάλυψη του πρώτου νέου GT μοντέλου. Από τα GT και όχι από τα supercars, η Ferrari θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις και από το 32% που έχουν ως μερίδιο σήμερα επί του συνόλου των πωληθέντων αυτοκινήτων της, έως το 2022 να φτάσουν στο 40%. Με τον τρόπο αυτό, τα έσοδα της εταιρείας αναμένεται να φτάσουν τα 5 δις ευρώ έως το 2022 (3,7 δις ευρώ ήταν το 2017).

Σε αυτό το γενικότερο πλάνο ανάπτυξης της γκάμας, εντάσσεται και η Purosangue με την οποία η Ferrari θα μπει στο «χορό» του ανταγωνισμού της κατηγορίας των sport premium SUV, «απέναντι» από την Lamborghini Urus.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tarraco_anoigma

Μην ακούτε τι λένε. Φυσικά και μετράει το μέγεθος - και μάλιστα για όλους. Μια βόλτα με το ικανότατο Tarraco, το μεγαλύτερο SUV στην ιστορία της SEAT, και θα δικαιώσετε το κλισέ.

LEAF-4

Αυξάνονται και πληθύνονται τα ηλεκτρικά μοντέλα που μπορεί να αποκτήσει ο Έλληνας υποψήφιος αγοραστής, προσφέροντας μεταξύ άλλων χαμηλό κόστος κίνησης στον ιδιοκτήτη τους. Ποια είναι όμως όλα τα ηλεκτρικά της αγοράς και πόσο κοστίζουν;

Porsche-Rimac-tsiro-1000

Ενώ η  Rimac προετοιμάζεται να κατασκευάσει τα δικά της οχήματα το επόμενο διάστημα, όπως για παράδειγμα το επερχόμενο C_Two, η εταιρεία ωστόσο, συνεργάζεται στην τεχνολογία των μπαταριών με τις καταξιωμένες Hyundai και Porsche. Τι συμβαίνει όμως με τη δεύτερη;