GP Σιγκαπούρης: Εμφατική νίκη Χάμιλτον!
Με το καλύτερο δυνατό τρόπο εξελίχθηκε ο σημερινός αγώνας στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής για το Λιούις Χάμιλτον.
Ο Γερμανός δε βαθμολογήθηκε έτσι ο Χάμιλτον πήρε για πρώτη φορά μετά το Ισπανικό GP κεφάλι στη βαθμολογία με προβάδισμα 3 βαθμών ενώ απομένουν 5 αγώνες και 150 βαθμοί να μοιραστούν.
Πίσω από το Χάμιλτον δόθηκε συγκλονιστική μάχη για τη 2η θέση . Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο μέσο του αγώνα που οριοθέτησε το ρυθμό ώσπου να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια της αεροτομής του Πέρεζ (σ.σ: σύγκρουση με Σούτιλ) μπέρδεψε πολύ τα πράγματα όσον αφορά στη στρατηγική. Οι Φέτελ, Ρικιάρντο και Αλόνσο μπήκαν σε σκέψεις προσπαθώντας να ολοκληρώσουν τον αγώνα χωρίς αλλαγή ελαστικών. Ειδικά για το Φέτελ χρειάστηκε υπερπροσπάθεια για να τερματίσει με ελαστικά 31 γύρων.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας οριοθέτησε το ρυθμό για 7 γύρους.
Ο Γερμανός σε κάποια φάση βρέθηκε ακόμη και να οδηγεί την κούρσα όταν ο Χάμιλτον μπήκε υποχρεωτικά στα πιτ για 3η φορά ώστε να βάλει τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός βγαίνοντας κρατήθηκε μπροστά από το Ρικιάρντο, επιτέθηκε και πέρασε εύκολα το Φέτελ παίρνοντας την 7η φετινή του νίκη.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε στις δυο ώρες, οι πρωτάρηδες όπως ο Μάγκνουσεν και ο Κβίατ παραληρούσαν αφυδατωμένοι στο φινάλε. Ειδικά ο Δανός καθότι η McLaren αντιμετώπιζε πρόβλημα υπερθέρμανσης έπαθε εγκαύματα στην έδρα του και μετά το τέλος του αγώνα μεταφέρθηκε στο ιατρείο της πίστας. Μιλώντας καθοδόν τόνισε: "Ήταν ο πιο δύσκολος βαθμός που έχω πάρει στη ζωή μου". Ο Μπάτον με την άλλη McLaren έμεινε από πρόβλημα στη μονάδα ισχύος ενώ ήταν 5ος λίγο πριν το φινάλε.
Ο Χάμιλτον πανηγύρισε την 7η φετινή του νίκη με πολλά χαμόγελα. Ο Βρετανός προηγείται με διαφορά 3 βαθμών από το Ρόσμπεργκ στη βαθμολογία ενώ απομένουν 5 αγώνες και 150 βαθμοί να μοιραστούν.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον τόνισε: "Για μένα είναι ένας πολύ καλός αγώνας ήθελα ένα Σαββατοκύριακο χωρίς προβλήματα και αυτό ήρθε. Δυστυχώς για την ομάδα δεν κάναμε το 1-2, αλλά νομίζω δεν το έχει πετύχει κανείς εδώ. Το μονοθέσιο ήταν απίστευτο σήμερα, δεν αισθάνθηκα πίεση όταν έπρεπε ν' ανοίξω διαφορά ενός πιτ στοπ καθώς ήξερα πως θα μπορούσα να περάσω και πάλι οποιονδήποτε είχε βρεθεί μπροστά μου".
Ο Φέτελ από την πλευρά του είχε κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένος σε μια πίστα όπου έχει κερδίσει τα προηγούμενα 3 χρόνια και φέτος πήρε το καλύτερό του αποτέλεσμα (2ος) μέχρι τώρα: "Για μας το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στο χειρότερο δυνατό σημείο. Από κει και πέρα προσαρμόσαμε όπως όπως τη στρατηγική μας, ευτυχώς τα ελαστικά άντεξαν. Είναι ένα σιρκουί που μου αρέσει, με εξαιρετική ατμόσφαιρα αλλά πολλές δυσκολίες ως αγώνας. Έκανα καλή εκκίνηση, πέρασα τον Ντάνιελ και στη συνέχεια είχα έναν καλό αγώνα. Όταν με πέρασε στα pit o Aλόνσο, αποφασίσαμε να “παίξουμε” λίγο με τη στρατηγική αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε τη χειρότερη στιγμή για εμάς. Ωστόσο, κατάφερα να χρησιμοποιήσω σωστά τα ελαστικά μου και να τα διατηρήσω σε καλή κατάσταση μέχρι τέλους, πράγμα δύσκολο. Δεν υπήρχε νόημα στο να μονομαχήσω με τον Λιούις, είχε νέο σετ ελαστικών ενώ εγώ έπρεπε να διατηρήσω τα δικά μου “ζωντανά” μέχρι το τέλος και ήταν ήδη πολύ φθαρμένα. Αυτός ήταν ο στόχος και ήταν όμορφο που τον πέτυχα και γεύτηκα την κρύα σαμπάνια στο βάθρο".
Ο Ρικιάρντο που είχε πρόβλημα με τη μπαταρία τόνισε μετά το τέλος του αγώνα: «Ήμασταν πολύ κοντά στις Mercedes στις κατατακτήριες και περιμέναμε να έχουμε ακόμα καλύτερο ρυθμό στον αγώνα. Όμως στο πρώτο μέρος του δεν ήμουν αρκετά γρήγορος και είχα κάποια προβλήματα με τα φρένα και τη μονάδα ισχύος που έρχονταν και έφευγαν. Ωστόσο κατάφερα να πάρω αρκετούς βαθμούς. Εδώ νιώθω σαν να τρέχω εντός έδρας. Η Σιγκαπούρη απέχει από το Περθ όσο και η Μελβούρνη, δεν είναι μακριά από την Αυστραλία. Σε δύο εβδομάδες έχουμε τον αγώνα στη Σουζούκα, άλλη μία πίστα όπου μπορούμε να αισιοδοξούμε για ένα καλό αποτέλεσμα. Ανυπομονώ λοιπόν για αυτόν τον αγώνα».
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Γύρος |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
2h00m04.795s |
2 |
Sebastian Vettel |
Red Bull/Renault |
13.534s |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
14.273s |
4 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
15.389s |
5 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
42.161s |
6 |
Jean-Eric Vergne |
Toro Rosso/Renault |
56.801s |
7 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
59.038s |
8 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m00.641s |
9 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m01.661s |
10 |
Kevin Magnussen |
McLaren/Mercedes |
1m02.230s |
11 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m05.065s |
12 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Renault |
1m06.915s |
13 |
Romain Grosjean |
Lotus/Renault |
1m08.029s |
14 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso/Renault |
1m12.008s |
15 |
Marcus Ericsson |
Caterham/Renault |
1m34.188s |
16 |
Jules Bianchi |
Marussia/Ferrari |
1m34.543s |
17 |
Max Chilton |
Marussia/Ferrari |
1 γύρος |
- |
Jenson Button |
McLaren/Mercedes |
Ηλεκτρικά |
- |
Adrian Sutil |
Sauber/Ferrari |
Διαρροή νερού |
- |
Esteban Gutierrez |
Sauber/Ferrari |
Ηλεκτρικά |
- |
Nico Rosberg |
Mercedes |
Βρόγχος στο τιμόνι |
- |
Kamui Kobayashi |
Caterham/Renault |
Δεν εκκίνησε |
Βαθμολογία οδηγών
Θέση |
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
Lewis Hamilton |
241 |
2 |
Nico Rosberg |
238 |
3 |
Daniel Ricciardo |
181 |
4 |
Fernando Alonso |
133 |
5 |
Sebastian Vettel |
124 |
6 |
Valtteri Bottas |
122 |
7 |
Jenson Button |
72 |
8 |
Nico Hulkenberg |
72 |
9 |
Felipe Massa |
65 |
10 |
Sergio Perez |
45 |
11 |
Kimi Raikkonen |
45 |
12 |
Kevin Magnussen |
39 |
13 |
Jean-Eric Vergne |
19 |
14 |
Romain Grosjean |
8 |
15 |
Daniil Kvyat |
8 |
16 |
Jules Bianchi |
2 |
Βαθμολογία κατασκευαστών
Θέση |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Mercedes |
479 |
2 |
Red Bull/Renault |
305 |
3 |
Williams/Mercedes |
187 |
4 |
Ferrari |
178 |
5 |
Force India/Mercedes |
117 |
6 |
McLaren/Mercedes |
111 |
7 |
Toro Rosso/Renault |
27 |
8 |
Lotus/Renault |
8 |
9 |
Marussia/Ferrari |
2 |
10 |
Sauber/Ferrari |
0 |
11 |
Caterham/Renault |
0 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr