Μηδέν
Δημήτρης Δανίκας

Δημήτρης Δανίκας

Μηδέν

Με αφορμή τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Αυτό το διαρκές βασανιστήριο νέων και γονιών.

Αυτές οι μυλόπετρες που θρυμματίζουν όνειρα, αγωνίες, ψυχές. Αυτόν τον μηχανισμό διάθεσης πτυχίων που καταλήγει σε εργοστάσιο εκατοντάδων χιλιάδων άνεργων επιστημόνων. Με αφορμή τον μαιμουδισμό της χιλιοστής μεταρρύθμισης που για χιλιοστή φορά μεταρρυθμίζει τις πέτσινες μεταρρυθμίσεις! Η μεταρρύθμιση της μεταρρύθμισης ω ακινησία ελληνική!

Τα ζητήματα απλά. Αφού στα χαρτιά είμαστε μέλος της ευρωπαικής ένωσης και μάλιστα της ευρωζώνη γιατί δεν υιοθετούμε το δικό τους εκπαιδευτικό σύστημα; Γιατί;

Οπου φροντιστήρια γιοκ. Οπου «πανελλήνιες» γιοκ. Οπου αποστήθιση γιοκ. Οπου μονιμότητα χωρίς αξιολόγηση γιοκ

Τίποτα μα τίποτα δεν έχει την παραμικρή σχέση με το οποιοδήποτε εκπαιδευτικό σύστημα οποιασδήποτε ευρωπαικής χώρας

Πρώτο Η αξιολόγηση των μαθητών αρχίζει από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού σχολείου
Κλείσιμο

Δεύτερο. Οι μαθητές που συνεχίζουν προς κάποιο πανεπιστημιακό ίδρυμα εξετάζονται με κριτήριο όχι μόνο τα μαθήματά τους αλλά και την κρίση τους και την προσωπικότητά τους

Τρίτο. Στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου οι μαθητές είναι λιγότεροι με αποτέλεσμα οι καθηγητές να παραδίδουν τα μαθήματά τους σα να πρόκειται σε φροντιστήριο

Τέταρτο. Η διαχείριση της εισαγωγής κάθε μαθητή συντελείται από καθηγητές της αντίστοιχης πανεπιστημιακής σχολής

Πέμπτο. Η πρόσληψη των καθηγητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνεται από κάθε σχολείο ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες του

Εκτο. Κάθε καθηγητής αξιολογείται σε εξαμηνιαία βάση από ειδικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς

Εβδομο. Κριτήρια για την εισαγωγή κάθε μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι και η μάθηση και η κρίση και η προσφορά κάθε μαθητή στο κοινωνικό σύνολο. Γνωρίζω από πρώτο χέρι. Πρωταθλήτρια στην αποστήθιση με άριστα σε όλα τα μαθήματα που κόπηκε από το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Ο λόγος ένας και μοναδικός «Παπαγάλους δεν χρειαζόμαστε γιατί όλα αυτά μπορεί κανείς να τα βρει στο Internet»

Με απλά λόγια. Αποκέντρωση των εξουσιών. Αξιολόγηση καθηγητών. Και προώθηση μαθητών με προσωπικότητα και ερευνητικές επιδόσεις

Ως εκ τούτου. Οσο οι πανελλήνιες έχουν σχέση με την ευρωπαική ένωση, άλλο τόσο έχω εγώ με την Αστροφυσική. Η Ψωροκώσταινα εξακολουθεί να πορεύεται με τις στρεβλώσεις της. Μία εξ αυτών το εμπόριο ελπίδων και πτυχίων

Το συμπέρασμα τριτοκοσμικό. Επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει τίποτα. Το πλεόνασμα δεν είναι οικονομικό. Πρώτα απ όλα πλεόνασμα υποκρισίας. Πλεόνασμα μαιμουδισμού. Πλεόνασμα ακινησίας. Πλεόνασμα καθυστέρησης. Πλεόνασμα κοροιδίας. Πλεόνασμα εικονικής πραγματικότητας. Πλεόνασμα επικοινωνίας. Πλεόνασμα «αυτοκτονιών»

Με τις Πανελλήνιες «σκοτώνουν τα παιδιά με υποσχέσεις, ψευδαισθήσεις και όνειρα πλαστά»

Για ένα πράγμα είμαι βέβαιος. . Ολοι, μα όλοι οι «καθηγητές» όλων των μεταρρυθμίσεων, συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας, έχουν βαθμολογηθεί από την Ιστορία με Μηδέν! 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης