Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος

Του Επικοινωνιολόγου το κάγκελο

Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος

Και συ λοιπόν .Στέκεις βουβός με τόσες παραιτήσεις
Από φωνή Από τροφήΑπό άλογο Από σπίτι
Στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος
Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν
Μιχάλης Κατσαρός «Υστερόγραφο»


Ο Νίκος Παύλου είχε όλα τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου επαγγελματία δικηγόρος με
μεταπτυχιακά στο κοινοτικό δίκαιο υποψήφιος διδάκτωρ γραφείο σχεδιασμένο με την
τελευταία λέξη του design σε πολυκατοικία του μεσοπολέμου στο Κολωνάκι>το
βιογραφικό του ήταν πλούσιο αλλά ένιωθε πως κάτι του έλειπε.

‘Ενας από τον κύκλο του, του έβαλε την ιδέα να ασχοληθεί με την πολιτική. Αυτό ήταν
τελικά το οποίο του έλειπε. Φαντάστηκε τον εαυτό του στη Βουλή να αγορεύει
ικανοποιήθηκε από την εικόνα αυτή και άναψε ένα πούρο ενώ τράβηξε πίσω την ακριβή
δερμάτινη πολυθρόνα, έβαλε τα πόδια πάνω στο γραφείο ένα δαχτυλιδάκι καπνού
δημιούργησε ένα στεφάνι σαν να αγιοποιήθηκε. Ξαφνικά έσβησε το πούρο βίαια, έριξε
μία γρήγορη ματιά στο πανάκριβο ρολόι του, ήταν σχεδόν μεσάνυχτα, αυτό δεν τον
εμπόδισε να πάρει στα χέρια του το smartphone και να καλέσει έναν τύπο τον οποίον τον
είχε γνωρίσει πριν λίγο καιρό απροσδιορίστου επαγγέλματος. Λίγο διοργανωτής πάρτι,
λίγο ηθοποιός, λίγο έγραφε, λίγο έκανε ραδιοφωνικές εκπομπές και κυρίως πολύ
σελέμπριτυ «πρώτη μούρη» στα κοσμοπολίτικα περιοδικά.

-Πάνο κάνεις δημόσιες σχέσεις; ο Παύλου είμαι.
- Ναι
-Δηλαδή είσαι επικοινωνιολόγος !Θέλω να με αναλάβεις κατεβαίνω στις εκλογές .Αύριο
σε περιμένω στο γραφείο μου. Καληνύχτα.
Έκλεισε το τηλέφωνο, Την άλλη μέρα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση και σε λίγες μέρες
ήρθαν οι προτάσεις:
Να πάρεις σκυλάκι κι έτσι θα κερδίσεις τους ζωόφιλους.
Να ψωνίζεις στη λαϊκή και να φωτογραφίζεσαι να ανεβάζεις τις φωτογραφίες στο
Facebook και στο Ιnstagram έτσι θα κερδίσεις τις νοικοκυρές.
Να βαφτίσεις δυό τρία παιδάκια ,με μεγάλο σόι.
Να πηγαίνεις και στην εκκλησία ,θα κερδίσεις τους καλούς χριστιανούς δεν έχει σημασία
που δεν πιστεύεις σε τίποτα.
Να πηγαίνεις στο γήπεδο έτσι θα κερδίσεις στους φιλάθλους, καλύτερα στον Ολυμπιακό
έχει πολλούς οπαδούς.

Να πηγαίνεις σε καταστροφές, φωτιές, σεισμούς, λιμούς, καταποντισμούς, έτσι θα
κερδίσεις όλους τους ψήφους αυτών των αναξιοπαθούντων. Πρόσεχε όμως εκεί μην σου
ξεφύγει κανένα χαμόγελο.
Να πηγαίνεις σε μπουζουξίδικα να μάθεις να χορεύεις ζεϊμπέκικο, θυμήσου τον Ανδρέα
Παπανδρέου όλοι για το ζεϊμπέκικο του ,μιλάνε.

-Να πηγαίνεις σε όλες τις γιορτές της τσικουδιάς, της φράουλας, της φακής. Σκέψου
πόσοι πάνε.
Να τουιτάρεις συχνά, να γράφεις εξυπνακίστικες ατάκες επί παντός επιστητού.
Να προμηθευτείς ειδικά αξεσουάρ και να τα φοράς αναλόγως της περίστασης,
αεροπορικό μπουφάν, γυαλιά διασωστών, φωσφοριζέ γιλέκα.

-Γίνε μέλος σε συλλόγους.
- Κόβε πίτες διάλεξε ομάδες, συντεχνίες οι οποίες αλωνίζουν στην κοινωνική και
οικονομική ζωή του τόπου και συντάξου μαζί τους για να κερδίσεις ψήφου.
- Πήγαινε σε γάμους βαφτίσεις κηδείες και κυρίως μνημόσυνα όλοι θέλουν
συμπαράσταση στη θλίψη τους.
- Δες βίντεο με τον Ανδρέα Παπανδρέου και προσπάθησε να τον μιμηθείς και τέλος να
εμφανίζεσαι στην τηλεόραση.
-Να κάνεις και μερικά μαθήματα πώς να σταθείς στο γυαλί απίθανο πράγμα η
τηλεόραση.
Απλό είναι με τούτες και με εκείνες τις συμβουλές ο Παύλου άρχισε τον προεκλογικό
αγώνα το πιθανότερο είναι να εκλεγεί.
Το μεγάλο ερώτημα παραμένει,
Τι κοινό έχουν η καλλίπυγος δεσποινίς στην πόρτα ενός μπαρ, ο τσολιάς στα Βλάχικα
στη Βάρη ο όποιος προσπαθεί να πείσει τον κόσμο να εισέλθει στη χασαποταβέρνα και ο
επικοινωνιολόγος Πάνος ;
Απάντηση και οι τρεις δεν έχουν ουδεμία σχέση με την επικοινωνία. Ποια η διαφορά τους
; Ο επικοινωνιολόγος είναι το πρώτο πούλι μιας σειράς ντόμινο που πέφτουν
εξευτελίζοντας και απαξιώνοντας την πολιτική.
Η λύση η ποινικοποίηση της μη τήρησης των προεκλογικών υποσχέσων.
(Οποιοσδήποτε συνειρμός γίνεται με ευθύνη του αναγνώστη)

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Δήμητρα Αθενάκη

Μάλλον οι ψηφοφόρους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη τους επικοινωνιολόγους ώστε να διαβάζουν σωστά τα μηνύματα. Να εισηγηθείτε την ενσωμάτωση του μαθήματος στα σχολεία.

Tzoutzi Mantzourani

Εξαιρετικό....

Γιώργος Καπελλαρής

Δίνεις με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο το τί κυκλοφορεί ανάμεσα μας! Ανοίγεις μεγάλο κεφάλαιο ως προς τις ευθύνες του πελάτη αλλά και του επικοινωνιολόγου . Κατά τη γνώμη μου την τελική ευθύνη την έχει ο πελάτης που πρέπει να κατανοήσει ότι αυτά που τον συμβουλεύει ο επικοινωνιολόγος του είναι εφικτά ή όχι. Απίθανος Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος για άλλη μια φορά!

Πέτρος Μπακατσέλος

Αυτό το "χειρουργικό" άρθρο ανοίγει - ή πρέπει να ανοίξει - ένα μεγάλο κεφάλαιο για τον ταυτόχρονο ρόλο της πολιτικής επικοινωνίας και έρευνας, - στην κατωτεροποίηση του πολιτικού γίγνεσθαι στο πλαίσιο μιας "τηλεοπτικής, επικοινωνιολατρικής, δημοσκοπικής, δήθεν και λαϊκίστικης δημοκρατίας", - στην άνδρωση ενός κράτους, ως μόνη πηγή παραγωγής ιδεολογίας και εύκολου χρήματος, - στην παραγωγή πολιτικών αθυρμάτων και κενών συνθημάτων που διευκόλυναν και πολλές φορές εξυπηρέτησαν τον επαναλαμβανόμενο - μέχρι σήμερα- κύκλο της μεταπολιτευτικής διαπλοκής... Η πρόταση του Ανδρέα Θεοδωρακόπουλου για "ποινικοποίηση της μη τήρησης των προεκλογικών υποσχέσεων", είναι ισόποσα σημαντική με την θεσμική ανάγκη συνταγματικής αλλαγής του "νόμου περί ευθύνης υπουργών". Είναι δε επίκαιρη όσο ποτέ η πρότασή του , καθώς στην Ευρώπη - το εκσυγχρονιστικό παρελθόν της οποίας διαρκώς παρακολουθούμε - νομίζω σε μια Σκανδιναβική χώρα, συγκροτήθηκε ήδη Ανεξάρτητη Αρχή που θα κοστολογεί τις προεκλογικές υποσχέσεις των κομμάτων και θα αξιολογεί την οικονομική ρεαλιστικότητα τους. Ευχαριστίες γι αυτό το άρθρο και την μπροστινή του ματιά...

Μαρθα

Ποσο επίκαιρο και αληθινο !Συγχαρηρητηρια κ.Θεοδωρακοπουλε !

Aντώνης Πολυχρονάκης

Οι Αμερικάνοι σε αυτήν την περίπτωση θα έγραφαν based on a real story... Δεν γνωρίζω πάντως Κε Θεοδωρακόπουλε εάν το χαμηλό επίπεδο των πολιτικών συμπαρέσυρε τους επικοινωνιολόγους σε τέτοιου είδους "καμπάνιες" ή οι επικοινωνιολόγοι αμερικανοποιήθηκαν από μόνοι τους. Ευτυχώς υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις στον ελληνικό κλάδο της επικοινωνίας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία