Η θρυλική Μπριζίτ Μπαρντό έκανε διάσημο το Σεν Τροπέ αλλά κυρίως έκανε λάνσαρε το δικό της μοναδικό στυλ με τρόπο αξεπέραστο κάνοντας όλες τις γυναίκες του πλανήτη να βάφουν τα μαλλιά τους ξανθά, να τα κρεπάρουν στη ρίζα, να φοράνε ψεύτικες βλεφαρίδες, να φοράνε εμπριμέ μαντήλια στο κεφάλι, να δένουν το πουκάμισο στη μέση και να το συνδυάζουν με στενά παντελόνια πάνω από τον αστράγαλο. Δυστυχώς δεν μπορούσαν να κοπιάρουν το unique σεξ απίλ της που την έφεραν στην πρώτη θέση των ανδρικών φαντασιώσεων -με την Ούρσουλα Αντρες, το πιο εκρηκτικό ever κορίτσι του Τζέιμς Μποντ να την ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής.
Τη δεκαετία του 60, η Τζάκι Κένεντι, η ντεμπιτάντ των κοσμικών σαλονιών έγινε όχι μόνο η Πρώτη Κυρία της Αμερικής αλλά και η πρώτη κυρία του στυλ. Τα καρέ μαλλιά της με τις άκρες να γυρίζουν προς τα έξω, τα μαργαριτατένια κολιέ και τα υπέρκομψα παστέλ chanel ταγέρ κοπιαρίστηκαν από όλες τις γυναίκες της Δύσης που ανακάλυψαν την έννοια του comme il faut και της αριστοκρατικής εσάνς. Την ίδια στιγμή, η σχεδόν ανορεξική Τουίγκι από το Λονδίνο, το πρώτο Top model της δεκαετίας του 60 προκάλεσε παγκόσμια φρενίτιδα με τα σούπερ μίνι, τις τεράστιες βλεφαρίδες και το αλά γκαρσόν κούρεμα αποκτώντας το τίτλο της πρωθιέρειας της μόδας με το πρόσωπό της να πρωταγωνιστεί σε όλα τα εξώφυλλα των γυναικείων περιοδικών
Τη δεκαετία του 70 για πρώτη φορά το γυμνασμένο, μαυρισμένο σώμα λανσάρεται ως trend ενώ σε συνδυασμό με μια δόση γκλαμ στα προϊόντα μακιγιάζ και την πλούσια ξανθιά κώμη γεννιέται ένα νέο πρότυπο ομορφιάς. Υπεύθυνη για τη νεοσύστατη τάση που έστειλε τις γυναίκες για πρώτη φορά τόσο μαζικά στα γήπεδα του τένις ήταν φυσικά ο πιο διάσημος Αγγελος του Τσάρλι, η Φάρα Φόσετ. Από το καρέ της Τζάκι, στο ντεγκραντέ της Φάρα -τα ψαλίδια στα κομμωτήρια πήραν πάλι φωτιά. Τη δεκαετία του 80 αδιαφιλονίκητο style icon δεν είναι άλλο από τη Μαντόνα. Από τα φλούο μπουφάν και τα σκισμένα τζην, μέχρι τα σέξι μπουστάκια, τα κομμένα γάντια και τα πολύχρωμα εξεσουάρ, η βασίλισσα της ποπ σκηνής γίνεται και η βασίλισσα της μόδας που ό,τι και να κάνει, όπως και να το φορέσει γίνεται αμέσως παγκόσμια τάση. Στον αντίποδα και για εντελώς διαφορετικούς λόγους, βρίσκεται η Κιμ Μπάσιντζερ που μετά την εμφάνισή της στη ταινία “9 1/2 εβδομάδες” θυμίζει στις γυναίκες την σεξουαλική τους υπόσταση. Τα ξανθά κυματιστά μαλλιά, τα σαρκώδη χείλη της, το σμιλεμένο κορμί με τα πλούσια “ελέη” γίνονται αφίσα-κάρτα-κορνίζα και χιλιάδες γυναίκες πηγαίνουν με φωτογραφίες της στους πλαστικούς χειρουργούς που είναι -τότε- το επάγγελμα του μέλλοντος.