Μετά την μετατροπή του ιστορικού ναού της Αγίας Σοφίας της Νίκαιας από μουσείο σε τζαμί και την πρόσφατη επίσης μετατροπή της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας, παρά τις διαμαρτυρίες πολλών κατοίκων της περιοχής, σε τζαμί τώρα δε μένει παρά και η πασίγνωστη παγκοσμίως και προστατευόμενη από την UNESCO Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης να ξαναγίνει και πάλι μουσουλμανικό τέμενος.
Μέχρι το 1930 στο χώρο της Αγίας Σοφίας γίνονταν μουσουλμανική προσευχή ενώ το 1934 το μεγαλοπρεπες κτίσμα έγινε μουσείο και από τότε το επισκέπτονται κάθε χρόνο εκατομμύρια τουρίστες από όλο τον κόσμο. Τώρα, όμως, σύμφωνα με δημοσίευμα της hurriyetdailynews, ήρθε η ώρα να αποδοθεί ξανά στους μουσουλμάνους.
«Υπάρχουν πλέον ενδείξεις ότι ορισμένες ομάδες προσπαθούν να καλλιεργήσουν στη λαϊκή γνώμη την αντίληψη ότι η Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, το σύμβολο της χριστιανικής πίστης, θα πρέπει να μετατραπεί σε τζαμί» ανέφερε ιερέας.
Στη δήλωση υπενθυμίζεται ότι ένας Τούρκος πολίτης είχε υποβάλει αίτηση πριν από λίγους μήνες στην Εθνοσυνέλευση για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.