Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple μπορεί να κρύβει ένα... λάθος!

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple μπορεί να κρύβει ένα... λάθος!

Η διαφήμιση έχει τίτλο «Sway» και εκτυλίσσεται υπό τους ήχους του τραγουδιού «Palace» του Σαμ Σμιθ - Βγήκε στον «αέρα» στις ΗΠΑ ανήμερα των Ευχαριστιών

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple μπορεί να κρύβει ένα... λάθος!
Η φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple είναι γεγονός. Ένα ζευγάρι συναντιέται σε ένα χιονισμένο τοπίο και χορεύει στο δρόμο μέχρι το πρωί. Όμως, μία μερίδα θεατών πρόσεξε μία λεπτομέρεια που μπορεί να θεωρηθεί και ως... «τρύπα» στο σενάριο.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η διαφήμιση έχει τίτλο «Sway» και πρωταγωνιστές είναι δύο χορευτές που ονομάζονται Κρίστοφερ Γκράντ και Λόρεν Γιατάνγκο - Γκραντ, οι οποίοι είναι παντρεμένοι και στην πραγματική ζωή. 

Η Λόρεν περπατά κατά μήκος του δρόμου ακούγοντας το τραγούδι του Σαμ Σμιθ, «Palace» στο iPhone X της πριν αρχίζει να χορεύει και να κάνει πιρουέτες γύρω από τους πεζούς και πριν πέσει πάνω στον Κρίστοφερ. 

Κλείσιμο

Στη συνέχεια βγάζει ένα από τα AirPod ακουστικά της και το βάζει στο αυτί του Κρίστοφρερ. Το ζευγάρι συνεχίζει να χορεύει μαζί κάτω από τα φώτα του δρόμου, ενώ το χιόνι εξακολουθεί να πέφτει. 



 Αφού χορεύουν πάνω σε γέφυρες, στέγες και οροφές αυτοκινήτων, τι ζευγάρι στέκεται για ένα φιλί. Η σκηνή σβήνει και επανέρχεται η πραγματικότητα στην οποία ζουν οι πρωταγωνιστές. 

Οι αετομάτηδες ωστόσο, θεατές φαίνεται ότι πρόσεξαν κάτι ασυνήθιστο στην τελευταία σκηνή της διαφήμισης, καθώς το ένα ακουστικό εξαφανίζεται από το αυτί του Κρίστοφερ από τη μία σκηνή στην άλλη, ενώ η Λόρεν το φορά και στις δύο σκηνές. 

Ο Κρίστοφερ, επίσης, στέκεται στο ίδιο σημείο όσο έχει το ακουστικό στο αυτί του και συνεπώς δεν υπάρχει εμφανής λόγος για να αφαιρεθεί. 

Άλλοι θεατές υποστηρίζουν ότι πρόκειται απλά για θέμα σεναερίου και οι σκηνές του χορού μπορεί να υποδηλώνουν ένα όνειρο και για αυτό στη σκηνή όπου επανέρχονται στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει το ακουστικό για τον Κρίστοφερ.  

Παρόλα αυτά κάποιοι παραμένουν μπερδεμένοι με το story της διαφήμισης, λέγοντας ότι τού δίνει το ακουστικό πριν από την «ονειρική σκηνή». 

Η διαφήμιση βγήκε στον αέρα στις ΗΠΑ, σήμερα, ημέρα των Ευχαριστιών. 




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης