Η Δέσποινα Βανδή δέχτηκε διάφορα σχόλια για την αλλαγή στα μαλλιά της, μετά την εμφάνισή της στο «J2US», το βράδυ του Σαββάτου 18 Μαΐου.
Η τραγουδίστρια εμφανίστηκε με ροζ μαλλιά κατά τη διάρκεια του μουσικού σόου και ανέβασε μερικά βίντεο στα social media. Σε ένα από αυτά, απαντάει στα αρνητικά σχόλια που εισέπραξε για το νέο της λουκ.
Μέσω TikTok, η Δέσποινα Βανδή είπε: «Είμαι η Δέσποινα Βανδή και εννοείται πως θα κάνω τα μαλλιά μου, όπως μου αρέσει». Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι από τους φαν της επικρότησαν την αλλαγή που έκανε, γράφοντας, ότι «υποστηρίζεις ό,τι κι αν κάνεις».
Και αυτή της η ανάρτηση όμως, απέσπασε έντονη κριτική με πολλά σχόλια να την κατακεραυνώνουν. «Είσαι η Δέσποινα Βανδή και δεν είσαι πλέον 20 χρονών» είναι ένα από τα σχόλια που δέχτηκε. Ακόμη, σχολιάστηκε η χρήση φίλτρου της εφαρμογής. Ορισμένοι έγραψαν: «Καλά έκανες και συστήθηκες γιατί είναι πολύ το φίλτρο!!».
Δείτε μερικά από τα αρνητικά σχόλια
Η τραγουδίστρια επέστρεψε, μετά από δύο εβδομάδες απουσίας λόγω συναυλιών της, στην κριτική επιτροπή του σόου το Σάββατο 18 Μαΐου και εμφανίστηκε με το νέο λουκστα μαλλιά της, τα οποία έχουν πλέον χρώμα ανοιχτό ροζ.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d1cyxdqnpcep)
Ο Νίκος Κοκλώνης έκανε την είσοδό του και καλωσόρισε το κοινό και του κριτές, τη Βίκυ Σταυροπούλου, τον Σταμάτη Φασουλή και τη Δέσποινα Βανδή.
Κλείσιμο
«Ποια είναι η κυρία;», ρώτησε με χιούμορ ο παρουσιαστής για το νέο χρώμα στα μαλλιά της τραγουδίστριας. «Η κανονική έμεινε πίσω, Αυστραλία, Ντουμπάι, Γερμανία, έχει μείνει», απάντησε η Δέσποινα Βανδή γελώντας. «Όπου πήγαινες έβαζες και ένα χρώμα στο μαλλί;», σχολίασε ο Νίκος Κοκλώνης. «Όχι, ήρθα εδώ και με έπιασε η τρέλα», απάντησε η γνωστή ερμηνεύτρια.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.