Η Ιωάννα Τούνη έχει μετά 1 εκατομμύριο ακολούθους στο Instagram και είναι η γυναίκα που επέλεξε να προσεγγίσει εταιρεία παραγωγής για τηλεοπτικό σόου που θα αφορά influencers.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Γεια σου» στον ΣΚΑΪ «έχουν γίνει διερευνητικές επαφές για ένα νέο κόνσπετ που σκέφτονται από εταιρεία παραγωγής, που θέλουν να το αναλάβει να το παρουσιάσει η Ιωάννα Τούνη. Το κόνσεπτ αφορά influencers, δεν το έχουμε ξαναδεί στην Ελλάδα. Θα είναι ένα πρωτότυπο κόνσεπτ που θα έχει επίκεντρο του influencers. Ακόμη δεν έχει κατατεθεί ολοκληρωμένη η πρόταση, αλλά σίγουρα σκέφτονται την Ιωάννα Τούνη ως πρώτο όνομα για την παρουσίαση».
Ενώ οι συνεργάτες της Μαρίας Μπακοδήμου πρόσθεσαν πως πρόκειται για μια σειρά εκπομπών στις οποίες συμμετέχουν influencers που πάνε να αλλάξουν κάτι, ένα μαγαζί, μια επιχείρηση.
Αν και η Ιωάννα Τούνη είναι αρκετά ενεργή στα social media, δεν έχει αναφέρει ακόμη τίποτα στο διαδικτυακό κονό της για τη συγκεκριμένη πρόταση που έχει δεχτεί.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.