Μαρτυρία γιατρού «καίει» τον αγγειοχειρουργό που κατηγορείται για τον φόνο της μεσίτριας
Σύμφωνα με πληροφορίες γιατρός του νοσοκομείου, κατέθεσε ότι την ημέρα της δολοφονίας της 36χρονης, είδες ο ίδιος τον κατηγορούμενο να κυκλοφορεί στους διαδρόμους του νοσοκομείου σπρώχνωντας ένα καρότσι-καλάθι από αυτά που χρησιμοποιούν οι καθαρίστριες για τα άπλυτα
Μια νέα μαρτυρία μέσα από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης έχει στα χέρια της η αστυνομία που ενισχύει τις ενδείξεις και τα γεγονότα που συγκλίνουν στο ότι ο 38χρονος αγγειοχειρουργός είναι ο άνθρωπος που σκότωσε την 36χρονη μεσίτρια από τη Θεσσαλονίκη μολονότι εκείνος προφυλακισμένος στις φυλακές Διαβατώνσυνεχίζει να αρνείται τη δολοφονία.
Σύμφωνα με πληροφορίες τουseleo γιατρός του νοσοκομείου, κατέθεσε ότι την ημέρα της δολοφονίας της 36χρονης, είδες ο ίδιος τον κατηγορούμενο να κυκλοφορεί στους διαδρόμους του νοσοκομείου σπρώχνωντας ένα καρότσι-καλάθι από αυτά που χρησιμοποιούν οι καθαρίστριες για τα άπλυτα. Του έκανε εντύπωση η εικόνα αλλά ο κατηγορούμενος με γρήγορες κινήσεις προχώρησε και χάθηκε από το οπτικό του πεδίο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αυτή η μαρτυρία δεν έχει διαβιβαστεί ακόμη στην ανκρίτρια που ερευνά την υπόθεση κάτι που αναμένεται να γίνει ίσως και σήμερα, οπότε είναι πολύ πιθανό να δρομολογηθούν και άλλες εξελλίξεις.
Δείτε βίντεο: Μαρτυρία γιατρού «καίει» τον αγγειοχειρουργό που κατηγορείται για τον φόνο της μεσίτριας
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.