ParkAround: Η ελληνική εφαρμογή που σας βοηθά να παρκάρετε φθηνότερα
Ο χρήστης μπορεί να κλείσει μια θέση στάθμευσης μέσω του ParkAround εξασφαλίζοντας σημαντική έκπτωση στην τιμή
Ελένη Στεργίου
Η εύρεση μίας θέσης πάρκινγκ έχει γίνει εφιάλτης στα μεγάλα αστικά κέντρα. Δύο φίλοι, λοιπόν, ο Γιάννης Κατσιώτης και ο Κώστας Αρκάδας δημιούργησαν το ParkAround. Ένα καινοτόμο ελληνικό startup το οποίο σε ενημερώνει άμεσα για τις τιμές των οργανωμένων χώρων πάρκινγκ στην περιοχή που σε ενδιαφέρει.
Μάλιστα, ο χρήστης μπορεί να κλείσει μια θέση στάθμευσης μέσω του ParkAround εξασφαλίζοντας σημαντική έκπτωση στην τιμή.
Κλείσιμο
Από αριστερά προς τα δεξιά: Απόστολος Παύλος, Κώστας Αρκαδας, Γιάννης Κατσιώτης, Βιολέτα Σαλμά
Μιλώντας με το protothema.gr, ο συνιδρυτής της επιχείρησης, Γιάννης Κατσιώτης τονίζει ότι μέσω του ParkAround οι οδηγοί μπορούν να κλείσουν μια θέση στάθμευσης στον κοντινότερο και φθηνότερο χώρο στάθμευσης στην περιοχή που θέλουν σταθμεύσουν. Επίσης, έχουν έλεγχο του κόστους, αφού γνωρίζουν εκ των προτέρων το ακριβές αντίτιμο, το οποίο είναι μειωμένο έως και 80% μέσα από αποκλειστικές εκπτώσεις που προσφέρονται από την εφαρμογή. Σύμφωνα με τον κ. Κατσιώτη η εφαρμογή σημειώνει μεγάλο άνοδο το τελευταίο δίμηνο, καταγράφοντας περίπου 30.000 με 40.000 downloads συνολικά, ενώ εξυπηρετεί περιπου 4.000 χρήστες.
Πως λειτουργεί; Είναι διαθέσιμο μέσω ίντερνετ όσο και σε συσκευές Smartphones και είναι δωρεάν. Ο χρήστης συμπληρώνει τη διεύθυνση ή το σημείο ενδιαφέροντος που θέλει να σταθμεύσει και η εφαρμογή εμφανίζει τους διαθέσιμους χώρους στάθμευσης, το κόστος και το ωράριο. Μετά, ο οδηγός κάνει κράτηση για να εξασφαλίσει αποκλειστικές εκπτώσεις. Οι τιμές διαμορφώνονται ανάλογα με την περιοχή. Σε περιοχές όπως Σύνταγμα και κέντρο της Αθήνας το κόστος κυμαίνεται στα 15 ευρώ για 3 περίπου ώρες, ενώ μέσω του ParkAround οι οδηγοί μπορούν να εξασφαλίσουν τιμές αρκετά χαμηλότερες όπως 5 ευρώ στο Σύνταγμα κλπ. Η υπηρεσία έχει επεκταθεί για στάθμευση στο αεροδρόμιο και στο Λιμάνι του Πειραιά, εξασφαλίζοντας και για εκεί καλύτερες τιμές.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.