Με non paper με τίτλο “ Κάθε τάξη θα έχει το δάσκαλό της κάθε σχολική αίθουσα τον εκπαιδευτικό της “ το υπουργείο Παιδείας περιγράφει το “τοπίο” στην εκπαίδευση, μία ημέρα πριν από την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Συγκεκριμένα τονίζεται:
To Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος, της λειτουργικής αξιοποίησης του δυναμικού του, της ενίσχυσης της ποιότητας στο σχολείο, αλλά και της δημοσιονομικής εξυγίανσης, προχώρησε σε μια σειρά ρυθμίσεων και ενεργειών, ώστε κάθε τάξη να έχει το δάσκαλό της, με συγκεκριμένο ωράριο και καθορισμένη ανάθεση εκπαιδευτικού έργου.
Για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα μπροστά, για τον εξορθολογισμό του συστήματος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν στη μια περιοχή κενά και στη διπλανή πλεονάσματα.
Σήμερα:
Στην A-Βάθμια Εκπαίδευση (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία) υπηρετούν 70.243 Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και Καθηγητές των ειδικοτήτων της Πληροφορικής, Αγγλικής Φιλολογίας, Γαλλικής Φιλολογίας, Γερμανικής Φιλολογίας και Καλλιτεχνικών.
Οι Δάσκαλοι – εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων – είναι 41.458, ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Δημοτικών Σχολείων της χώρας είναι 33.363 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 4.309.
Οι Νηπιαγωγοί – εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων – είναι 12.182 ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Νηπιαγωγείων της χώρας είναι 8.711 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 3.503.
Στη Β-Βάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσια και Λύκεια όλων των τύπων) υπηρετούν 73.533 καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Από αυτούς διαθέσιμοι προς διδασκαλία - εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων - είναι οι 62.543, ενώ οι ανάγκες που απαιτούνται δεν ξεπερνούν τους 60.847 εκπαιδευτικούς για όλη την Επικράτεια.