Μετά το Πρωτοδικείο, νέος συναγερμός σήμανε στην ΕΛΑΣ το πρωί της Δευτέρας καθώς άγνωστος τηλεφώνησε λίγο πριν τις 11 και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στο στούντιο της εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα στον ΑΝΤ1. Μάλιστα είπε ότι η βόμβα θα εκραγεί σε 20 λεπτά.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και δόθηκε εντολή να βγουν όλοι οι εργαζόμενοι από το κτίριο προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος ασφάλειας.
Έπειτα από εξονυχιστικό έλεγχο, όμως, φάνηκε πως το τηλεφώνημα ήταν φάρσα και ο συναγερμός έληξε.
Δείτε βίντεο από τη στιγμή που ο Γιώργος Λιάγκας και οι συνεργάτες του βγαίνουν από το κτίριο:
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.