Σαρώνοντας τα startup βραβεία

Σαρώνοντας τα startup βραβεία

Ο Γιώργος Σιάτρας, ιδρυτικό μέλος της ομάδας Hopwave, μας μιλά λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του πρώτου βραβείου των 15.000 ευρώ στον διαγωνισμό The Squeeze#6

Σαρώνοντας τα startup βραβεία
Την ομάδα του Hopwave τη γνωρίσαμε πριν από περίπου έναν χρόνο - έκτοτε δεν έχει σταματήσει να μας απασχολεί, αποτελώντας μία από τις ταχύτερα ανερχόμενες ελληνικές startup. Η προσπάθεια του Βασίλη Αρκομάνη, του Γιώργου Πιλπιλίδη και του Γιώργου Σιάτρα μας συστήθηκε μέσα από το Get CruiseINN, τον επιχειρηματικό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε πάνω σε... κρουαζιερόπλοιο το οποίο ταξίδεψε στο Αιγαίο. Στη συνέχεια κατέλαβε την πρώτη θέση στον δεύτερο διαγωνισμό θαλάσσιας οικονομίας Blue Growth, ενώ την Παρασκευή το βράδυ πρόλαβε να «σηκώσει» και το The Squeeze#6 του Orange Grove και μαζί 15.000 ευρώ.

Τι κάνουν λοιπόν τόσο καλά που δεν προλαβαίνουν να μαζεύουν βραβεία; Δημιούργησαν μία πλατφόρμα που επιτρέπει την on line εύρεση και κρατήση εισιτηρίων μικρών πλοίων που εκτελούν δρομολόγια ανάμεσα στα νησιά (island hoping). «Το
hopwave είναι ένα εργαλείο στα χέρια του ταξιδιώτη, με το οποίο μπορεί να βρει online πληροφορίες για όλους τους δυνατούς τρόπους μετακίνησής μέσω θαλάσσης, όπως τουριστικά σκάφη αναψυχής, ferry boats, καταμαράν, πλοία ακτοπλοϊκών γραμμών, ακόμη και υδροπλάνα», μου λέει ο Γιώργος Σιάτρας. Στόχος τους είναι ο ταξιδιώτης να μπορεί να κινηθεί μεταξύ των νησιών και να ανακαλύψει τις ομορφιές των προορισμών γύρω από το νησί που βρίσκεται. «Μέσα από το hopwave έχει πλέον τη δυνατότητα να σχεδιάσει το πρόγραμμα διακοπών του και να κλείσει τα εισιτήριά του σε πραγματικό χρόνο», προσθέτει.

Κλείσιμο


Η ιδέα της δημιουργίας της πλατφόρμας τους ήρθε όταν, ως ταξιδιώτες και οι ίδιοι, παρατήρησαν την έλλειψη πληροφοριών σχετικά με τα δρομολόγια των διαθέσιμων μέσων μεταφοράς μεταξύ των νησιών. «Το καλοκαίρι που πέρασε, είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στον επιχειρηματικό διαγωνισμό Get CruiseInn, όπου αναδείξαμε το πρόβλημα. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού μάλιστα ήρθαμε σε επαφή τόσο με τουρίστες όσο και ιδιόκτητες των μικρών καραβιών, οι οποίοι μας επιβεβαίωσαν την ύπαρξη του προβλήματος».

Αναφορικά με την επικράτησή τους στον διαγωνισμό της επιχειρηματικής «θερμοκοιτίδας» της ολλανδικής πρεσβείας στην Αθήνα, το Orange Grove, ο Γιώργος δηλώνει αισιόδοξος: «Η νίκη αυτή ανοίγει μεγάλους δρόμους για την εξέλιξη του hopwave. Η προβολή μέσα από το διαγωνισμό, καθώς και συνολικά από το Orange Grove, είναι ιδιαίτερα σημαντική για εμάς. Παράλληλα, η επιβεβαίωση που δεχόμαστε από την κοινότητα βοηθάει και ως επιβράβευση της δουλειάς μας αλλά και ως υποστήριξη για να συνεχίζουμε».



Όσο για το πώς θα αξιοποιήσουν το χρηματικό βραβείο, τα παιδιά είναι μετρημένα. Δεν κάνουν λόγο για μεγαλόπνοα σχέδια αλλά για προσεκτικά σχεδιασμένα βήματα που θα τους πάνε μπροστά. «Το ποσό των 15.000 ευρώ μας δίνει τη δυνατότητα να επεκταθούμε ακόμη πιο γρήγορα και τον αέρα να προσεγγίσουμε την αγορά με διαφορετικό τρόπο», τονίζει ο Γιώργος και καταλήγει: «Οι ευκαιρίες και οι προτάσεις που δεχόμαστε ήδη, μας βοηθούν να σκεφτόμαστε το hopwave που θέλουμε να φτιάξουμε, χωρίς να κάνουμε εκπτώσεις στους στόχους μας για το φετινό καλοκαίρι». Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία από καρδιάς!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης