"Αντίο" Ka, "καλώς ήλθες" Ka+

"Αντίο" Ka, "καλώς ήλθες" Ka+

Τον Μάιο ολοκληρώθηκε στο Τίσι της Πολωνίας η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Ka. Το αυτοκίνητο πόλης της Ford κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο της Fiat από το 2008, μαζί με το «αδελφό» 500.

"Αντίο" Ka, "καλώς ήλθες" Ka+
Τη στιγμή όμως που το στιλάτο αυτοκίνητο της ιταλικής μάρκας συναρπάζει παρά την υψηλή τιμή του, το Ka γνώρισε καθοδική πορεία τα τελευταία χρόνια. Το πρώτο Ka λανσαρίστηκε πριν από 20 χρόνια, το φθινόπωρο του 1996. Κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια και βασιζόταν σε πλατφόρμα του Fiesta. Κυκλοφόρησε όχι μόνο ως τρίθυρο hatch αλλά επίσης σε cabrio αμάξωμα (StreetKa) και σε σπορ έκδοση (SportKa). Συνολικά, από το 1996 έως σήμερα 1,9 εκατ. Ka παραδόθηκαν σε πελάτες της Ford στην Ευρώπη.


Κλείσιμο

Η Ford θα «επιχειρήσει» ξανά στη μικρή κατηγορία, αυτή τη φορά με διαφορετική φιλοσοφία. Το Ka+ είναι σημαντικά μεγαλύτερο, πλησιάζοντας σε μήκος το Fiesta (3,93 m. έναντι 3,62 m. του απερχόμενου μοντέλου) και αρκετά φθηνότερο, καθώς η γραμμή παραγωγής του βρίσκεται στην Ινδία. Οι βασικές εκδόσεις αναμένεται να προσφέρονται σε τιμές κάτω από τα 10.000 ευρώ, θέτοντάς το άμεσο αντίπαλο του Opel Karl.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης