Πόσο άλλαξε το «τέλειο» γυναικείο σώμα σε έναν αιώνα
Κατά τη διάρκεια του 20ου και του 21ου αιώνα η mainstream ιδέα για το «τέλειο γυναικείο σώμα» έχει αλλάξει τόσες φορές όσο και οι τάσεις της μόδας. Μάλιστα οι αλλαγές μεταξύ των δεκαετιών είναι μερικές φορές έως και σοκαριστικές.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.