Ουρές σχηματίζονται καθημερινά έξω από το μουσείο και εργοστάσιο σοκολάτας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μόνο το απόγευμα της Τετάρτης οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 6.000. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Κυριάκος Ποζρικίδης το Σαββατοκύριακο που η Διεθνής Έκθεση λειτουργεί όλη την ημέρα, ο αριθμός αναμένεται να είναι πενταψήφιος.
“Επειδή η χωρητικότητα του εργοστασίου είναι δεδομένη, φροντίσαμε και οργανώνουμε διάφορα χάπενιγκ με ακροβάτες και ηθοποιούς, ώστε να διασκεδάζουν όσοι βρίσκονται στην αναμονή”, σημείωσε ο ίδιος και πρόσθεσε: “Δημιουργήσαμε κάτι καλό και ποιοτικό και ο κόσμος το αγκάλιασε”.
Κλείσιμο
Αύξηση όμως παρουσίασε γενικότερα η επισκεψιμότητα στην 79η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον κ.Ποζρικίδη τα πρώτα στοιχεία δείχνουν 20% περισσότερους επισκέπτες σε σχέση με πέρσι.
Το εργοστάσιο και μουσείο σοκολάτας άνοιξε τις πύλες του με την έναρξη της 79ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης αλλά δεν θα "κλείσει" μαζί με την έκθεση (δηλαδή στις 14 Σεπτεμβρίου) καθώς σχεδιάζεται να παραμείνει ανοιχτό για ένα εξάμηνο.
Στεγάζεται στο περίπτερο 1, σε έκταση 2.500 τετραγωνικών μέτρων.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.