Δοκιμάζουμε το Adam Rocks

Δοκιμάζουμε το Adam Rocks

Το Adam έκανε την εμφάνισή του κάμποσο καιρό πριν και ξεχώρισε για το διαφορετικό του στυλ και τις μεγάλες προτάσεις εξατομίκευσής του. Όμως κάτι του έλειπε…

Δοκιμάζουμε το Adam Rocks
Για να πούμε την αλήθεια, όταν πρωτοείδαμε το Adam ήταν ένα μοντέλο ιδιαίτερα εμφανίσιμο και πρακτικό, κατά τα άλλα, όμως, οι επιλογές κινητήρων του σε σχέση με τον ανταγωνισμό είχαν μείνει πίσω. Ετσι, η Opel δεν άργησε να αλλάξει κάποιους από αυτούς, ούτε να προσθέσει κάποιους νέους.

Στους καινούριους συγκαταλέγεται και ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1000άρης βενζινοκινητήρας (turbo direct injection), ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και είναι αυτός που είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή. Σχεδόν αθόρυβος και με εξαιρετικές επιδόσεις, συνδυάζει απολαυστική οδήγηση και οικονομία. Μια νέα προσθήκη, είναι και το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με σχετικά μικρότερες διαδρομές μεταξύ ταχυτήτων και μεγαλύτερη ακρίβεια.

Κλείσιμο
Πράττοντας σωστά λοιπόν η Opel, εισέρχεται δυναμικά στον ανταγωνισμό των μικρών αυτοκινήτων με λίγα κυβικά και μεγάλη ιπποδύναμη. Δυναμικό, όμορφο και με δικό του χαρακτήρα, σίγουρα τώρα θα κερδίσει περισσότερο από πριν το νεανικό κοινό και όχι μόνο.

Ποιες είναι όμως ου διαφορές του Rocks από το αδελφάκι Adam; Αρχικά, ο country χαρακτήρας του ξεχωρίζει από την εμφάνισή του, που μοιάζει να είναι γεμάτη… μύες, καθώς και από τους αρκετούς και διαφορετικούς χρωματισμούς αμαξωμάτων. Η απόσταση πατώματος από το έδαφος είναι στα 14 εκατοστά και επιτρέπει την πρόσβαση ακόμα και σε χωματόδρομο. Το μοντέλο ξεχωρίζει επίσης με τις μεγάλες επιβλητικές ζάντες που το εξοπλίζουν και είναι 17 ιντσών ή προαιρετικά 18. Ακόμα και με αυτές πετυχαίνει την επιτάχυνση από το 0 στα 100 χιλιόμετρα σε κάτι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα.



Με άλλον αέρα, η μεγάλη υφασμάτινη οροφή SwingTop ανοίγει και κλείνει γρήγορα αφήνοντας με την αίσθηση ελευθερίας αρκετά χαμόγελα στους επιβαίνοντες. Εσωτερικά είναι προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια και ταυτόχρονα πολύ μοντέρνο ακολουθώντας πιστά την τεχνολογία. Συνδέεται άμεσα μέσω USB ή Bluetooth με το Android ή iOS smartphone και εκτελεί ακόμα και φωνητικές εντολές. Η 7 ιντσών οθόνη αφής του βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα εκτός των λειτουργιών της για τα πολυμέσα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως GPS (προαιρετικός εξοπλισμός).

Οδηγικά τώρα δεν του λείπει το νεύρο. Εχει δύναμη από τις χαμηλές στροφές και ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του οδηγού του με ακρίβεια. Για μικρό, στρίβει και πατάει καλά στον δρόμο, με τις νέες αναρτήσεις του να απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών του δρόμου. Με το πάτημα ενός κουμπιού η οδήγηση γίνεται ακόμα ευκολότερη μέσα στην πόλη, με το τιμόνι να μαλακώνει για εύκολο παρκάρισμα και οδήγηση.

Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα πλήρως ολοκληρωμένο μικρό όμορφο αυτοκίνητο με ωραίο κινητήρα και αποτελεί ιδιαίτερα καλή πρόταση σε όσους είναι διατεθειμένοι να δώσουν το κάτι παραπάνω για να το αποκτήσουν!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 115 PS/5.200 rpm
Ροπή: 17,3 kgm/1.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 196 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,9 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 4,9 lt
Εκπομπές CO2: 114 gr/km
Βάρος: 1.100 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.747/1.967/1.493 mm
Χώρος αποσκευών: 170 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 102 ευρώ
Τιμή: 18.500 ευρώ


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης