Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ιταλία: «Ζητούμε συγγνώμη», λένε στους Kινέζους οι σχεδιαστές Ντόλτσε και Γκαμπάνα
Ιταλία: «Ζητούμε συγγνώμη», λένε στους Kινέζους οι σχεδιαστές Ντόλτσε και Γκαμπάνα
Αιτία της επίσημης αυτής συγγνώμης, ήταν τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα του οίκου μόδας, στα οποία μια κινέζα κοπέλα, προσπαθεί -με μεγάλη δυσκολία- να φάει πίτσα, μακαρόνια και παραδοσιακό γλυκό της Σικελίας, χρησιμοποιώντας ξυλάκια
Οι σχεδιαστές μόδας Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα, ζήτησαν επίσημα συγγνώμη από τους Kινέζους, με ειδικό βίντεο, στο οποίο οι δυο σχεδιαστές μόδας εμφανίζονται με εμφανώς θλιμμένη έκφραση.
Αιτία της επίσημης αυτής συγγνώμης (το βίντεο έχει υπότιτλους στα κινέζικα), ήταν τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα του οίκου μόδας, στα οποία μια κινέζα κοπέλα, προσπαθεί -με μεγάλη δυσκολία- να φάει πίτσα, μακαρόνια και παραδοσιακό γλυκό της Σικελίας, χρησιμοποιώντας ξυλάκια.
Ο ιταλικός τύπος αναφέρει ότι τα διαφημιστικά αυτά μηνύματα, στην Κίνα θεωρήθηκαν ρατσιστικά και σεξιστικά, με αναφορά σε μια εικόνα η οποία, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να αναφέρεται σε μια οικονομική υπερδύναμη του αιώνα μας.
Παράλληλα, κινεζικός ιστότοπος μόδας, αναδημοσίευσε απαντήσεις που φέρεται να έδωσε ο Στέφανο Γκαμπάνα μέσω του διαδικτύου. Απαντήσεις στις οποίες περιέχονται βαριές και προσβλητικές κρίσεις επί της Κίνας και των πολιτών της. Ο Γκαμπανα, όμως, δήλωσε ότι το προφίλ του παραβιάστηκε από «χάκερς».
«Αυτές τις ημέρες σκεφθήκαμε πάρα πολύ και με μεγάλη στενοχώρια τα όσα συνέβησαν», λένε οι Ντόλτσε και Γκαμπάνα, στο «βίντεο της συγγνώμης».
«Οι οικογένειές μας, μας έμαθαν να σεβόμαστε πάντα τους διάφορους πολιτισμούς όλου του κόσμου και για τον λόγο αυτό θέλουμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη, για αν ερμηνεύσαμε τον δικό σας πολιτισμό με λάθος τρόπο», προσθέτουν οι δυο μόδιστροι. Παράλληλα, «ζητούν συγγνώμη από όλους τους κινέζους οι οποίοι ζουν στο εξωτερικό» και δηλώνουν ότι «ήταν πάντα ερωτευμένοι με την Κίνα, αγαπούν τον πολιτισμό της και έχουν ακόμη πολλά να μάθουν σχετικά με το περιεχόμενό του».
Ο συγκεκριμένος οίκος μόδας έχει ανοίξει 25 μπουτίκ στην Κίνα, με ετήσιο τζίρο ο οποίος αγγίζει τα 72 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Αιτία της επίσημης αυτής συγγνώμης (το βίντεο έχει υπότιτλους στα κινέζικα), ήταν τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα του οίκου μόδας, στα οποία μια κινέζα κοπέλα, προσπαθεί -με μεγάλη δυσκολία- να φάει πίτσα, μακαρόνια και παραδοσιακό γλυκό της Σικελίας, χρησιμοποιώντας ξυλάκια.
Ο ιταλικός τύπος αναφέρει ότι τα διαφημιστικά αυτά μηνύματα, στην Κίνα θεωρήθηκαν ρατσιστικά και σεξιστικά, με αναφορά σε μια εικόνα η οποία, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να αναφέρεται σε μια οικονομική υπερδύναμη του αιώνα μας.
Παράλληλα, κινεζικός ιστότοπος μόδας, αναδημοσίευσε απαντήσεις που φέρεται να έδωσε ο Στέφανο Γκαμπάνα μέσω του διαδικτύου. Απαντήσεις στις οποίες περιέχονται βαριές και προσβλητικές κρίσεις επί της Κίνας και των πολιτών της. Ο Γκαμπανα, όμως, δήλωσε ότι το προφίλ του παραβιάστηκε από «χάκερς».
«Αυτές τις ημέρες σκεφθήκαμε πάρα πολύ και με μεγάλη στενοχώρια τα όσα συνέβησαν», λένε οι Ντόλτσε και Γκαμπάνα, στο «βίντεο της συγγνώμης».
«Οι οικογένειές μας, μας έμαθαν να σεβόμαστε πάντα τους διάφορους πολιτισμούς όλου του κόσμου και για τον λόγο αυτό θέλουμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη, για αν ερμηνεύσαμε τον δικό σας πολιτισμό με λάθος τρόπο», προσθέτουν οι δυο μόδιστροι. Παράλληλα, «ζητούν συγγνώμη από όλους τους κινέζους οι οποίοι ζουν στο εξωτερικό» και δηλώνουν ότι «ήταν πάντα ερωτευμένοι με την Κίνα, αγαπούν τον πολιτισμό της και έχουν ακόμη πολλά να μάθουν σχετικά με το περιεχόμενό του».
The founder of @dolcegabbana said sorry in Chinese to all Chinese people around the world, saying that they will respect Chinese culture more. The apology video was posted on its official Weibo account in China. pic.twitter.com/ADflYhMIhC
— Global Times (@globaltimesnews) November 23, 2018
Ο συγκεκριμένος οίκος μόδας έχει ανοίξει 25 μπουτίκ στην Κίνα, με ετήσιο τζίρο ο οποίος αγγίζει τα 72 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα