Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η ελληνικών συμφερόντων Play ένα από τα πιο αξιόπιστα εμπορικά σήματα στην Ευρώπη
Η ελληνικών συμφερόντων Play ένα από τα πιο αξιόπιστα εμπορικά σήματα στην Ευρώπη
Παράλληλα, είναι η πρώτη εταιρεία σε ανάπτυξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη
Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Play, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, αναδείχθηκε μεταξύ των πιο αξιόπιστων ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στη φετινή έρευνα καταναλωτών «European Trusted Brands».
Οι Eυρωπαίοι καταναλωτές ξεχώρισαν την Play για την ποιότητα των υπηρεσιών, τη σχέση τιμής και αξίας που προσφέρει στους καταναλωτές και την κατανόηση των αναγκών των χρηστών κινητής τηλεφωνίας.
Η έρευνα European Trusted Brands διεξάγεται τα τελευταία 14 χρόνια από το αμερικάνικο περιοδικό Reader’s Digest και έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπορικών σημάτων, από 20 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στη φετινή έρευνα πήραν μέρος 10 χώρες μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Σλοβενία και η Ελβετία καθώς και 17.676 καταναλωτές οι οποίοι ανέδειξαν τα πιο αξιόπιστα brands.
Στα έξι χρόνια δραστηριοποίησης της στην πολωνική αγορά, η Play έχει κερδίσει εμπράκτως την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καταγράφοντας ταχεία αναπτυξιακή πορεία που αποτυπώνεται στην κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που αντιστοιχεί στο 20%. Παράλληλα, είναι η πρώτη εταιρεία σε ανάπτυξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.
Οι Eυρωπαίοι καταναλωτές ξεχώρισαν την Play για την ποιότητα των υπηρεσιών, τη σχέση τιμής και αξίας που προσφέρει στους καταναλωτές και την κατανόηση των αναγκών των χρηστών κινητής τηλεφωνίας.
Η έρευνα European Trusted Brands διεξάγεται τα τελευταία 14 χρόνια από το αμερικάνικο περιοδικό Reader’s Digest και έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπορικών σημάτων, από 20 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στη φετινή έρευνα πήραν μέρος 10 χώρες μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Σλοβενία και η Ελβετία καθώς και 17.676 καταναλωτές οι οποίοι ανέδειξαν τα πιο αξιόπιστα brands.
Στα έξι χρόνια δραστηριοποίησης της στην πολωνική αγορά, η Play έχει κερδίσει εμπράκτως την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καταγράφοντας ταχεία αναπτυξιακή πορεία που αποτυπώνεται στην κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που αντιστοιχεί στο 20%. Παράλληλα, είναι η πρώτη εταιρεία σε ανάπτυξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα