Η τραγουδίστρια συγκινήθηκε λόγω της στήριξης και της αγάπης των θαυμαστών της - «Δεν μπορείτε να μου το κάνετε αυτό, ξέρετε τι θα συμβεί, είμαι Καρκίνος», είπε με χούμορ σκουπίζοντας τα δάκρυά της
«Είμαι επιζήσασα τραυμάτων και κακοποίησης, δεν υπήρχε τότε Χαμόγελο του Παιδιού» - «Στη μικρή Μαρία θα έλεγα ότι θα περάσει και δεν θα είναι πάντα έτσι»
Είναι το πρώτο πράγμα που σηματοδοτεί την έλευσή μας σε αυτή τη ζωή. Άλλοι το έχουν στο τσεπάκι τους ενώ άλλοι σπανιώς ρίχνουν μερικά δάκρυα. Όλοι όμως βγαίνουν κερδισμένοι μετά από ένα κλάμα, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά