Δεν μεγάλωσα με ελληνική μουσική. Σπάνια θυμάμαι να με συγκινεί μια τραγουδίστρια του ελληνικού ρεπερτορίου, πόσο μάλλον να αναγνωρίζω τη φωνή της για χρόνια μετά την πιο γνωστή επιτυχία της. Με εξαίρεση την Ελένη Πέτα. Δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος για το λόγο που μια φωνή σε ελκύει αισθητικά, αλλά η ζεστασιά και η οικειότητα που σου προκαλεί αρκούν για να σε κερδίσουν. Γνωρίζοντας την Ελένη αργότερα, με εντυπωσίασαν και άλλα στοιχεία της προσωπικότητάς της. Η μεγάλη της αγάπη για την κλασική ορχηστρική μουσική, αλλά και το εσωστρεφές του χαρακτήρα της, το οποίο δεν συναντάς τόσο συχνά στο συνήθως υπερφίαλο κόσμο της showbiz. Η Ελένη είναι πλέον μητέρα και ύστερα από μία διετία μακριά από τις μουσικές σκηνές και τα φώτα κυκλοφόρησε το digital single Να Μείνεις Εδώ με τη Feelgood Records, ενώ τώρα ετοιμάζεται να κάνει συναυλίες. Και αν κάποιοι γράψουν πως πρόκειται για comeback, η αλήθεια είναι πως τις μεγάλες φωνές τις κουβαλάμε πάντα στην καρδιά μας.
Δεν μπορούσα να μην τη ρωτήσω για τη ζωή της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Χαμογελά. «Είναι μια πολύ γεμάτη ζωή. Πριν από είκοσι μήνες, ήρθε στον κόσμο ο γιος μου. Είχα αποφασίσει ότι αυτό το χρονικό διάστημα των δύο χρόνων, που απουσιάζω πλέον από τα πράγματα, θα αφιερωνόμουν αποκλειστικά και μόνο στο μεγάλωμά του. Ήταν συνειδητή επιλογή κι αν θέλεις συνδυάστηκε με μια εποχή που τα μουσικά πράγματα δεν πήγαιναν και ιδιαίτερα καλά. Δεν είχα καμία έμπνευση για το τι πρέπει να κάνω και ο ερχομός του παιδιού ήρθε τη δεδομένη χρονική στιγμή, κάνοντάς με να αποφασίσω πως θέλω να καθίσω σπίτι μου» λέει στο People η Ελένη.
Η ζωή της ως μητέρα είναι πολύ ανταποδοτική, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν πράγματα που βαριέται στη νέα καθημερινότητά της, όπως, για παράδειγμα, το μαγείρεμα, το οποίο είναι η «αγγαρεία» που τη βαραίνει στη ρουτίνα της. «Είμαι cool μαμά» λέει χαμογελώντας. «Το μικρούλη μου τον προσέχω πάρα πολύ, προσέχω πάρα πολύ για την υγεία του, τη διατροφή του, αλλά μέχρι εκεί. Δεν κάνω υστερίες. Θέλω να του δώσω όλα τα εφόδια που θα χρειαστεί για να μπορέσει να επιλέξει, όταν θα είναι σε θέση, το τι θα κάνει στη ζωή του. Παιδεία πάνω απ’ όλα, να καλλιεργηθεί ως άνθρωπος, αυτό με ενδιαφέρει, και να είναι υγιής, γερός, δυνατός για να επιλέξει να κάνει στη ζωή του ό,τι τον ευχαριστεί, όπως έκανα εγώ».
Η εγκυμοσύνη ήρθε όταν η σχέση με το σημερινό σύζυγό της μετρούσε μόλις τρεις μήνες. Όπως είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή της: «Πριν γίνουμε ζευγάρι, γνωριζόμασταν φιλικά. Τον ήξερα από τη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν κάναμε παρέα. Στη Θεσσαλονίκη είχαμε συνεργαστεί μόνο το 1996. Εκείνος ήταν 16 κι εγώ ήμουν 26! Ήμουν ο μεγάλος του έρωτας, αλλά μετά από χρόνια πραγματοποιήθηκε αυτό το όνειρο. Μου έκανε εντύπωση το πώς με πλησίασε και με αντιμετώπισε. Αρχικά ερωτεύτηκα τον έρωτά του, αλλά μετά είδα ότι είναι κι ένα παιδί-διαμάντι». Η σχέση τους, όπως εξηγεί η Ελένη στο People, ήταν καρμική.
«Η οικογένειά μου γνώριζε τους δικούς του, είχαμε φιλικές σχέσεις. Ο πατέρας του και η μητέρα του είναι κι εκείνοι μουσικοί στη Θεσσαλονίκη. Είχαμε χαθεί και ξαναβρεθήκαμε εντελώς καρμικά στην Αθήνα, πριν από τρία χρόνια, και τα πράγματα ήρθαν έτσι ώστε μου ανέτρεψαν όλη μου τη ζωή! Πραγματικά τότε δεν θα μπορούσα με τίποτα να φανταστώ αυτή την εξέλιξη. Στο παρελθόν με τον Κώστα δεν είχαμε ερωτική σχέση, οπότε η εξέλιξη της σχέσης μας θεωρώ πως είναι κάτι εντελώς καρμικό, που με κάνει και χαίρομαι πάρα πολύ, γιατί θεωρώ ότι είναι ένας άνθρωπος που ήρθε και “κούμπωσε” σε μένα, στην ιδιοσυγκρασία μου. Γι’ αυτό και πήραν τέτοια τροπή τα πράγματα, γι’ αυτό και ήρθε το παιδί μας γρήγορα, σαν να ήταν γραφτό» μας λέει για το σύζυγό της, Κώστα Λιόλιο, που είναι ντράμερ και παίζει σε ορχήστρες καταξιωμένων τραγουδιστών, όπως ο Αντώνης Ρέμος, η Ελευθερία Αρβανιτάκη και η Άννα Βίσση. Την κλίση του μπαμπά στα ντραμς έχει πάρει και ο γιος της Ελένης – ο πιτσιρικάς ήδη παίζει με τις μπαγκέτες στα ντραμς, ενώ δεν αγαπά τόσο την κλασική μουσική, όπως η μαμά του, όσο κι αν προσπάθησε να του εμφυσήσει το πάθος της.
