Φιάσκο: Το «Ασημένιο Βέλος» μετά τη ΔΕΘ... επιστρέφει Ιταλία!

asimenio_velos_arthro

Μετά τις φιέστες στη Θεσσαλονίκη, το τρένο επιστρέφει Ιταλία, γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι έτοιμες για να το υποδεχθούν!

Μπορεί το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που φιλοδοξεί να συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη μόλις σε 3,5 ώρες, να παρουσιάστηκε σαν νέο απόκτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης... με όλες τις τιμές, ωστόσο υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια.

Μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι έτοιμες για να την υποδεχθούν!

Οι αμφιβολίες πηγάζουν από ορισμένες τεχνικές διαφορές που έχουν να κάνουν με το μήκος της αμαξοστοιχίας και τον τρόπο ηλεκτροδότησης.

Με ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημειώνει ότι η παρουσίαση του «Ασημένιου Βέλους» έγινε για να παρουσιαστεί η αναβάθμιση των υπηρεσιών της εταιρείας.


Χωρίς να δεσμεύεται ότι θα αξιοποιήσει την συγκεκριμένη αμαξοστοιχία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ανακοίνωση της «διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη».

«Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους". Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο “Πρώτη Επιλογή” στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν», αναφέρει ακόμη η ανακοίνωση της εταιρείας.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε

Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους".

Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο «Πρώτη Επιλογή» στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν.

ΣΧΟΛΙΑ (162)

Dimitris

Λοιπόν για όλους έσας και τα σχόλιά σας. Δουλεύω στην Alstom όπου φτιάχνουμε τρένα και μας ανήκει η κατασκευή του 'βέλους΄. Πάμε λίγο με αριθμάκια: 1. Το τρένο δε λέγεται ασημένιο βέλος. Βέλος είναι υπηρεσία όπως λέμε intercity. 2. Οι αυτοκινητάμαξες αυτές λέγονται ΕΤR ή Pendolino είναι Ιταλικής κατασκευής και βγαίνουν συνεχώς νέα μοντέλα όπως στα αυτοκίνητα. 3. Είναι τα πλεόν κατάλληλα τρένα για την Ελλάδα διότι έχουν σύστημα πλευρικής εξισορρόπησης δηλαδή σε κλειστές στροφές αναπτύσουν μεγαλύτερη ταχύτητα. 4. Υπάρχει η σειρά (μοντέλο σα να λέμε) 460, 470, 480, 500, 600, 610 όπου αντίστοιχα οι χρονιές παραγωγής είναι 1991, 1994, 1998, 2001, 2006, 2012. 5. Στην Ελλάδα το μόνο μοντέλο που μπορεί να έρθει είναι το 470 διότι το Ελληνικό δίκτυο διαθέτει 25 Κv ρεύμα και ΄σηκώνει' έναν μόνο παντογράφο (η κεραία που λαμβάνει ρεύμα το τρένο). Όλα τα μοντέλα πλην των 460-470 έχουν δύο ή και τέσσερις παντογράφους άρα δεν φταίει η Τρενιτάλια για αυτό. 6. Τα 470 που θα έρθουν στην Ελλάδα είναι ανακαινισμένα το 2009 και είναι σε πλήρη λειτουργία αυτή τη στιγμή στη γραμμή Μιλάνο - Βενετία με πολύ καλές επιδόσεις. 7. Σε μισό χρόνο θα έχουμε ηλεκτροκίνηση άρα θα μπορέι να τρέξει το τρενάκι μας με 160 κμ/ω. Σε ένα χρόνο θα έχουμε τηλεδιοίκηση άρα θα μπορεί να πιάσει μεγάλη ταχύτητα (200-220 κμ/ω). Σε 2 χρόνια θα έχουμε ενισχυμένη ηλεκτροκίνηση άρα θα μπορούν να έρθουν τρένα με 2 κεραίες. Άρα για 2 χρόνια μια χαρά θα την βγάλουν τα 470 και μετά θα έρθουν και τα νεότερα τρενάκια. Αυτός ήταν είναι και θα είναι ο προγραμματισμός των Ιταλών και μια χαρά σκέφτονται λογικότατα. Και για μια χώρα σαν την Ελλάδα που πέρασε φτώχια και κρίση μιά χαρά δίκτυο φτιάχνεται και πρέπει να είμαστε περήφανοι.

ΚΑΡΑΜΙΞΑΣ

Τί έφυγε για Ιταλία το ασημένιο βέλος? Περίεργο. Είχα την εντύπωση ότι το είδα....και χωρίς να καπνίσω μπάφους!

SILVER EXIT

ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΟΛΛ ΤΟΥ ΨΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ. ΝΤΟΥΓΡΟΥ ΣΤΗ ΘΑΛΛΑΣΣΑ. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΙΜΑ ΚΑΡΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΚΑΨΩΧΩΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΤΑΛΙΝΟΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ερτ. ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ! ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!

M59

Μαζεύτηκαν εδώ όλα τα τρολ της Πειραιώς να κάνουν την νύχτα μέρα, πιστοί στο καθήκον της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και της καταστροφολογία, κατά καθ εικόνα και ομοίωση του αρχηγού των fake news ΚΟΥΛΗ του μεγαλοπρεπούς. Είσαστε για τον πάγκο για άλλες δύο τετραετίες ......σφίξτε το ζωνάρι η μίζα τέλειωσε!!!

@ τελειώσατε σταλινοφασισταριά

ΜΑΔΟΥΡΙΑΝΕ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ. ΒΓΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟ EUROMPAZO CHANNEL ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ.

RETIDIAVAZOUME

Όλα τα troll που λέτε οτί ήσασταν με τα εισητήρια στο χέρι στην Θεσσαλονίκη να πάρετε το πρώτο δρομολόγιο του Frecciargento για Αθήνα και απογοητευτήκατε μόλις καταλάβατε οτι τα 10 ευρώ που δώσατε είναι τελικά για τον καρβουνιάρη μάλλον θα έπρεπε να είστε πιο καλά ενημερωμένοι. Επίσης θα πρέπει να καταλάβετε τις έννοιες παρουσίαση και πιλοτική λειτουργία και να μην βγάζετε πράγματα από το κεφάλι σας και μετά να ζητάτε τα ρέστα γιατί αυτό που φανταστήκατε δεν είναι η πραγματικότητα. Τέλος ο συγκεκριμένος συρμός ήταν 20-ετίας και ήρθε ως δοκιμαστικός. Μόλις τελειώσουν τα έργα σε ηλεκτροδότηση και αποβάθρες θα έρθουν οι τελικοί συρμοί που θα είναι ενδεχομένως διαφορετικοί και νεότεροι. Για την ώρα...φάτε μάτια ψάρια!

@ 14:12

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΡΙΖΟΤΡΟΛΛ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΙΜΑ ΚΑΡΤΕΡΟ. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΞΙΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΤΟΥ ΙΕΚ KONTRA, ΤΕΡΕΝΣ ΣΠΕΝΣΕΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΑ 10 ΟΝΟΜΑΤΑ.

Καραήττας

Μετά το ασημένιο "βέλος"....ήρθε το ασημένιο "τέλος" για το αφήγημα του ΤΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΘ!

Α.Σ.Δ.

Συγνώμη που στεναχωρώ τουσ σιδηροδρομικούς, αλλά ποιος θα προτιμήσει το τραίνο για να ταξιδέψει Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όταν το αεροπορικό εισητήριο είναι πιο φθηνό;

ΜΔ

ΨΕΜΑΤΑ!!! Εγώ που ασχολούμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με τους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα δηλώνω ότι όλο αυτό που αναπαράγεται σήμερα περί "Φιάσκου" είναι fake news. Σύμφωνα με το ypodomes.com, το εγκυρότατο σε μεταφορικά (ιδιαίτερα σιδηροδρομικά θέματα) site στην Ελλάδα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε δηλώσει προ καιρού ότι το τρένο θα μείνει μόνο για δοκιμαστικά δρομολόγια και παρουσίασή του το διάστημα της 83ης ΔΕΘ. Μετά θα επέστρεφε στην Ιταλία για να γυρίσει με την ολοκλήρωση των έργων, που θα γίνει σε φάσεις: εντός 2018 διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων με ηλεκτροκίνιση με μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ., εντός 2019 φωτοσήμανση & τηλεχειρισμός και μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ. (για το Ιταλικό τρένο 250 χλμ. λόγω ειδικής λειτουργίας κλίσης κατά τις στροφές). Τότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει προετοιμάσει την Εταιρεία Συντήρησης για το νέο τρένο για να μπορέσει να κυκλοφορήσει. Επίσης κάποια άλλα site ανέφεραν και περίφραξη της γραμμής, κάτι που επιφυλάσσομαι. Επίσης, κατά τον "οργασμό" της αναπαραγωγής, ειπώθηκε από το ψευτοκάναλο ΣΚΑΪ το εξής απόσπασμα: "Το τρένο αυτό είναι παλιότερο (25 ετών)από τα σημερινά. Επίσης διαθέτει "απαρχαιωμένο" σύστημα φρένων (πέδησης) και χρειάζεται μεγαλύτερη απόσταση για να σταματήσει, σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, που ανέφεραν ότι το σύστημα φρένων είναι χειρότερο από αυτό του παλιού INTERCITY.", "...το σιδ. δίκτυο της Ελλάδας είναι ακατάλληλο για το τρένο αυτό." Εδώ το 90% της πρώτης πρότασης είναι ψέματα και η δεύτερη είναι ΟΛΗ ψέμα. Το μόνο που ισχύει από το απόσπαμα αυτό του Κ. Δελτίου του της 19ης Σεπτεμβρίου είναι ότι η αμαξοστοιχία είναι παλιότερη από τα σημερίνα τρένα. Η ηλικία των 25 ετών αποτελεί ψέμα. Τα τρένα αυτά είναι 20 ετών με κατά πολύ πιο προηγμένη τεχνολογία που επιτρέπει κλίση του οχήματος κατά στροφές που περιορίζουν την ταχύτητά του, κάτι που είναι ανήκουστο στα Ελληνικά δεδομένα. Όσον αφορά το σύστημα φρένων είναι λογικό επόμενο ένα τρένο 20ετίας υπερυψηλών ταχυτήτων να χρειάζεται μεγαλύτερη απόσταση για να σταματήσει. Ο σιδηροδρομικός που έκανε τη δήλωση περί του παλιού INTERCITY αποτελεί κάποιον που δεν έχει καμία απολύτως εμπειρία σε τρένα υπερυψηλών ταχυτήτων. Για το "ακατάλληλο" δίκτυο, αυτό διαψεύδεται από μόνο του καθώς δεν θα μπορούσε το τρένο να πιάσει 213 χλμ. στο επίσημο δρομολόγιό του!!! Ωστόσο το καλοκαίρι ειδικοί τεχνικοί από την Ιταλία, εξιδκευμέμοι στο τρένο αυτό είχαν επιβεβαιώσει το δίκτυό μας ως κατάλληλο! Γι' αυτό ας διαβάζουμε τους ειδικούς, όχι το ρημαδοίντερνετ!

@ πολάκη...... απάντησις

Θυμίζεις τα σχόλια του μυλόπουλου του φυτευτού - από τον σύριζα - προέδρου με τα 9 μύρια ζημιά. Άστο δεν πιάνει. Ξεκάθαρα το κουβάλησαν με το ζόρι εδώ για να το παρουσιάσουν στη ΔΕΘ. Ποιον κοροιδεύεται? Το έτρεξαν σε μία γραμμή - Θεσσαλονίκη εώς Κατερίνη - που είχε ηλεκτροδοτηθεί από το 2004 για να τρέξει ο αντίστοιχος προαστιακός της Θεσσαλονίκης και μέχρις εκεί ήταν η στημένη φιέστα. Και όταν έφτασε στην Κατερίνη τα μισά του βαγόνια ήταν εκτός terminal (ο Θεός να το κάνει terminal) γιατί το μήκος του είναι διπλάσιο των αποβάθρων του απαρχαιωμένου Ελληνικού δικτύου. Αφήνουμε ασχολίαστο ότι ανεβαίνεις και κατεβαίνεις σκαλοπάτια μισού μέτρου το καθένα φορτωμένος βαλίτσες για να μπείς στα βαγόνια ενώ σε όλη την Ευρώπη οι αποβάθρες είναι στο ίδιο ύψος με τις εισόδους των βαγονιών. Όπως ο μυλόπουλος παραμύθιαζε το σύμπαν μέσα στο καλοκαίρι λέγοντας ότι στη ΔΕΘ θα άνοίξει (!!!!) δοκιμαστικά το Μετρό τους σταθμούς για τον κόσμο. Με τέτοιες ηλιθιότητες προσπαθούν να ξεγελάσουν τους κατοίκους αυτής της πόλης.

Nassos

Θα μας πει κάποιος πόσο στοίχισε η παρουσίαση στη ΔΕΘ ενός τρένου που δεν θα χρησιμοποιηθεί ΠΟΤΕ στις Ελληνικές σιδηροδρομικές γραμμές και ποιός πλήρωσε για την ανακαίνιση του ερηπειου αυτού για τη φιέστα ΠΑΠΠΑ - ΤΣΊΠΡΑ?

μα

αν ταφήσουν εδώ θα το πουλήσουν σε κάνεναν κοψοχρονιά οι συριζαίοι και άντε μετά να το βρούν. Η θα βάλουν μέσα λαθροεπενδυτές και μετά κλάφτο το τραινάκι!

Οχι άλλο κάρβουνο, ρε!...

Λοιπόν, επειδή είναι προφανές οτι έχετε πέσει μερικά Τσυριζοτσόφλια ( με δασκαλεμένο ήπιο ύφος...δήθεν αγανακτισμένοι αναγνώστες ) και γράφετε γιά fake news, κλπ μπαρούφες. Οταν μιά Εταιρεία ( είτε ΔΕΚΟ, είτε Ιδιωτική ) θέλει να κάνει τεχνικές δοκιμές ενός προιόντος, τις κάνει με τις επιστημονικές συνθήκες που απαιτούνται και τις ανάλογες προδιαγραφές. Το ότι το τραίνο ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί σωστά στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο ( ηλεκτρ. τροφοδοσία, μήκος πλατφορμών σταθμών, κατάσταση ραγών, κλπ ) , το ήξεραν από πριν, ακόμα και οι πρακτικά ασκούμενοι φοιτητές στην Τραινοσε και τη Ferrovie di stato. Το οτι το έφεραν όμως τα Τσυριζοτσίρκουλα και το καβάλησαν κάτι μπαρουφοΥπουργοί και κυκλοφόρησαν και τα αντίστοιχα promos, καλλιεργώντας εντυπώσεις στους αριστεροΒαλκανοχαχόλους του τύπου ¨κοιτάτε τι σας φέρνουμε,χαχόλοι ¨, δίνει ΚΑΘΕ δικαίωμα γιά ατέλειωτη γιούχα. Γκεγκε, Τσυριζοτσίρκουλα?

@

+1000! Τα είπες όλα! Άκρως παραστατικό και το "Τσυριζοτσόφλια". ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

ΜΔ

Άσε το τι λένε οι Ελληναράδες σιδ/κοί! Αυτοί δεν το ξέρουν αυτόν τον τύπο τρένου! Ειδικοί από την Ιταλία, σύμφωνα με το ypodomes.com, είχαν επιθεωρήσει το δίκτυο και το έκριναν κατάλληλο (με μικρές διορθώσεις που ήδη λύνονται). Η εταιρεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ για να κάνει κομματικές φιέστες!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

skai_ex

«Οι αρχές πρέπει να ανακαλύψουν τους ενόχους και όλοι πρέπει να απομονώσουμε τις ακραίες φωνές και να ενισχύσουμε το κλίμα διαλόγου αποφεύγοντας την ακραία πόλωση και τη στοχοποίηση ανθρώπων και Μέσων» καταλήγει η ανακοίνωση του κόμματος

katsifas_ar

«Δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι η ΕΛΑΣ χρησιμοποίησε την ίδια ακριβώς μέθοδο με αυτή που χρησιμοποιούσε η Sigurimi κατά των Ελλήνων την εποχή της δικτατορίας, για να σκοτώσει τον χαρακτήρα του παιδιού μας» γράφουν στην επιστολή τους και ζητούν παρέμβαση Τσίπρα για τη διαλεύκανση της δολοφονίας

skai2

Σημειώθηκαν σημαντικές υλικές ζημιές, καθώς από την ισχύ τη βόμβας, έσπασαν τζαμαρίες γραφείων εργαζομένων, από τον πρώτο έως τον πέμπτο όροφο του κτηρίου, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν τραυματισμοί

skai_ar

Μόνο υλικές ζημιές στο κτήριο, δεν υπήρξαν τραυματισμοί - Οι άγνωστοι έβαλαν τη βόμβα σε σάκο - Πάνω από 5 κιλά η εκρηκτική ύλη - Στις 2:37 η έκρηξη - Ο δράστης κάλεσε από εμφανή αριθμό