Επίσημη πρώτη για το «Ασημένιο Βέλος» που θα διανύει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες

asimenio-velos

Στις 9.05 το πρωί ξεκίνησε από την αποβάθρα 1 το πρώτο του ταξίδι στη διαδρομή προς την Κατερίνη

Από την αποβάθρα 1 του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού ξεκίνησε το πρώτο επίσημο παρθενικό του ταξίδι στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για τη νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αφού θα διανύει τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε μόλις 3,5 ώρες ή ακριβέστερα σε 3 ώρες και 20 λεπτά της ώρας. 

Το Frecciargento ETR 485, στο σημερινό του ταξίδι θα καλύψει την απόσταση Θεσσαλονίκη - Κατερίνη σε 40 λεπτά, δηλαδή σε δέκα λεπτά λιγότερα από ό,τι τη διανύει το Intercity της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. To Frecciargento των 9 βαγονιών και χωρητικότητας 480 επιβατών, θα αναπτύσσει ταχύτητες, στο ελληνικό δίκτυο, μέχρι 200 χλμ.

Επιβάτες στο παρθενικό ταξίδι του Ασημένιου Βέλος είναι ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Μάρκος Μπόλαρης, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Βασίλης Κόκκαλης, βουλευτές της Θεσσαλονίκης, ο Ιταλός πρέσβης, Λουίτζι Μάρας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, στελέχη του μητρικού ομίλου FSItaliane, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΤΥ, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κ.κ. Ξενόφος και Λαμπίρης, ο εμπορικός ακόλουθος της ιταλικής πρεσβείας, Ενρίκο Μπαρμπάτο, ο πρόεδρος του Ελληνο-ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Χρήστος Σαραντόπουλος, ο πρόεδρος του ΒΕΘ, ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. και πολλοί φίλοι του σιδηροδρόμου.

ασημενιο βελος ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Ο υφυπουργός κ. Μαυραγάνης σε δηλώσεις του τόνισε το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου προσθέτοντας ότι μέχρι τέλους του έτους, με την ολοκλήρωση και των τελευταίων έργων στη γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης, το δρομολόγιο θα γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθ. Φ. Τσαλίδης, επισήμανε ότι η εταιρεία θα είναι έτοιμο, μόλις δοθεί η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, να δρομολογήσει τα Frecciargento, τραίνο σύγχρονο που θα αναβαθμίσει τις μετακινήσεις και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές. Όταν ρωτήθηκε για το εάν και πότε θα έρθει στην Ελλάδα το «κόκκινο βέλος» της FSI, απάντησε πώς μάλλον θα αργήσει γιατί υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γίνουν, τα οποία δεν γνωρίζει για πότε έχουν προγραμματιστεί ( σ.σ. από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ προφανώς).


asimenio-velos
velos-1
velos-2


Πηγή: voria.gr

ΣΧΟΛΙΑ (15)

νωνδας

Γι'αυτους που ειρωνευονται οτι τα 200 km/h ειναι λιγα, μαλλον δεν ξερουν να διαβαζουν. Τοση ειναι η ΕΦΙΚΤΗ μεγιστη ταχυτητα αυτου τρενου στις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ συνθηκες των ελληνικων γραμμων και ΟΧΙ γενικοτερα, δεν ειναι θεμα τρενου δηλαδη αλλα ποιοτητας γραμμων. Οι Ιταλοι εχουν πολυ καλυτερα τρενα να φερουν και τα εχουν ανακοινωσει επισημα, αλλα αυτη την στιγμη δεν ειναι εφικτο, διοτι δεν ειναι συμβατα με την ποιοτητα των γραμμων μας και γι'αυτο μας πιεζουν ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΑ (διοτι ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ εχουν ηδη καθυστερησει) να γινουν οι απαραιτητες βελτιωσεις. Βαση της συμφωνιας ειναι καθηκον των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ η αναβαθμιση των γραμμων και ΟΧΙ των Ιταλων, τι δεν καταλαβαινετε λοιπον; Το λεει αλλωστε και το αρθρο οταν ρωτηθηκε ο Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το ποτε θα ερθουν τα γρηγοροτερα τρενα.

Ολαριλαρο

Ελληνικό τραίνο χωρίς γκράφιτι αναρχοαριστερων,όνειρο ζω μην με ξύπνατε.

Τελης

Καλα το ασημενιο βελος την Ασημω την Γελαδα της κυρα Παγωνας απο του Λιανοκλαδ' την ρωτηξαν.....

Χωρα καραγκιοζηδων

Το scmaglev στην Ιαπωνια φτανει τα 603 Km / hr. Κι εδω μιλαμε για τριχες... Ακου 200 Km / hr. Σιγα τα ωα. Μια υπαναπτυκτη Τσιπροχωρα Δημοσιων Υπαλληλων και τεμπελχαναδων κοπριτων ξυστων... Και πανηγυριζουμε και το ονομαζουμε ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΕΛΟΣ (Το 'ασημενιο' σας μαρανε). Σιγα το βελος, ... Να το ονομασετε ΧΡΥΣΗ ΧΕΛΩΝΑ, η αλλιως, ΧΧ....

Τελης

Στην Ιαπωνια ειναι πολυ πισω στα τρενα και στην οικολογια....δεν εχουν καταρχην γελαδια στις γραμες του maglev η του γαλικου TGV ... αν ειναι δυνατον γραμες χωρις γελαδια .... και υπαλληλους που μπορουν με ανεση χρονου να τρακαρουν σε δυο γραμμες μια ανοδο μια καθοδο τα τρενα σαν τα ΚΡΙΑΡΙΑ του Πατερα τους στα κατσικοχωρια που εμεναν προ διορισμου στον ΟΣΕ ΜΕ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ .......

Μικ

Το κανονικο ιντερσιτι που ταξιδευα παλαιοτερα πηγαινε με 180 χλμ ,ειχα ρωτησει το μηχανοδηγο.Και τωρα μας εφεραν το ιταλικο που παει 200 χαχαχαχαα

Μιχάλης Χ.

Συμφωνώ! Οι τρέχοντες intercity συρμοί των Ελληνικών σιδηρόδρομων έχουν ηλικία 14 χρόνια μόνο και φυσικά τη δυνατότητα κίνησης με 200km/h. Εξάλλου προ 6ετίας έχει γίνει δοκιμή με 220χλμ/ω στη σήραγγα των τεμπών. Το άν το συγκεκριμένο τρένο που φέρανε τώρα (ηλικίας 21 ετών) είναι πιο πολυτελές και καθαρό μέσα δε μου λέει κάτι. Η κατάλληλη υποδομή έχει παρατηθεί -ελέω κόστους, κλοπών, μνημονίων, αδιαφορίας του ΟΣΕ κι ΕΡΓΟΣΕ- χωρίς συντήρηση και σηματοδότηση, ώστε να μπορεί να επιτρέπει αυτές οι ταχύτητες. Και τούτο ισχύει και για το Ασημένιο Βέλος, που για τη διαδρομή Κατερίνη-Θεσσαλονίκη θα πιάνει τα 200km/h για 1 λεπτό μόνο, ενώ μετά την Δ.Ε.Θ. θα επιστρέψει και πάλι Ιταλιά, αφού πρακτικά δε μπορεί να αξιοποιηθεί (όπως και τα υπάρχοντα ελληνικά τρένα) χωρίς συντηρημένη υποδομή και σηματοδότηση για να τρέξει με 200km/h τα συμπεράσματα της φούσκας δικά σας...

Α

Ζητημα μιας βδομαδας και λιγοτερο να γεμισει με γκραφιτι και ταγκιες (Σουλα σε αγαπαω, ο Σακης σου!) το νεο τραινο γιατι ολα τα μαμοθρεφτα ζουν στο Ελλαδισταν

Παλιος

Καιρος ηταν να γινουν τα αυτονοητα στην Ελλαδα και στους ελληνικους σιδηροδρομους.

SIAP4

Στην εποχή του DGV που πιάνει τα 300 km/h στην κεντρική Ευρώπη και των μαγνητικών τρένων των Ιαπώνων που πάνε με 500 km/h, η τεχνολογία του ασημένιου βέλους είναι τουλάχιστον ξεπερασμένη....

zf

Άλλο ενα ψέμα.σύριζα.Το ρεύμα θα υπαρχει απο 2020 σε όλη την γραμμη

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ωραια ολα αυτα , με τις απεργιες που γινονται για ψυλλου πηδημα στον κηφινοΟΣΕ εχετε να πειτε κατι???

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

αρχειο_ληψης__2_

Μέλη της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου εκφράζουν την αντίθεσή τους στη διεξαγωγή του αναπτυξιακού συνεδρίου - Πέριξ του Συνεδριακού Κέντρου υπάρχουν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις

1