Έβαζε βενζίνη και πλήρωνε με πλαστά χαρτονομίσματα των 20 ευρώ
Το μοιραίο λάθος του ήταν ότι πίστεψε πως θα μπορούσε να ξεγελάσει και δεύτερη φορά τους υπαλλήλους του ίδιου πρατηρίου
Το μοιραίο λάθος ενός παραχαράκτη που δρούσε στην Άρτα, ήταν ότι πίστεψε πως θα μπορούσε να ξεγελάσει και δεύτερη φορά τους υπαλλήλους του ίδιου πρατηρίου υγρών καυσίμων στο οποίο έβαζε βενζίνη στο αυτοκίνητό του και πλήρωνε με πλαστό χαρτονόμισμα των 20 ευρώ!
Το έκανε για πρώτη φορά την περασμένη Παρασκευή, αλλά είχε ήδη απομακρυνθεί όταν οι υπάλληλοι αντιλήφθηκαν την πλαστότητα του χαρτονομίσματος. Όμως, ο δράστης επέστρεψε στην ίδια επιχείρηση δύο ημέρες αργότερα και αποπειράθηκε να πληρώσει και πάλι με πλαστό χαρτονόμισματων 20 ευρώ! Όμως, οι υπάλληλοι τον αναγνώρισαν και έσπευσε να εξαφανιστεί.
Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας που ερεύνησαν τα δυο περιστατικά, δεν δυσκολεύτηκαν να ανακαλύψουν τα στοιχεία του παραχαράκτη, καθώς οι κάμερες του πρατηρίου είχαν καταγράψει τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός του. Έτσι, κατάφεραν να τον εντοπίσουν το πρωί της Δευτέρας και να του περάσουν χειροπέδες.
Στο σπίτι του βρέθηκαν άλλα δυο πλαστά χαρτονομίσματα των 20 ευρώ, που κατασχέθηκαν όπως και τέσσερις κάλυκες διαμετρήματος 9mm και ένα ζευγάρι χειροπέδες. Ο δράστης οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας κατηγορούμενος για κυκλοφορία παραχαραγμένων χαρτονομισμάτων και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.