Οδοιπορικό με τα Honda Civic Type R & Hyundai i30 Fastback N

honda12_2

Σαν σε ράγες, τα δύο «τούμπανα» ανεβοκατεβαίνουν το βουνό. Για τον εξωτερικό παρατηρητή μοιάζει με ταινία σε fast forward. 

Βγαίνοντας από την -πανέμορφη είναι η αλήθεια- Δημητσάνα, βρίσκεις τη διασταύρωση που οδηγεί στο Ζυγοβίστι. Είναι μια διαδρομή που ξεκινά αρκετά «σφιχτά» και όσο ανεβαίνεις ανοίγει. Από αυτή τη διαδρομή, τα 2.700 πρώτα μέτρα αποτελούν την περίφημη ανάβαση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, την οποία είχαμε την (φαεινή) ιδέα να επισκεφτούμε μετά δύο «τέρατα» – περισσότερο για να γυμναστούμε εμείς και το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα και λιγότερο για να οδηγήσουμε τα αυτοκίνητα στο όριό τους. Δύο αυτοκίνητα που μοιάζουν αρκετά μόνο αν μείνεις στα βασικά τους τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι 5θυρα fastback, με δίλιτρους turbo κινητήρες, που έχουν ως στόχο περισσότερο την καρδιά του πραγματικού οδηγού και λιγότερο την πρακτικότητα της καθημερινής χρήσης.


Από τη μία το νέο Hyundai i30Fastback N, με όλο το ενδιαφέρον πακέτο του σε ότι έχει να κάνει με τα στοιχεία εξοπλισμού, αλλά και την εμφάνιση που το κάνει να ξεχωρίζει μέσα στην κατηγορία των γρήγορων 5θυρων, και από την άλλη το ένα,το μοναδικό Honda Civic Type R που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο (με ρόδες)και πραγματικά συγκλονίζει με την οδική συμπεριφορά του, όπως κάνει και με την εμφάνισή του.

Ξεκινώντας τα πάνω κάτω με το νεοφερμένο i30 Ν,το οποίο άλλωστε ήταν και η αφορμή για να έρθουμε μέχρι εδώ, αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι ετούτο εδώ το Hyundai δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα. Δείχνει λίγο πιο φιλικό από το hatchback αδελφάκι της ολιγομελούς «N» οικογένειας, αλλά και πάλι βγάζει έναν δυναμισμό ο οποίος εκπλήσσει ευχάριστα από την πρώτη στιγμή. Από τον ήχο της μίζας και τα πρώτα γυρίσματα του κινητήρα. Μπάσος και ευχάριστος, ο ήχος είναι όσο γεμάτος πρέπει σε όγκο. Φτάνει στ’ αυτιά περιορισμένος εξαιτίας της εξαιρετικής ηχομόνωσης, αλλά σε βάζει απευθείας στο mood για όσα επακολουθούν.

Όπως είχαμε διαπιστώσει και με τη hatchback έκδοση του i30 N, το μικρομεσαίο της Hyundai δεν αργεί -στο κατάλληλο περιβάλλον- να βάλει τον οδηγό του σε… beast mode. 

Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr






ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

191121163343_208-Test-12

Με εξωτερική σχεδίαση για… φίλημα και ένα από τα καλύτερα εσωτερικά σε μικρά αυτοκίνητα στην ιστορία, το νέο Peugeot 208 έρχεται για να αλλάξει τα δεδομένα της κατηγορίας του.

191030135037_DS3-Crossback-new-LT-2a

Στα χέρια των δοκιμαστών του No1 αυτοκινητικού site, και του πρώτου περιοδικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα… περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

191115124837_MzdMX5RFTest

Η 4η γενιά του ιαπωνικού roadster είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις Soft Top (με την υφασμάτινη οροφή), RF (με targa σκληρή οροφή) κινητήρες βενζίνης 1500 και 2000 κ.εκ.

Skoda-Kamiq-2020

Ήταν να μην πάρει φόρα… Η Skoda με το νέο Kamiq έρχεται όχι απλά για να φέρει ένα ακόμη νέο μοντέλο στην ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV, αλλά να διεκδικήσει απολύτως στα «ίσια» με τον ανταγωνισμό ακόμα και την κορυφή της.

IMG_1945

Tο μικρομεσαίο SUV της VW, εκτός από την εμφάνιση, με τον πετρελαιοκινητήρα θέτει πλέον πολύ ψηλά τον πήχη και της οικονομίας

SEAT_ARONA_DGI_00003

 Οι Ισπανοί διατείνονται ότι διαθέτουν το πρώτο -έστω και αστικού χαρακτήρα- SUV που κινείται κατά κύριο λόγο με φυσικό αέριο. Δεν έχουν άδικο. Αξίζει όμως να το προτιμήσεις από ένα βενζινοκίνητο ή ντίζελ σήμερα; Τι έχει αλλάξει στη νέα εποχή του TGI;

 

DS3-Crossback

Στα χέρια των δοκιμαστών του No1 αυτοκινητικού site, και του πρώτου περιοδικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα… περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

FORD_FOCUS_ACTIVE_00001

Κάθε νέα έκδοση του Ford Focus δημιουργεί μια μικρή αναστάτωση. Πόσο μάλλον τώρα που ο κατασκευαστής εισάγει στην γκάμα του και τον παράγοντα «crossover», προσφέροντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα της αγοράς