
Με τις προσφορές της Blue Star Ferries ταξιδεύουμε σε αγαπημένους προορισμούς σε Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και Βόρειο Αιγαίο, με την άνεση και την πολυτέλεια που μας αξίζει.
Δεν ανανεώθηκε έτσι απλά, αναβαθμίστηκε ριζικά προκειμένου να συνεχίσει να αποτελεί την αιχμή του δόρατος στις τάξεις της Ford. Μόνο του θα κληθεί εμπορικά να βγάλει πλέον τα κάστανα από τη φωτιά.
Τώρα που το Fiesta πέρασε στην ιστορία, η SUV εκδοχή του, το Puma, είναι αναγκασμένη να σηκώσει το βάρος της φανέλας, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων αλλά πολύ περισσότερο και σε status οδηγικών προσδοκιών, ως γνήσιο δηλαδή τέκνο του blue oval.
Αλήθεια είναι πως από τη στιγμή της πρώτης παρουσίασής του εγκαινίασε ένα νέο κεφάλαιο στη σχεδιαστική ταυτότητα της Ford, με χαρισματικά στιλιστικά στοιχεία, όπως οι προβολείς οι οποίοι είναι τοποθετημένοι στην κορυφή των φτερών, και οι αθλητικές αεροδυναμικές γραμμές.
Στο εσωτερικό όμως έχουμε κοσμογονικές αλλαγές. Το B-SUV της Ford απογαλακτίζεται επιτέλους από την εικόνα του Fiesta, θέτοντας νέα πρότυπα στον επιτυχημένο βίο του. Σε ό,τι αφορά το αισθητικό σκέλος, η νέα διαμόρφωση του ταμπλό πάνω από τον πίνακα οργάνων -και κυρίως η επένδυσή του με ύφασμα-, δημιουργούν σαφώς μια πιο premium αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν, παρότι δεν λείπουν και πάλι στο κάτω μέρος τα σκληρά πλαστικά, με την εξαιρετική όμως συναρμογή. Τα χωροταξικά δεδομένα δεν έχουν αλλάξει, άλλωστε δεν υπήρχε λόγος να συμβεί κάτι τέτοιο, οπότε μια οικογένεια με τις αποσκευές της θα βολευτεί σχετικά εύκολα.
Πίσω από τις αποδεκτές επιδόσεις, την άμεση απόκριση, αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48V με μίζα/γεννήτρια BISG. Το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας αντλεί ενέργεια από μια μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου που ανατροφοδοτείται από την ανάκτηση κατά το φρενάρισμα. Ενσωματώνει ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής στον χαμηλών τριβών 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo 1.0 lt EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 125 PS και 170 Nm ροπής (210 με overboost).
Το τελευταίο Puma αποδεικνύεται εκ νέου διασκεδαστικό στον δρόμο και συνολικά ό,τι πιο κοντά στα ικανά hatchback, χωρίς όμως να λησμονεί την άνεση από την ανάρτηση. Εξακολουθεί να είναι το πιο συμμετοχικό B-SUV, έστω λίγο πιο «στρογγυλεμένο» σε αντιδράσεις λόγω ενηλικίωσης. Σωστά στημένο, με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και πολύ καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος, σε ενθαρρύνει να το εμπιστευθείς σε πιο γρήγορες διαδρομές.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και το εμπρός τμήμα αλλάζει ταχύτατα κατεύθυνση, αποδεικνύοντας πως η Ford δεν αστειεύεται όταν στήνει ένα αυτοκίνητο, ακόμη και αν πρόκειται για B-SUV με χρηστικό προσανατολισμό. Δεν θα πει όχι στην πίεση και τη συμμετοχικότητα, θυμίζοντας σε πολλές περιπτώσεις ψηλότερο Fiesta. Μετά την ανανέωση-αναβάθμιση, τα ευχάριστα μαντάτα έχουν να κάνουν και με την καλύτερη σε σχέση με πριν κύλιση, η οποία υιοθετεί ποιοτικά χαρακτηριστικά και υπερθεματίζει στην αίσθηση μιας σαφώς πιο ώριμης κατασκευής. Μην ξεχάσουμε επίσης τα δυνατά φρένα, που δείχνουν ακούραστα σε κάθε λογής χρήση.