Τα ηλεκτρικά γραφεία και τα καθίσματα της ΔΡΟΜΕΑΣ δημιουργούν ένα περιβάλλον που προάγουν την εργασιακή μας καθημερινότητα.
Η κεντρική κονσόλα διαθέτει μια οθόνη στο πάνω μέρος και τρεις φωτεινούς αεραγωγούς (HVAC) κάτω από αυτή. Η Mercedes επιβεβαιώνει ότι οι τυπικές λειτουργίες περιλαμβάνουν το σύστημα πλοήγησης με το Electric Intelligence που υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή προς έναν προορισμό, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τη διαθέσιμη αυτονομία, επίσης που και πότε απαιτείται να φορτίσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Όπως και τα άλλα μοντέλα της υποκατηγορίας EQ, υπάρχει μια πιο κομψή εμπρός όψη που χρησιμοποιεί την κλειστή μάσκα. Οι λεπτοί οριζόντιοι προβολείς καλύπτονται από ξεχωριστά “φρύδια” πάνω από τους λαμπτήρες. Οι ειδικοί του καμουφλάζ δυσκολεύτηκαν να κρύψουν το πίσω μέρος. Εκεί υπάρχουν σχετικά μικρά φώτα και μια μεταλλική επένδυση στο κάτω τμήμα.
Ως εναλλακτική λύση της EQA, η Mercedes προετοιμάζει επίσης την EQB. Αυτή θα διαθέτει εξωτερικό σχεδιασμό κύβου, κάτι που θα πρέπει επίσης να σημαίνει αυξημένο χώρο στην καμπίνα λόγω και της πιο επίπεδης οροφής. Ωστόσο, το συνολικό αποτύπωμα σε διαστάσεις θα είναι περίπου το ίδιο με την αδελφή της που θα εμφανιστεί επισήμως πρώτη χρονικά. Η EQB θα κάνει το ντεμπούτο της αργότερα μέσα στο 2021.