Αποσύρετε την απόσυρση για να σας... αποσύρουν
Τάκης Τρακουσέλλης
Αποσύρετε την απόσυρση για να σας... αποσύρουν
Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου «απολαμβάνει» ακόμα μία ιδιαίτερα εχθρική -με το αυτοκίνητο- κυβέρνηση. «Απολαμβάνει» ανθρώπους που πολύ πιθανόν δεν ξέρουν τίποτα για το αυτοκίνητο, παρά μόνο ότι έχει τέσσερις τροχούς.
Δεν έχουν ιδέα για την εξέλιξή του, τη διαστημική του τεχνολογία (αμφιβάλλει κανείς ότι έχει φτάσει σ’ αυτά τα επίπεδα;), δεν έχουν ιδέα για το τι έχει καταφέρει ο ανθρώπινος εγκέφαλος γιατί απλώς δεν είναι στην ιδεολογία τους: «Τα αυτοκίνητα τα κατασκευάζει ο ιμπεριαλιστικός καπιταλισμός και τα κατέχουν οι έχοντες, τους οποίους και πρέπει να λιώσουμε με φόρους». Κάπως έτσι πρέπει λειτουργεί η λογική τους ή, αν θέλετε, αυτό δείχνουν με τις αποφάσεις τους.
Δεν θέλουν να δώσουν τη δυνατότητα στον Ελληνα να κινηθεί με ασφάλεια και ποιότητα. Να του επιτρέψουν να κινηθεί πιο οικολογικά, ρε αδελφέ, προστατεύοντας το σπίτι μας για τις επόμενες γενεές. Το εναντίον. Αφήνουν την Ελλάδα να μετατραπεί αυτοκινητικά όπως ήταν η Αλβανία του Χότζα. Αφήνουν ανεξέλεγκτη την εισροή των αυτοκινητικών σκουπιδιών της Ευρώπης, καθιστώντας τη χώρα μας αυτοκινητική χωματερή των προηγμένων κρατών. Το 22% των πωληθέντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2015 είναι αμφιβόλου ποιότητας εισαγόμενα μεταχειρισμένα, τα οποία εισάγονται με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και τοποθετούνται στις μάντρες με μόλις δεκάδες χιλιάδες.
Η απόλυτη εξαπάτηση του κόσμου σε πλήρη εξέλιξη, ο οποίος με αγωνία και πανικό ψάχνει ένα οικονομικότερο (από καινούριο) μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για να αποφύγει τα χαράτσια. Και πέφτει στα νύχια των αρπαχτικών, που κονομάνε εκμεταλλευόμενοι τον βαθύ ύπνο του κρατικού μηχανισμού. Συνάμα η συρρίκνωση των κρατικών εσόδων δεν έχει προηγούμενο, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να τιμωρεί αυτούς που πληρώνουν, αυξάνοντας τα τέλη κυκλοφορίας κ.λπ.
Κι όμως, αν υπήρχε ένας υποτυπώδης έλεγχος στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα και παράλληλα συνέδεαν τα τέλη κυκλοφορίας με τις φορολογικές δηλώσεις, τα έσοδα από αυτές τις δύο κινήσεις θα υπερκάλυπταν το μεγαλύτερο ποσό των προαπαιτούμενων.
Οι κυβερνώντες ωστόσο όχι μόνο δεν κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά ετοιμάζονται να αποσύρουν το μοναδικό μέτρο που φέρνει κάποια έσοδα στα κρατικά ταμεία, την απόσυρση παλαιών οχημάτων. Εφόσον συμβεί αυτό, χωρίς την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο αντίστοιχο μέτρο, το αποτέλεσμα θα είναι η δραστική μείωση των πωλήσεων, οπότε και των εσόδων από το ειδικό τέλος ταξινόμησης, τον ΦΠΑ, τον φόρο πολυτελείας, τα τέλη κυκλοφορίας, τα τεκμήρια κ.λπ.
Ομως να είναι σίγουροι πως αυτή τη φορά η αγορά αυτοκινήτου και οι άμεσα εμπλεκόμενοι κλάδοι αυτής, όπου απασχολούνται τουλάχιστον 500.000 εργαζόμενοι, θα αντιδράσουν. Γιατί κάποια στιγμή, κύριοι της κυβέρνησης, πρέπει να μάθετε ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο οι τέσσερις ρόδες. Το αυτοκίνητο είναι ζωή, όπως άλλωστε είναι πολλά άλλα σημαντικά πράγματα γύρω μας. Πόσο, λοιπόν, ακόμα θα σας αφήσουμε να μας τη στερείτε;
Δεν θέλουν να δώσουν τη δυνατότητα στον Ελληνα να κινηθεί με ασφάλεια και ποιότητα. Να του επιτρέψουν να κινηθεί πιο οικολογικά, ρε αδελφέ, προστατεύοντας το σπίτι μας για τις επόμενες γενεές. Το εναντίον. Αφήνουν την Ελλάδα να μετατραπεί αυτοκινητικά όπως ήταν η Αλβανία του Χότζα. Αφήνουν ανεξέλεγκτη την εισροή των αυτοκινητικών σκουπιδιών της Ευρώπης, καθιστώντας τη χώρα μας αυτοκινητική χωματερή των προηγμένων κρατών. Το 22% των πωληθέντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα το 2015 είναι αμφιβόλου ποιότητας εισαγόμενα μεταχειρισμένα, τα οποία εισάγονται με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και τοποθετούνται στις μάντρες με μόλις δεκάδες χιλιάδες.
Η απόλυτη εξαπάτηση του κόσμου σε πλήρη εξέλιξη, ο οποίος με αγωνία και πανικό ψάχνει ένα οικονομικότερο (από καινούριο) μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για να αποφύγει τα χαράτσια. Και πέφτει στα νύχια των αρπαχτικών, που κονομάνε εκμεταλλευόμενοι τον βαθύ ύπνο του κρατικού μηχανισμού. Συνάμα η συρρίκνωση των κρατικών εσόδων δεν έχει προηγούμενο, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να τιμωρεί αυτούς που πληρώνουν, αυξάνοντας τα τέλη κυκλοφορίας κ.λπ.
Κι όμως, αν υπήρχε ένας υποτυπώδης έλεγχος στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα και παράλληλα συνέδεαν τα τέλη κυκλοφορίας με τις φορολογικές δηλώσεις, τα έσοδα από αυτές τις δύο κινήσεις θα υπερκάλυπταν το μεγαλύτερο ποσό των προαπαιτούμενων.
Οι κυβερνώντες ωστόσο όχι μόνο δεν κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά ετοιμάζονται να αποσύρουν το μοναδικό μέτρο που φέρνει κάποια έσοδα στα κρατικά ταμεία, την απόσυρση παλαιών οχημάτων. Εφόσον συμβεί αυτό, χωρίς την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο αντίστοιχο μέτρο, το αποτέλεσμα θα είναι η δραστική μείωση των πωλήσεων, οπότε και των εσόδων από το ειδικό τέλος ταξινόμησης, τον ΦΠΑ, τον φόρο πολυτελείας, τα τέλη κυκλοφορίας, τα τεκμήρια κ.λπ.
Ομως να είναι σίγουροι πως αυτή τη φορά η αγορά αυτοκινήτου και οι άμεσα εμπλεκόμενοι κλάδοι αυτής, όπου απασχολούνται τουλάχιστον 500.000 εργαζόμενοι, θα αντιδράσουν. Γιατί κάποια στιγμή, κύριοι της κυβέρνησης, πρέπει να μάθετε ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο οι τέσσερις ρόδες. Το αυτοκίνητο είναι ζωή, όπως άλλωστε είναι πολλά άλλα σημαντικά πράγματα γύρω μας. Πόσο, λοιπόν, ακόμα θα σας αφήσουμε να μας τη στερείτε;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα