Το 2012 θα είναι ηλεκτρικό και εμείς τον χαβά μας
Τάκης Τρακουσέλλης
Το 2012 θα είναι ηλεκτρικό και εμείς τον χαβά μας
Η τεχνολογία εξελίσσεται και η αυτοκίνηση αλλάζει ραγδαία. Κατά προέκταση, εμείς, εδώ στο «Car+Speed», τρέχουμε να την καταγράψουμε, να τη γνωρίσουμε και βέβαια να τη… γευτούμε οδηγώντας την! Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε λίγα χρόνια τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Η στιγμή που θα επιστρέφουμε το βράδυ στο σπίτι και μαζί με το κινητό θα πρέπει να φορτίσουμε και το αυτοκίνητό μας (!) είναι κοντά. Πιο κοντά όσο δεν φαντάζεστε. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη στα χέρια μας.
Η πρώτη φουρνιά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων παραγωγής λοιπόν, θα έρθει το 2012 κάνοντας την αυτοκίνηση να γυρίσει σε μια ολοκαίνουρια σελίδα, που αν μη τι άλλο έχει πολύ ενδιαφέρον, αφού θα σημάνει και η εκκίνηση του αγώνα απεξάρτησης της ανθρωπότητας από τα ορυκτά καύσιμα. Μια απεξάρτηση που θα ξεκινήσει από την αυτοκίνηση.
Το θέμα είναι το πώς τελικά θα υποδεχτεί το ελληνικό κράτος αυτή τη νέα τεχνολογία που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, αφού το ρεύμα στοιχίζει σαφώς λιγότερο από τη βενζίνη και το πετρέλαιο. Θα την υποδεχτεί με… ηλίθιους φόρους πολυτελείας και ανούσια τεκμήρια ή επιτέλους θα κάνει πράξη την πολυδιαφημισμένη πράσινη ανάπτυξη;
Βέβαια, για να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά μαθήματα προς τους κυβερνώντες, όπως το τι ακριβώς είναι το αυτοκίνητο (;) και το πώς μπορούν να το δουν ως εργαλείο ανάπτυξης (;), και όχι μόνο ως το μέσο για να εφαρμόσουν μια ανελέητη φορομπηχτική πολιτική και να πιάσουν αυτούς που φοροδιαφεύγουν…
UPD:
16
ΣΧΟΛΙΑ
Η τεχνολογία εξελίσσεται και η αυτοκίνηση αλλάζει ραγδαία. Κατά προέκταση, εμείς, εδώ στο «Car+Speed», τρέχουμε να την καταγράψουμε, να τη γνωρίσουμε και βέβαια να τη… γευτούμε οδηγώντας την! Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε λίγα χρόνια τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Η στιγμή που θα επιστρέφουμε το βράδυ στο σπίτι και μαζί με το κινητό θα πρέπει να φορτίσουμε και το αυτοκίνητό μας (!) είναι κοντά. Πιο κοντά όσο δεν φαντάζεστε. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη στα χέρια μας.
Η πρώτη φουρνιά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων παραγωγής λοιπόν, θα έρθει το 2012 κάνοντας την αυτοκίνηση να γυρίσει σε μια ολοκαίνουρια σελίδα, που αν μη τι άλλο έχει πολύ ενδιαφέρον, αφού θα σημάνει και η εκκίνηση του αγώνα απεξάρτησης της ανθρωπότητας από τα ορυκτά καύσιμα. Μια απεξάρτηση που θα ξεκινήσει από την αυτοκίνηση.
Το θέμα είναι το πώς τελικά θα υποδεχτεί το ελληνικό κράτος αυτή τη νέα τεχνολογία που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, αφού το ρεύμα στοιχίζει σαφώς λιγότερο από τη βενζίνη και το πετρέλαιο. Θα την υποδεχτεί με… ηλίθιους φόρους πολυτελείας και ανούσια τεκμήρια ή επιτέλους θα κάνει πράξη την πολυδιαφημισμένη πράσινη ανάπτυξη;
Βέβαια, για να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά μαθήματα προς τους κυβερνώντες, όπως το τι ακριβώς είναι το αυτοκίνητο (;) και το πώς μπορούν να το δουν ως εργαλείο ανάπτυξης (;), και όχι μόνο ως το μέσο για να εφαρμόσουν μια ανελέητη φορομπηχτική πολιτική και να πιάσουν αυτούς που φοροδιαφεύγουν…
Η πρώτη φουρνιά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων παραγωγής λοιπόν, θα έρθει το 2012 κάνοντας την αυτοκίνηση να γυρίσει σε μια ολοκαίνουρια σελίδα, που αν μη τι άλλο έχει πολύ ενδιαφέρον, αφού θα σημάνει και η εκκίνηση του αγώνα απεξάρτησης της ανθρωπότητας από τα ορυκτά καύσιμα. Μια απεξάρτηση που θα ξεκινήσει από την αυτοκίνηση.
Το θέμα είναι το πώς τελικά θα υποδεχτεί το ελληνικό κράτος αυτή τη νέα τεχνολογία που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, αφού το ρεύμα στοιχίζει σαφώς λιγότερο από τη βενζίνη και το πετρέλαιο. Θα την υποδεχτεί με… ηλίθιους φόρους πολυτελείας και ανούσια τεκμήρια ή επιτέλους θα κάνει πράξη την πολυδιαφημισμένη πράσινη ανάπτυξη;
Βέβαια, για να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα βασικά μαθήματα προς τους κυβερνώντες, όπως το τι ακριβώς είναι το αυτοκίνητο (;) και το πώς μπορούν να το δουν ως εργαλείο ανάπτυξης (;), και όχι μόνο ως το μέσο για να εφαρμόσουν μια ανελέητη φορομπηχτική πολιτική και να πιάσουν αυτούς που φοροδιαφεύγουν…
UPD:
16
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα