tsaousis_kostas

Η επόμενη Daimler και ποιος θα την φέρει...

Κώστας Τσαούσης

Ποιος θα το πίστευε στις αρχές κιόλας της κρίσης – πριν σχεδόν 10 ολόκληρα χρόνια- ότι μια startup που αντιμετώπισε στο ξεκίνημα της όλες τις δυσκολίες του κόσμου (μαζί με τους …δαίμονες της μιζέριας και τους διακόνους της πολιτικής και οικονομικής υπανάπτυξης)  και στάθηκε όρθια χάρις στις σχέσεις εμπιστοσύνης που διαμόρφωσε με τους πελάτες της θα έφερνε στην ελληνική πρωτεύουσα μιας από τις μεγαλύτερες στα χρονικά επένδυση από ένα γίγαντα της αγοράς (όπως ο γερμανικός όμιλος συμφερόντων Daimler).

Ο γερμανικός όμιλος μετά την εξαγορά της ελληνικής φίρμας Beat(πρώην Taxibeat) προχωρά στην δημιουργία ενός μεγάλου κέντρου Έρευνας & Ανάπτυξης στην Αθήνα για την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης με εκατοντάδες Έλληνες επιστήμονες και τεχνικούς.

Κατ΄ ουσία είναι και η πρώτη μεγάλη επένδυση στον τομέα της «νέας οικονομίας» όπου μια πλατφόρμα διαμεσολάβησης για ραντεβού με ταξί μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω σε ένα κλειστό κατά βάση επάγγελμα και να διαμορφώσει νέες, διαφορετικές συμπεριφορές στο κοινό και τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές που προσομοιάζουν με εκείνες μιας ανοικτής κοινωνίας πολλαπλών επιλογών.

Στην χώρα μας, στα χρόνια της κρίσης αποδείχθηκε ότι το διανοητικό κεφάλαιο είναι η νέα βαριά βιομηχανία της – ή καλύτερα, η βαριά βιομηχανία που δεν είχαμε ποτέ!

Σήμερα, το παιχνίδι παίζεται στις έξυπνες λύσεις και εφαρμογές που δεν χρειάζονται τρελά ποσά αρχικής επένδυσης αλλά μυαλό, μεράκι, φαντασία και πολύ επίμονη προσωπική εργασία. Τα παραδείγματα πολλά – όσα και τα νέα παιδιά που βγαίνουν με όνειρα και φιλοδοξίες επίδοξων επιχειρηματιών από τις αίθουσες των Πανεπιστημίων και των Ερευνητικών Κέντρων…

Σε κάθε περίπτωση πάντως εκείνο που χρειάζεται να δούμε και να ξαναδούμε είναι το τι κίνητρα προσέλκυσης σε αυτούς τους διεθνείς επιχειρηματικούς ομίλους που έχουν συνειδητοποιήσει ότι η Ελλάδα αλλά και η Αθήνα ειδικότερα έχει καλά μυαλά και ο τόπος μπορεί να υποδεχθεί τέτοιες επενδύσεις ( πολυπληθή τμήματα έρευνας και ανάπτυξης) με πολύ ανταγωνιστικό κόστος. Επιπλέον, ένα κόστος που δεν συμπεριλαμβάνει τον ήλιο και την θάλασσα και το ελληνικό ευ ζειν!

ΣΧΟΛΙΑ

φίλοςΘυμιου1

Το ΣΑΤΑ είναι απο μόνο του ένα πλήρες εργαστήριο καινοτομίας (για τους αδαείς επισκέπτες της πόλεως των Αθηνών) - δεν χρειαζόμαστε άλλο!

φίλος Θύμιου

Λες ο Χρήστος ο Σπίρτζης να πάει να κόψει κορδέλα...

politis

Μην μου στεναχωρείτε τον κύριο Λυμπερόπουλο - διαβάζει Beat και του ανεβαίνει η πίεση

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία