Παχυσαρκία
Δημήτρης Δανίκας
Παχυσαρκία
Προλαβαίνω τις υποψίες σας. Και όποιος έχει στοιχεία για το αντίθετο ας τις καταθέσεις δημοσίως στα κοινωνικά δίκτυα. Δηλαδή ουδεμία σχέση με τον Δημήτρη Κουτσολιούτσο. Αγνοώ μάλιστα την οποιαδήποτε σχέση του με την γνωστή οικογένεια ιδιοκτητών του Follie Follie. Και ουδέποτε μα ουδέποτα έχω ανταλλάξει μαζί του χειραψία. Ούτε κατ’ όψη τον γνωρίζω. Αυτόν και κάθε μέλος της οικογένειάς του! Και όποιος διαδίδει το αντίθετο είναι κοινός συκοφάντης, Εντάξει;
Απαραίτητες οι διευκρινίσεις. Λόγω κρίσης. Λόγω διάχυτης, αθεράπευτης καχυποψίας. Λόγω νεοελληνικής συνωμοσιολογίας. Πάμε στο ψητό!
Αυτός ο τύπαρος λοιπόν (το «τύπαρος» επειδή η επιχείρησή του είναι συνώνυμο της πρωτοτυπίας), αυτός λοιπόν δημιούργησε χώρο όπου στεγάζεται μια πλήρης και μόνιμη λαική αγορά. Μέσα σε 1200 τ. μ στη Νέα Ερυθραία
Μια λαική αγορά που περιλαμβάνει πάσης φύσεως φαγώσιμα προιόντα. Από φρούτα και ζαρζαβατικά μέχρι αβγά. Και από αβγά μέχρι ξηρούς καρπούς. Ολα
Τα προιόντα προέρχονται από τους ίδιους τους παραγωγούς. Ετσι έβγαλε από τη μέση τους μεσάζοντες. Που αρκετοί εξ αυτών λειτουργούν στις επίσημες λαικές αγορές των συνοικιών
Ολα σχεδόν τα προιόντα προέρχονται από διαπιστωμένη βιολογική καλλιέργεια. Το κατάλαβα αυτό όταν επισκέφτηκα τον χώρο και είδα με τα μάτια μου φρούτα και πάσης φύσεως ζαρζαβατικά. Ολα μικρά. Σχεδόν «μίζερα». Αυτά που ο μέσος και απαίδευτος έλληνας καταναλωτής τα προσπερνάει. Συνηθισμένος από τα ογκώδη, λαμπερά και ομοιόμορφα πορτοκάλια, μήλα, ντομάτες και πάει λέγοντας
Να φανταστείτε τα καρότα σ αυτούς τους πάγκους, είναι τόσο μικροσκοπικά που δεν τα πιάνει το μάτι σου
Αυτός ο τύπαρος λοιπόν (το «τύπαρος» επειδή η επιχείρησή του είναι συνώνυμο της πρωτοτυπίας), αυτός λοιπόν δημιούργησε χώρο όπου στεγάζεται μια πλήρης και μόνιμη λαική αγορά. Μέσα σε 1200 τ. μ στη Νέα Ερυθραία
Μια λαική αγορά που περιλαμβάνει πάσης φύσεως φαγώσιμα προιόντα. Από φρούτα και ζαρζαβατικά μέχρι αβγά. Και από αβγά μέχρι ξηρούς καρπούς. Ολα
Τα προιόντα προέρχονται από τους ίδιους τους παραγωγούς. Ετσι έβγαλε από τη μέση τους μεσάζοντες. Που αρκετοί εξ αυτών λειτουργούν στις επίσημες λαικές αγορές των συνοικιών
Ολα σχεδόν τα προιόντα προέρχονται από διαπιστωμένη βιολογική καλλιέργεια. Το κατάλαβα αυτό όταν επισκέφτηκα τον χώρο και είδα με τα μάτια μου φρούτα και πάσης φύσεως ζαρζαβατικά. Ολα μικρά. Σχεδόν «μίζερα». Αυτά που ο μέσος και απαίδευτος έλληνας καταναλωτής τα προσπερνάει. Συνηθισμένος από τα ογκώδη, λαμπερά και ομοιόμορφα πορτοκάλια, μήλα, ντομάτες και πάει λέγοντας
Να φανταστείτε τα καρότα σ αυτούς τους πάγκους, είναι τόσο μικροσκοπικά που δεν τα πιάνει το μάτι σου
Το τρίτο πλεονέκτημα αυτής της αγοράς είναι οι τιμές της. Λογικές και προσιτές
Με απλά λόγια. Το «Farmers Republic» (δημοκρατία των αγροτών) λειτουργεί ως πρόταση. Τόσο προς τους αγρότες όσο και προς τους καταναλωτές. Μια γέφυρα που συνενώνει τον παραγωγό με τον πολίτη. Χωρίς ενδιάμεσους. Οι παραγωγοί βρίσκουν στέγη. Οι καταναλωτές βρίσκουν καθαρά οικολογικά προιόντα. Χωρίς χημικά
Ξέρετε ποιο είναι το αξιοπερίεργο; Το εξωφρενικό; Οτι υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να δημιουργηθεί συνωστισμός και πανικός. Σχεδόν όλοι οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής των Βορείων προαστείων θα έπρεπε να σπεύσουν και να εξασφαλίσουν φαγώσιμα χωρίς δηλητήρια
Κι όμως. Ενώ, ας πούμε, στις γνωστές αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, επικρατεί συνωστισμός. Ενώ στο Golden Hall και στο Mall πατείς με πατώ σε, στο Farmers Republic η επισκεψιμότητα με ρυθμούς κανονικούς
Γιατί; Θα πείτε από καχυποψία. Θα πείτε επειδή ο καταναλωτής είναι κουμπωμένος με τα βιολογικά προιόντα. Πιστεύοντας ότι κι εκεί συντελείται απάτη νεολληνική. Μπορεί!
Ομως ο βασικότερος λόγος. Ο κυρίαρχος. Ο πρώτος είναι η χαμηλή, έως μηδενική, κουλτούρα του μέσου Νεοέλληνα σχετικά με το φαγητό και την πρώτη ύλη!
Δηλαδή ο μέσος έλληνας λατρεύει, «πεθαίνει» να καταναλώνει απίστευτες ποσότητες. Και την ίδια στιγμή αποφεύγει την ποιότητα. Οπως ο διάβολος το λιβάνι. Ως εκ τούτου έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν κι έτσι πάσχουμε από παχυσαρκία όπως μας αξίζει!
Με απλά λόγια. Το «Farmers Republic» (δημοκρατία των αγροτών) λειτουργεί ως πρόταση. Τόσο προς τους αγρότες όσο και προς τους καταναλωτές. Μια γέφυρα που συνενώνει τον παραγωγό με τον πολίτη. Χωρίς ενδιάμεσους. Οι παραγωγοί βρίσκουν στέγη. Οι καταναλωτές βρίσκουν καθαρά οικολογικά προιόντα. Χωρίς χημικά
Ξέρετε ποιο είναι το αξιοπερίεργο; Το εξωφρενικό; Οτι υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να δημιουργηθεί συνωστισμός και πανικός. Σχεδόν όλοι οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής των Βορείων προαστείων θα έπρεπε να σπεύσουν και να εξασφαλίσουν φαγώσιμα χωρίς δηλητήρια
Κι όμως. Ενώ, ας πούμε, στις γνωστές αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, επικρατεί συνωστισμός. Ενώ στο Golden Hall και στο Mall πατείς με πατώ σε, στο Farmers Republic η επισκεψιμότητα με ρυθμούς κανονικούς
Γιατί; Θα πείτε από καχυποψία. Θα πείτε επειδή ο καταναλωτής είναι κουμπωμένος με τα βιολογικά προιόντα. Πιστεύοντας ότι κι εκεί συντελείται απάτη νεολληνική. Μπορεί!
Ομως ο βασικότερος λόγος. Ο κυρίαρχος. Ο πρώτος είναι η χαμηλή, έως μηδενική, κουλτούρα του μέσου Νεοέλληνα σχετικά με το φαγητό και την πρώτη ύλη!
Δηλαδή ο μέσος έλληνας λατρεύει, «πεθαίνει» να καταναλώνει απίστευτες ποσότητες. Και την ίδια στιγμή αποφεύγει την ποιότητα. Οπως ο διάβολος το λιβάνι. Ως εκ τούτου έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν κι έτσι πάσχουμε από παχυσαρκία όπως μας αξίζει!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα