Η ένοχη σιωπή για το διατροφικό σκάνδαλο της Coca Cola
Βασίλης Στεφανακίδης
Η ένοχη σιωπή για το διατροφικό σκάνδαλο της Coca Cola
Πέρασαν τρεις εβδομάδες από τη στιγμή που το «Πρώτο Θέμα» με αποκλειστικό γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, δημοσιοποίησε το σκάνδαλο με τις τοξικές κόκα κόλες.
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Πέρασαν τρεις εβδομάδες από τη στιγμή που το «Πρώτο Θέμα» με αποκλειστικό γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, δημοσιοποίησε το σκάνδαλο με τις τοξικές κόκα κόλες.
Με αδιάσειστα στοιχεία από τον ΕΦΕΤ και το Γενικό Χημείο του κράτους παρουσιάσαμε το θέμα με τις ποσότητες που δεν απεσύρθησαν εγκαίρως και καταναλώθηκαν από τους ανυποψίαστους πελάτες του δημοφιλούς αναψυκτικού και προσπαθήσαμε να προστατέψουμε αυτούς που τις έχουν ήδη αγοράσει και δεν τις είχαν καταναλώσει.
Ακόμα και η ίδια η εταιρεία παραδέχθηκε ότι δεν είναι σε θέση να βρει και να αποσύρει το σύνολο των αναψυκτικών που είχαν διατεθεί στην αγορά.(κάτι λιγότερο από 100.000 κουτιά).
Θα περίμενε κανείς ότι μετά την αποκάλυψη του θέματος, σύσσωμος ο τύπος ,και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, θα έπαιρναν μέρος σε μια εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού να μην καταναλώσει αυτές τις ποσότητες από τη συγκεκριμένη παρτίδα.
Εις μάτην όμως. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κάποιων blogs, η συντριπτική πλειονότητα των μέσων, τήρησε σιγή ιχθύος.Ωσάν το διατροφικό σκάνδαλο να αφορούσε μια άλλη χώρα, κάποιους πολίτες άλλης χώρας.
Την ίδια στιγμή όλα τα μέσα (πλην Θέματος) υποδέχονται ένα μπαράζ διαφημιστικών μηνυμάτων από την Coca Cola, πιστεύοντας ανοήτως ότι είναι ευκαιρία να εισπράξουν κάποια αργύρια για τα άδεια τους ταμεία.
Με αδιάσειστα στοιχεία από τον ΕΦΕΤ και το Γενικό Χημείο του κράτους παρουσιάσαμε το θέμα με τις ποσότητες που δεν απεσύρθησαν εγκαίρως και καταναλώθηκαν από τους ανυποψίαστους πελάτες του δημοφιλούς αναψυκτικού και προσπαθήσαμε να προστατέψουμε αυτούς που τις έχουν ήδη αγοράσει και δεν τις είχαν καταναλώσει.
Ακόμα και η ίδια η εταιρεία παραδέχθηκε ότι δεν είναι σε θέση να βρει και να αποσύρει το σύνολο των αναψυκτικών που είχαν διατεθεί στην αγορά.(κάτι λιγότερο από 100.000 κουτιά).
Θα περίμενε κανείς ότι μετά την αποκάλυψη του θέματος, σύσσωμος ο τύπος ,και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, θα έπαιρναν μέρος σε μια εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού να μην καταναλώσει αυτές τις ποσότητες από τη συγκεκριμένη παρτίδα.
Εις μάτην όμως. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κάποιων blogs, η συντριπτική πλειονότητα των μέσων, τήρησε σιγή ιχθύος.Ωσάν το διατροφικό σκάνδαλο να αφορούσε μια άλλη χώρα, κάποιους πολίτες άλλης χώρας.
Την ίδια στιγμή όλα τα μέσα (πλην Θέματος) υποδέχονται ένα μπαράζ διαφημιστικών μηνυμάτων από την Coca Cola, πιστεύοντας ανοήτως ότι είναι ευκαιρία να εισπράξουν κάποια αργύρια για τα άδεια τους ταμεία.
Δεν καταλαβαίνουν όμως ότι με αυτό τον τρόπο απαξιώνουν περαιτέρω το Μέσα και ο κόσμος θα έχει ένα ακόμη λόγο για να τους γυρίσει στην πλάτη.
Ας μην αναρωτιούνται λοιπόν στα διάφορα fora γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πλέον τα Μέσα και γιατί πέφτουν οι πωλήσεις και οι θεαματικότητες.
Ο κόσμος το ελάχιστο που ζητάει είναι να μην του κρύβουν την αλήθεια και να μην κάνουν αλισβερίσια πίσω από την πλάτη του και μάλιστα εις βάρος του.
Μπορεί οι εκδοτικές και γενικά οι επιχειρήσεις της ενημέρωσης να περνάνε οξύτατη οικονομική κρίση και να αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα επιβίωσης, όμως αυτά δεν σημάνει ότι πρέπει να πουλήσουν και την ψυχή τους στο διάβολο με την ελπίδα να σωθούν.
Εμείς εδώ στο «Θέμα», αν μη τι άλλο, το προσπαθούμε και βάζουμε την ενημέρωση πάνω από μικροοικονομικά συμφέροντα. Για μας ο συμπολίτης και ο αναγνώστης μας, είναι η περιουσία μας την οποία δεν βάζουμε σε καμιά ζυγαριά , σε οικονομική δοσοληψία ή σε άνωθεν πιέσεις.
Ας μην αναρωτιούνται λοιπόν στα διάφορα fora γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πλέον τα Μέσα και γιατί πέφτουν οι πωλήσεις και οι θεαματικότητες.
Ο κόσμος το ελάχιστο που ζητάει είναι να μην του κρύβουν την αλήθεια και να μην κάνουν αλισβερίσια πίσω από την πλάτη του και μάλιστα εις βάρος του.
Μπορεί οι εκδοτικές και γενικά οι επιχειρήσεις της ενημέρωσης να περνάνε οξύτατη οικονομική κρίση και να αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα επιβίωσης, όμως αυτά δεν σημάνει ότι πρέπει να πουλήσουν και την ψυχή τους στο διάβολο με την ελπίδα να σωθούν.
Εμείς εδώ στο «Θέμα», αν μη τι άλλο, το προσπαθούμε και βάζουμε την ενημέρωση πάνω από μικροοικονομικά συμφέροντα. Για μας ο συμπολίτης και ο αναγνώστης μας, είναι η περιουσία μας την οποία δεν βάζουμε σε καμιά ζυγαριά , σε οικονομική δοσοληψία ή σε άνωθεν πιέσεις.
UPD:
5
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα