Αντώνης Πανούτσος

«Ου μπλέξεις» για τους αστυνόμους

Αντώνης Πανούτσος

Πριν από περίπου έναν μήνα τράκαρα με τη μηχανή απέναντι από την πλατεία της Αγίας Παρασκευής.

 Τίποτα το σοβαρό. Κοντά στο κεντρικό διάζωμα γίνονταν κάποια έργα, έκοψα απότομα το τιμόνι και με το πίσω μαρσπιέ χτύπησα ένα αυτοκίνητο κοντά στον προφυλακτήρα. Λάθος μου καθαρά. Πήγα με τη μηχανή στα δεξιά. Το αυτοκίνητο με ακολούθησε. Επειδή δεν είχα μαζί μου την ασφάλεια και έχω να κοπανήσω άλλο όχημα κάτι δεκαετίες, δεν ήμουν βέβαιος τι πρέπει να κάνω. Σε απόσταση μερικών μέτρων βρίσκονταν δύο αστυφυλακίνες της Τροχαίας. Πρωτάκια, που παίρνανε το βάπτισμα του πυρός διώχνοντας τα αυτοκίνητα που προσπαθούσαν να παρκάρουν. Πήγα προς την κατεύθυνσή τους να τις ρωτήσω. Σχεδόν τρέχοντας, πανικόβλητες, απομακρύνθηκαν. Αν και πρωτάκια, είχαν ήδη μάθει την πρώτη εντολή του Ελληνα αστυνομικού: Ου μπλέξεις. Στα 22 τους οι δύο αστυνομικίνες είχαν ήδη καεί όσον αφορά την πραγματική τους συνεισφορά στην κοινωνία. 

Την ιστορία με τις δύο αστυνομικίνες τη θυμήθηκα με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στην εθνική. Προτάθηκαν μισή ντουζίνα μέτρα: κάμερες στους δρόμους, speed guns, περισσότεροι έλεγχοι για αλκοόλ. Ασχολήθηκαν με τα πάντα εκτός από ένα: την Αστυνομία που θα τα εφαρμόσει. 

Μια Αστυνομία εναρμονισμένη με την υπόλοιπη κοινωνία που πιστεύει ότι οι περισσότεροι νόμοι είναι ευχές και υπάρχουν κάτι λίγοι για να εφαρμόζονται. Παράδειγμα, οι λεωφορειόδρομοι. Θεσπίστηκαν τα χρόνια της αφθονίας ώστε να υπάρχει μία λωρίδα για τα λεωφορεία την εποχή που οι Ελληνες για να κατέβουν στο κέντρο έπαιρναν αυτοκίνητο. Σήμερα ο κόσμος συνήθισε -όταν οι εργαζόμενοι δεν κάνουν απεργία- να παίρνει μετρό για το κέντρο. Το αν θα πρέπει να διατηρηθούν είναι συζητήσιμο. Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα ο υπουργός θα το εξέταζε και θα αποφάσιζε είτε να συνεχίσουν να υπάρχουν, είτε να τους καταργήσει. Στην Ελλάδα οι κυβερνήσεις ψηφίζουν νόμους και η Αστυνομία αποφασίζει αν θα τους εφαρμόζει ή θα τους καταργήσει στην πράξη. Τα τελευταία πέντε χρόνια κινούμενος σε μια διαδρομή με λεωφορειόδρομους έχω δει εκατοντάδες αυτοκίνητα να κινούνται σε αυτές, με τους αστυνομικούς να μην ασχολούνται αφού αποφάσισαν ότι ο νόμος δεν ισχύει. 

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις κλήσεις. Ο Ελληνας αστυφύλακας έχει μάθει να ψάχνει την εύκολη κλήση: το αυτοκίνητο στο μπλόκο για τον δακτύλιο, το παπάκι ο οδηγός του οποίου δεν φοράει κράνος. Δεν ασχολείται με τις παραβάσεις που είναι μπελάς, με τον μεθυσμένο οδηγό στην παραλιακή, με το αμάξι στην Αθηνών - Πατρών που πάει με 200 χλμ. Ο Ελληνας αστυνομικός βλέπει τις κλήσεις εισπρακτικά. Αν η νοοτροπία μπορεί να αλλάξει, να του περάσει το μήνυμα ότι πρώτος του σκοπός δεν είναι να μαζέψει λεφτά αλλά να σώσει ζωές, κάτι μπορεί να γίνει. Διαφορετικά θα μιλάμε για μία ακόμη φορά για ασκήσεις επί χάρτου. Μέτρα τα οποία θα ψηφιστούν για να φανεί ότι κάτι γίνεται και θα ξεχαστούν την επόμενη εβδομάδα από αυτή που ψηφίστηκαν. 

Χάρτινες οι τίγρεις

Κάτι που πρέπει να εξεταστεί άμεσα είναι και η χρήση καμερών στους δρόμους. Στο παρελθόν υπήρχαν κάμερες. Στην Αθήνα σε κάτι κουτιά του ενός κυβικού που είχαν τοποθετηθεί στη Μεσογείων, το εσωτερικό των οποίων έχει αφαιρεθεί εδώ και χρόνια, πιθανότατα ως μέταλλο από τους Ρομά του Νομισματοκοπείου. Οπως και στους εθνικούς δρόμους με χειροκίνητα speed guns, για την ύπαρξη των οποίων προειδοποιούσαν ταμπέλες. Σήμερα υπάρχουν μόνο οι ταμπέλες, μπας και κάποιος εύπιστος ψηθεί ότι ο νόμος συνεχίζει να εφαρμόζεται. Χρειάζονται επειγόντως κάμερες που να καταγράφουν την ταχύτητα στις εθνικές οδούς. Ακόμα περισσότερο χρειάζεται προσωπικό που θα εξετάζει το υλικό το οποίο καταγράφουν. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της αστυνόμευσης στους δρόμους είναι τα σκιάχτρα που ο κόσμος έμαθε να μη φοβάται: τις κάμερες που ξέρει ότι ακόμα και να γράφουν κανείς δεν θα ασχοληθεί με τι έγραψαν, τους λεωφορειόδρομους που και να παρκάρει κάποιος πάνω τους κανείς αστυφύλακας δεν θα τον ενοχλήσει. Κατάργηση των νόμων που δεν εφαρμόζονται και διατήρηση των λίγων που η Ελληνική Αστυνομία είναι ικανή να εφαρμόσει και θα εφαρμόζονται αυστηρά. Ολα τα υπόλοιπα είναι βρυχηθμοί χάρτινων τίγρεων που δεν φοβίζουν κανέναν.

Ο,τι δηλώσεις πληρώνεις

Στην Ελβετία το να συνδέεται το ποσό της κλήσης με το εισόδημα μπορεί να έχει κάποιο νόημα. Στην Ελλάδα του Καλογρίτσα που δηλώνει 300 ευρώ εισόδημα τον μήνα δεν έχει το παραμικρό. 

ΣΧΟΛΙΑ (21)

VAGANEMOS

Σε μια χώρα που περνάει όποιος θέλει το στοπ, το κόκκινο , πάει με 300 και κανείς δεν τον σταματάει, δεν έχεις καμία επίπτωση, είμαστε μελλοντική ζωντανή νεκροί, ίσως ήμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που που ο λαός παρακαλα την τροχαία να ξεσκίζει τους παραβάτες χωρίς ανταπόκριση.

Κορυδαλλιώτης

Τι σας λέει ότι στον Κορυδαλλό, οδό Αθηνάς, κάτω από Πλατεία Ελευθερίας ακριβώς, αράζουν οι αστυνομικοί της Δ (ή της Ζ, θα σας γελάσω....), με τα δίκυκλα και τους καφέδες ανά χείρας, σε γνωστή αλυσίδα καφέ, και δίπλα (κυριολεκτικά) παρκάρουν όχι μόνο παράνομα, αλλά και με τη μούρη αντίθετα με το ρεύμα κυκλοφορίας; Στις δυτικές συνοικίες κυκλοφορούν συνέχεια ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ σε δίκυκλα, με τα μικρά παιδιά τους, χωρίς κράνος αμφότεροι. Ενίοτε και με δύο παιδιά. Ενίοτε και στο αντίθετο ρεύμα. Ατιμώρητοι.... Οι ελληναράδες αυτές τσιγγουνεύτηκαν να αγοράσουν ένα κράνος για τα παιδιά τους. Περιττό να πω ότι οι περισσότεροι από αυτούς ψήφισαν δαγκωτό Σύριζα....Είναι το κόμμα που τους εκφράζει. Τώρα μπορεί να πάνε και ΧΑ...Α ναι, και τους φταίει ο Σώυμπλε... Πριν από 2 χρόνια κόντεψαν να παρασύρουν εμένα και την ανήλικη κόρη μου σε διάβαση, με φανάρι, με πράσινο για πεζούς, και όταν πήρα την τροχαία να δώσω τον αριθμό τηλεφώνου του επαγγελματικού αυτοκινήτου (πρόλαβα και τον συγκράτησα, ήταν γραμμένος επάνω με μεγάλα γράμματα), κατάλαβα ότι το γκομενάκι που απαντούσε στα τηλέφωνα δεν ήξερε τι να κάνει και προσπαθούσε να με κάνει να τα παρατήσω. Η κατάσταση είναι διαλυμένη. Και επειδή δεν γίνεται ισλαμο-αναρχο-αριστερίστικο καθεστώς όπως του Σύριζα να δώσει προτεραιότητα στην αστυνομία, την οποία μισούν θανάσιμα, περιμένουμε απο την επόμενη κυβέρνηση να βάλει μία τάξη, αλλά ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ....Μηδενική ανοχή, αλά Τζουλιάνι χρειάζεται...

Νίκος

Σχεδόν όλοι οι αστυνομικοί σε όλες σχεδόν τις υπηρεσίες προσπαθούν να σε κάνουν να τα παρατήσεις και να μην καταγγείλεις επίσημα τίποτα.. Προχθές φίλος μου με αυτοκίνητο όπου το ρεζερβουάρ του είναι 55 λίτρα από τον κατασκευαστή σταμάτησε σε βενζινάδικο και του έβαλαν 64 λίτρα.. Αμέσως βγάζει φωτογραφία την ένδειξη της μάνικας του βενζινάδικου και φωνάζει την αστυνομία να καταγράψει το περιστατικό και να του δώσει τις απαραίτητες οδηγίες για το σε ποια υπηρεσία να απευθυνθεί κτλ.. Ο αστυνομικός ήταν απίστευτα ειρωνικός προς τον πολίτη, και συνεχώς έλεγε <>. Και φυσικά αρνήθηκε και την απλή καταγραφή του περιστατικού... ΣΑΠΙΛΑ!!

dimitrov

Εγώ πάλι αν ήμουν μπασκίνας θα ήθελα να πάω στην τροχαία. Επίσης θα ήθελα να ήμουν όπως ο Άρνι στα ντουζένια του. Θα είχα προσλάβει και 2 γκομενάκια-τροχονομίτσες για γραμματιακή υποστήριξη. Και θα είχε βογγήξει η Αθήνα. Θα είχα καλύψει όλα τα ελλείμματα. Από το 1999 μέχρι τώρα. Αν δεν με είχαν σκοτώσει βέβαια ή δεν με είχαν μεταθέσει στις Πρέσπες.

nain

ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ''ΑΠΑΛΑ'' !!! ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ . ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ''ΑΓΚΑΖΕ'' ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ .ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ''ΧΟΝΤΡΟ'' ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ? ΚΑΝΕΝΑΣ !! ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ . ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ . ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΣΚΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ''ΔΕΣΕΙ'' ΤΑ ΧΕΡΙΑ ...

Μπράβο βλάκα!

Φοβερή η λογική σου! Θα οδηγήσει σε μια εξαιρετική κοινωνία να μεγαλώσουν τα παιδιά μας!

Πέτρος

Άλλη περίπτωση κατάφωρης παραβίασης των δικαιωμάτων του πολίτη από κάποιον άλλον, την οποία όταν καταγγέλεις στην αστυνομία δε βρίσκεις ποτέ άκρη: Κάποιος έρχεται θρασύτατα και σου κλείνει το πάρκινγκ της πυλωτής σου, που είναι νομιμότατη... Μου έτυχε ενώ είχα γυναίκα ετοιμόγεννη 9 μηνών έγκυο.. Ευτυχώς δεν της σπάσαν τα νερά τότε.. Αντί να έρθουν οι τεμπέληδες με ένα γερανό της τροχαίας να πάρουν το αμάξι, δεν είπα εγώ αμέσως, να έρθουν όμως σε 2-3-4-5-10 ώρες (!!!), αυτοί για να μην έρθουν ποτέ σου ζητάνε βεβαιώσεις από την πολεοδομία και από το Δήμο ότι η πόρτα σου είναι δηλωμένη και νόμιμη! Είναι δυνατόν;;;;; Απίστευτα πράγματα!! Συμπέρασμα: Όταν σας ξανακλείσουν το πάρκινγκ, σπάστε καθρέφτες, δεν υπάρχει άλλη λύση.

Πέτρος

Και όταν τους είπα ότι έχω και μπορώ να τους δείξω τη νόμιμη κάτοψη κτιρίου όπου φαίνεται η πόρτα και οι διαστάσεις της, μου απάντησαν ότι δεν τους κάνει και θέλουν ειδική άδεια από πολεοδομία και δήμο ειδικά για την πόρτα! Γραφειοκρατικά εμπόδια για να μην κάνουν ποτέ τη δουλειά τους τα τεμπελόσκυλα. Και μετά λέει ο άλλος ο εγκάθετος πιο κάτω να έχουμε σεβασμό στους θεσμούς λέει και να μην παίρνουμε το νόμο στα χέρια μας!!

Theodore

Εμένα μου σήκωσαν το αυτοκίνητο χωρίς να με ειδοποιήσουν,και έτσι εγώ νόμιζα ότι μου το έχουν κλέψει. Μετά από 16 ημέρες,όταν έμαθα από γείτονα ότι ήταν η Τροχαία που το σήκωσε,και αφού πήγα και πλήρωσα μισή σύνταξη,μιάς και μου χρέωσαν εκτός από το πρόστιμο και 16 μέρες πάρκιν,το πήρα και το έβαλα στο γκαράζ. Την άλλη μέρα,(την 17η δηλαδή),εμφανίστηκε χωροφύλακας ζητώντας το διαχειριστή,που ευτυχώς ήμουν εγώ,και ζήτησε κάποιο άγνωστο όνομα.Ρωτώντας λοιπόν τι τον θέλει,μου είπε ότι έχουν πάρει ένα αυτοκίνητο στην Τροχαία.Αυτό,μετά από 17 μέρες.Και το όνομα που έψαχναν ήταν εντελώς άσχετο με μένα.Αρα,αν δεν το είχα βρει μόνος μου,το όχημα θα κατέληγε στον ΟΔΔΥ. Αυτά...

Πέτρος

Διάβασα το άρθρο. Με άγγιξε πολύ γιατί και εμένα μου έχουν συμβεί αντίστοιχα περιστατικά και σε πιο σοβαρά θέματα από ένα τρακάρισμα των 200 ευρώ. Ποιοι όμως φταίνε γι αυτό; ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Π.χ. θα έπρεπε να πάρεις αμέσως τηλέφωνο στην Άμεση Δράση και να πεις αυτό που έγινε "Πήγα να πλησιάσω δύο νεαρές αστυνομικίνες στο τάδε σημείο προκειμένου να με βοηθήσουν και αυτές εξαφανίστηκαν". Αργότερα θα το κατέθετα γραπτώς και θα ζητούσα αριθμό πρωτοκόλλου, προκειμένου να δω τι ΕΔΕ διατάχθηκε μετά από κάποιο διάστημα.. "Ωχου μωρέ τώρα, τι λέει αυτός, που να μπλέξω;;; Εγώ θα φτιάξω το κράτος;;;;;" Αυτό λένε όλοι... Ε αυτή η λογική μας έφερε εδώ!

nobody di tutti no-βόδι

Tony - ορισμένες χρήσιμες παρατηρήσεις περί αγεφύρωτων πολιτισμικών καταστάσεων. Στην προηγμένη Δύση οι 4 τροχοί εμφανίσθηκαν πριν 150 χρόνια σε αντίθεση με τους πρώην αναβάτες όνων. Εκεί το όχημα σε καθολικό βαθμό δεν θεωρείται ούτε επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί άνευ εξοντωτικών μέτρων ΩΣ προέκταση του *αλλού ή του ωδείου. Μπορεί να συναντήσεις και πρόσωπα τα οποία δεν πρόκειται να συναντήσεις σε 1000 ζωές στο παράλληλο σύμπαν. Α) πρώην βασιλιά άνευ συνοδείας, πεζό στην Bond street B) πρόσωπο με καίρια θέση στον θεσμό F1 άπιαστο όνειρο των καγκουραίων... να κυκλοφορεί άνευ οποιουδήποτε οχήματος. Γ ) πρόσωπο στην κορυφή της ιεραρχίας αεροναυπηγικής εταιρίας-αυτοκρατορία αμειβόμενο με 000δες εκατομμύρια, να πηγαίνει καθημερινά από οικία γραφείο και αντιστρόφως απόσταση 100 χ.λμ με το τραίνο, όταν με το διαθέσιμο εισόδημά του και τον τομέα της εταιρία κολοσσού, θα μπορούσε κυριολεκτικά να κινείται με "διαστημικά οχήματα" Δ ) πρόσωπο σε θέση κλειδί για ζητήματα παγκόσμιας ασφάλειας σε οργανισμό που συμμετέχουν όχι 200 αλλά μόνο 5, να κυκλοφορεί με ταπεινό όχημα, που στην παρούσα χώρα δεν καταδέχονται ούτε οι νέοαφιχθέντες εξ' ανατολών επενδυτές. Όταν αποτελείς ελέφαντα, τεράστιο μέγεθος σε κάποιον τομέα δεν χρειάζεται να ενδυθείς μηδενικούς μανδύες. Ο Αϊνστάιν περπατούσε ξυπόλητος. Θα πεί ένας εξυπνάκιας αν περπατήσεις και εσύ ξυπόλητος θα γίνεις Αϊνστάιν. Αϊνστάιν δεν είναι απαραίτητο να γίνει ένας ασήμαντος καθημερινός άνθρωπος μία φορά, από την άλλη τρισεκατομμύρια φορές δεν χρειάζεται ένα κουνούπι -κάγκουρας να προσπαθεί να πιάσει την ταχύτητα του φωτός... εξαϋλώνοντας όποια ύπαρξη βρεθεί ως εμπόδιο στην ιερή αποστολή του. Ένα κουνούπι -κάγκουρας από μόνο του φυσικά δεν αποτελεί θανάσιμο κίνδυνο για το οικοσύστημα ; οι συνασπισμένες λεγεώνες όμως αποτελούν ή όχι ; Πήγαινε σε όποια μητρόπολη του κόσμου επιθυμείς ΝΥ, Λονδίνο, οπουδήποτε θα δεις ουρές χιλιομέτρων σε ώρες αιχμής 6-8 πρωί & 17.00- 19.00 , τις ώρες που οι άνθρωποι πηγαίνουν & φεύγουν από τους χώρους εργασίας. Ενδιάμεσα εντελώς έρημοι δρόμοι. Πήγαινε κατόπιν στην Αττική οδό ή άλλη πολυσύχναστη οδό στις 11πμ στις 12.00 στις 13.00 πμ που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι ο κόσμος ευρίσκεται στη εργασία του και θα δείς την κάθοδο ατελείωτων λεγεώνων από μυρμήγκια στον ορίζοντα λές και είσαι στο Τόκυο η την Σαγκάη σε ώρα αιχμής. Να ζεί κανείς ή να μην ζεί στο παράλληλο σύμπαν ; Να επιστρέψουμε στο κανονικό σύμπαν ; ( αν ποτέ αποτελέσαμε μέλος αυτού )... ή να παραμείνουμε πάση θυσία στο δικό μας ;

latrell

Ειλικρινά το σχόλιο σου είναι μαγικό. Σεβασμός. Σε ευχαριστούμε.

στο τροχαιο ατυχημα

δεν επιλαμβάνεται οποιοσδηποτε αστυνομικος μας αρέσει και μας γουστάρει επειδή πχ είναι του ωραίου φύλλου,είτε επειδή είναι εκεί κοντά ,στο τροχαίο επιλαμβάνεται πάντα ο αρμόδιος του ανακριτικού τμήματος το γνωστό βανακι πουλμανακι που εχει το γραφειακι πίσω που έχει μαζί του τα απαραίτητα έντυπα έγγραφα μπλοκακι ,αλκοτεστ,μετροταινία, φωτογραφική μηχανή,φοσφωρουχα γιλέκα ,κορόνες εκτροπής της κυκλοφορίας κλπ και ξέρει τι ακριβώς θα ελέγξει και το ειδικό έντυπο που θα συντάξει το οποίο δεν έχει οποιοσδηποτε αστυνομικος ,επίσης τώρα πια δεν είναι και απαραίτητο να έχεις μαζί σου το ασφαλιστηρίου συμβόλαιο γιατί φαίνεται ον λαην στα κομπιούτερ και αυτο το πληροφωρειται ο αστυνομικός με ένα τη τηλεφωνο στην υπηρεσία του και δεν είναι καν απαραίτητο πλέον να επιλαμβάνεται η αστυνομία και στα τροχαία ατυχήματα υλικών ζημιών γιατί πάμε και πληρώνουμε ένα σκασμο λεφτά στις ασφαλιστικές οι οποίες μας έχουν δώσει έντυπα τροχαίου ατύχηματος υλικών ζημιών φιλικής δήλωσης αλλα επιμένουμε να μην τα χρησιμοποιούμε και ψάχνουμε να φορτώσουμε την ασχετωσυνη μας στο πρωτακι αστυφύλακα που θα δούμε μπροστά μας ,ενώ οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν σε ετοιμότητα και εμπειρογνώμονες που έρχονται επί τόπου και κανουν οτι ακριβώς κάνει και η τροχαία και αν παρουσιαστεί πρόβλημα πχ ο αλλος οδηγός μεθυσμένος είτε δεν συνεργάζεται,είτε δεν έχει τα απαραίτητα έγγραφα είτε χτύπησε κάποιος τότε καλούμε την τροχαία ,ρωτήστε τους ασφαλιστές σας και μην παριστανετε τους έξυπνους και τους πονηρούς με τους πρωτάρηδες αστυφύλακες ,είστε η τεταρτη εξουσία και φέρετε τη μεγαλύτερη ευθύνη για την κατάντια και την καταστροφή αυτού του τόπου ,με τα καφριλικκα, το χουλιγκανισμό που καλλιεργείτε την υποκίνηση αμοιβαιου διχασμου,μίσους, βίας ,την υπονόμευση της εμπιστοσύνης στις αρχές τους θεσμούς και τους νόμους και την ευσχημη υποκατάσταση των αρχών και των νόμων από οποιοδήποτε κατσαπλια που του βάζετε στο κεφάλι με τέτοιου είδους άρθρα ότι οι αρχές και οι νόμοι και οι θεσμοί δήθεν δεν τον προστατεύουν με γενικεύσεις τυχαίας περιπτωσιολογιας και του υποδείκνυετε εμμεσως πλην σαφώς να παίρνει το νομο στα χέρια του.....

Πέτρος

Δεν ξέρω αν είσαι άσχετος ή σκόπιμα βγήκες εκτός θέματος.. Ο άνθρωπος δε ζήτησε από τις αστυνομικίνες να αναλάβουν τη διαχείριση και τη γραφειοκρατική δουλειά που χρειάζεται για το δυστύχημα, και είναι όντως αρκετή και όπως την περιγράφεις.. Όταν υπάρχει όμως δυστύχημα, αυτός που φταίει το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να καλύψει τα ίχνη του, δηλαδή να μετακινήσει το όχημά του στην άκρη, με τη δικαιολογία ότι "εμποδίζει την κυκλοφορία". Έτσι, θολώνει τα νερά, και άντε να αποδείξεις εσύ μετά από 3 χρόνια στο δικαστήριο ότι δεν έφταιγες και ότι ήταν άλλη η αρχική θέση των οχημάτων... Επομένως, αν υπάρχει αστυνομικό όργανο σε ορατή απόσταση, τον καλείς και τον έχεις ως μάρτυρα τουλάχιστον για την αρχική θέση των οχημάτων, αλλά και για άλλους λόγους. Δεν είναι επιλογή του έρθει ως μάρτυρας, υποχρεούται!!! Επίσης υποχρεούται να διοχετεύσει την κυκλοφορία και να εποπτεύσει την ομαλή πορεία των οχημάτων δίπλα στα οχήματα που έχουν εμπλακεί στο ατύχημα.. (και αυτό ο πολίτης το κάνει! έλεος ρε τεμπέληδες!). Κατάλαβες κύριε ξερόλα;; Και επειδή σε κόβω για αστυνομικό, κοιτάξτε να γίνετε λίγο χρήσιμοι άνθρωποι σε αυτήν την κοινωνία επιτέλους, όχι μόνο να πέφτει ο μισθός.

12.05

τί δε σου άρεσε Πέτρο μου. Του πέταξες και ένα σε κόβω για αστυνομικό & έλεος ρε τεμπέληδες! έφτιαξες κλίμα και καθαρίσαμε.

Τζωρτζης

Αντωνη τα ειχες ξαναπει σε παλαιοτερο αρθρο σου σε αλλη σελιδα, δεν υπαρχει καμια συνδεση της ποινης με την πραγματικοτητα, ιδιαιτερα σε καιρο κρισης. Ολα ωραια και καλα, εβαλαν την παραβιαση ερυθρου σηματοδοτη πριν μερικα χρονια (οταν και ειχες γραψει το αρθρο) στα 700 ευρω για να δειξουν οτι δεν χαμπαριαζουν. Ποιος ομως τροχονομος θα εφαρμοσει ενα τετοιο εξοντοτικο προστιμο οταν ξερει οτι εν καιρω κρισης, 700 ευρω δεν ειναι απλα ενα μηνιατικο καποιου, αλλα ισως και το εισοδημα των 2 γονεων συνδυασμενο! Θα τον γραψει για κατι λιγοτερο (εαν τον γραψει) και ας παει στην ευχη του Θεου. Θα μου πεις βεβαια, ο τροχονομος ειναι εκει για να εφαρμοζει τυφλα τον νομο ή να παιζει τον Θεο; Αυτο ειναι μια αλλη ελληνικη ιστορια και θα πρεπει να αναλυθει αργοτερα.

Μανώλης..

Καλή και απαραίτητη η αστυνόμευση, αλλά πριν από αυτό χρειάζεται η παιδεία. Όταν μπει η κυκλοφορική - οδηγική συμπεριφορά στα σχολεία, μπορεί μετά από κάποια χρόνια ένα ποσοστό πολιτών να φέρεται σωστότερα. Όχι κι η πλειονότητα, δεν είμαι τόσο αιθεροβάμων.

Dim

δεν νομίζω να χρειάζεται παιδεία για να καταλάβει κάποιος ότι δεν πρέπει να διπλοπαρκάρει, ότι δεν πρέπει να περνάει με κόκκινο, ότι δεν πρέπει να παραβιάζει το στοπ, ότι δεν πρέπει να οδηγεί μεθυσμένος κτλ κτλ. κατά τη γνώμη μου όποιος φάει πρόστιμο που τον τσούζει η τσέπη του, δεν θα το ξανακάνει. οι Έλληνες θέλουμε φοβέρα. ότι υπάρχει κάποιος που μας ελέγχει και που δεν μας αφήνει να ξεφύγουμε. εάν βρούμε περιθώριο, άστα να πάνε, δεν υπάρχει χαλινάρι. μπορούν τα πρόστιμα να πάνε 1000 ευρώ; αλλά να μπαίνουν όμως έτσι;

Μανώλης..

Οι νόμοι δεν εφαρμόζονται στην Ελλάδα, μη το πάρουμε από την αρχή. Αν κάποια παιδιά μάθουν κάτι από το σχολείο και όχι από τον ελληνάρα μπαμπά τους, κέρδος θα είναι.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία