«Ανέβασαν» παιδί με ανεμοβλογιά στο Facebook και έλεγαν ότι έχει καρκίνο για τα... like!
Η 36χρονη μητέρα του δεν πίστευε στα μάτια της όταν είδε ότι η φωτογραφία του παιδιού της χρησιμοποιούνταν στο Facebook ως ενός παιδιού με καρκίνο με σκοπό κάποιοι να συγκεντρώσουν likes στη σελίδα τους
Οι απάτες στο Facebook από επιτήδειους δεν είναι σπάνιο φαινόμενο αλλά πολλές φορές παίρνουν επικίνδυνες διαστάσεις. Αυτή τη φορά, θύμα της απάτης έγινε ένα μικρό παιδί με ανεμοβλογιά, ο Jasper Allen από το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι χρήστες που έκαναν την απάτη χρησιμοποίησαν την φωτογραφία του τρίχρονου αγοριού με ανεμοβλογιά και ισχυριζόμενοι ότι έχει καρκίνο ζητούσαν likes λέγοντας ότι το Facebook δίνει χρήματα στον ασθενή για κάθε like που γίνεται.
Η φωτογραφία του μικρού αγοριού είχε δημοσιευτεί σε εφημερίδες το περασμένο καλοκαίρι ως μια από τις πιο δύσκολες περιπτώσεις ανεμοβλογιάς που έχουν συναντήσει οι γιατροί. Όμως, η 36χρονη μητέρα του δεν πίστευε στα μάτια της όταν είδε ότι η φωτογραφία του παιδιού της χρησιμοποιούνταν στο Facebook ως ενός παιδιού με καρκίνο με σκοπό κάποιοι να συγκεντρώσουν likes στη σελίδα τους.
Η φωτογραφία συγκέντρωσε εκατομμύρια likes και κοινοποιήσεις ενώ παρά τις πολλές αναφορές που έγιναν ως ψευδείς, το Facebook δεν τις «κατέβασε». «Οι φωτογραφίες του Jasper βρίσκονται στο Google, δεν είναι αυτό το θέμα, δηλαδή το πού τις βρήκαν. Δεν είναι το θέμα ότι τις έκλεψαν αλλά ότι είπαν ψέμματα για καρκίνο. Αυτό είναι κάτι με το οποίο δεν μπορεί κανείς να αστειεύεται. Πολλοί συγγενείς με πήραν τηλέφωνο νομίζοντας ότι όντως το παιδί έχει καρκίνο. Σχολίασα μάλιστα στη φωτογραφία ότι είναι ψεύτικη και ότι είναι ο γιος μου και η σελίδα μου έκανε like!» λέει η μητέρα του.
Η ίδια θέλει μετά από τις δεκάδες αναφορές που έχει κάνει να «κατέβει» επιτέλους η φωτογραφία του γιου της που προκαλεί στην οικογένεια μεγάλη αναστάτωση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.