Facebook: Νέα υπηρεσία για μηνύματα που διαρκούν για μόλις μία ώρα
Μία από τις πολλές νέες «ιδέες» που δοκιμάζει το Facebook είναι και η ενσωμάτωση μιας νέας λειτουργίας με την οποία τα μηνύματα που στέλνονται μπορούν να διαρκούν για λίγα λεπτά
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης επιβεβαίωσε σε μεγάλο τεχνολογικό site ότι αυτή την στιγμή δοκιμάζει μία νέα υπηρεσία. Πρόκειται για την υιοθέτηση ενός νέου τύπου μηνύματος το οποίο θα διαρκεί για μία μόλις ώρα και μετά θα εξαφανίζεται. Οι δοκιμές ξεκίνησαν ήδη στην Γαλλία, οι οποίοι ανακάλυψαν χθες χωρίς καμία ειδοποίηση αυτή τη νέα λειτουργία.
Το μήνυμα που βρίσκεται σ' αυτό το καθεστώς (το οποίο επιλέγεται πατώντας μία κλεψύδρα πάνω στις επιλογές του Facebook) θα διαβάζεται από τον παραλήπτη και θα αυτοκαταστρέφεται μόλις περάσουν τα 60 λεπτά.
Το νέο σύστημα εξυπηρετεί τους χρήστες που είναι πολύ δραστήριοι στην επικοινωνία τους μέσω μηνυμάτων, και θα μπορούσαν πολλά από αυτά, τα πιο ασήμαντα και τα λιγότερο ενδιαφέροντα να σβήνονται, χωρίς να πιάνουν χώρο στην συνομιλία.
Το σύστημα λειτουργεί πιλοτικά προς το παρών στην Γαλλία (η συγκυρία βέβαια δεν είναι και η καλύτερη...) ενώ σύντομα θα επεκταθεί σιγά-σιγά και σε άλλες χώρες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.